NOTIZIE

Farley (Ford): è possibile equiparare il costo delle auto elettriche a quello delle auto termiche dopo il 2030.

Un anno fa, Jim Farley aveva previsto il ritorno della guerra dei prezzi nel settore automobilistico e pochi mesi dopo η προφητεία του επαληθεύτηκε με τις μειώσεις τιμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ξεκίνησε η Tesla και ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Τώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Ford κάνει και πάλι προβλέψεις σχετικά με έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την εμφάνιση της επαναφορτιζόμενης κινητικότητας: την ισοτιμία κόστους με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά τη γνώμη του, η ισορροπία δεν θα επιτευχθεί στα επόμενα χρόνια, ίσως μεταξύ 2025 και 2027, όπως αναμένουν ορισμένες εταιρείες ερευνών, αλλά “μόνο μετά το 2030”, όταν οι διαδικασίες παραγωγής θα γίνουν απλούστερες και λιγότερο ενεργοβόρες.

Costi elevati per un certo numero di anni

Κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης με επενδυτές και αναλυτές που διοργάνωσε η επενδυτική τράπεζα Bernstein, ο Farley δήλωσε ότι για πολλούς κατασκευαστές τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι ακριβότερα από παρόμοια μοντέλα εσωτερικής καύσης μέχρι να τεθεί σε παραγωγή η δεύτερη ή τρίτη γενιά, δηλαδή όχι πριν από το τέλος της δεκαετίας. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την πενταετία μεταξύ 2030 και 2035 για να δούμε πτώση των τιμών λόγω της μείωσης του κόστους, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας θα σχετίζεται με «σημαντικά χαμηλότερο εργατικό δυναμικό». Εξάλλου, οι συνέπειες της υιοθέτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο εργατικό δυναμικό είναι γνωστές εδώ και καιρό. Όντας πολύ πιο απλά στην κατασκευή, τα μοντέλα με μπαταρίες απαιτούν λιγότερα εξαρτήματα (περίπου το ένα τρίτο σε σύγκριση με τα θερμικά) και, επομένως, λιγότερους εργαζόμενους. Επιπλέον, ο Farley πιστεύει ότι μέχρι τότε θα υπάρξει περαιτέρω εξοικονόμηση πόρων λόγω των μικρότερων μπαταριών και των φθηνότερων υλικών. Επιπλέον, θα μπορούσε να συμβάλει η “δραστική” μείωση του κόστους διανομής που θα επιφέρει η αυξημένη χρήση των διαδικτυακών πωλήσεων από τους κατασκευαστές, καθώς και οι συνέπειες των αυξανόμενων προσπαθειών για τη δημιουργία εσόδων σε άλλους τομείς, όπως η πώληση ψηφιακών υπηρεσιών.

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

2 giorni fa

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

2 giorni fa

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

3 giorni fa

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

3 giorni fa

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

3 giorni fa

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

3 giorni fa