Con 297 voti a favore, 190 contrari e 37 astensioni, il Parlamento europeo ha ratificato l'accordo raggiunto con la Commissione europea e il Consiglio dell'Unione europea. UE durante il dialogo trilaterale dello scorso dicembre sugli standard di emissioni Euro 7. Prima di entrare in vigore, la nuova legislazione dovrà essere ratificata dallo stesso Consiglio europeo.
Το Euro 7 θέτει νέα πρότυπα εκπομπών για τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά και – για πρώτη φορά – για τα λεωφορεία και τα ρυμουλκούμενα. Όσον αφορά τα όρια καυσαερίων για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, οι απαιτήσεις παραμένουν αμετάβλητες από το Euro 6, ενώ τα σωματίδια καυσαερίων από τα φρένα και τα ελαστικά θα μετρώνται ως PM10 αντί για PM23, προκειμένου να λαμβάνονται υπόψη τα μικρότερα σωματίδια. Εισάγονται επίσης απαιτήσεις ελάχιστης διάρκειας ζωής της μπαταρίας, καθώς και ένα περιβαλλοντικό πιστοποιητικό οχήματος, το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα όρια, την κατανάλωση, τις εκπομπές, την εμβέλεια και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα διατηρήσουν τις ίδιες συνθήκες δοκιμής με το πρότυπο Euro 6, αλλά τα όρια θα είναι αυστηρότερα.
"Abbiamo trovato il giusto equilibrio tra gli obiettivi ambientali e gli interessi vitali dei produttori", ha commentato il relatore Alexandr Vondra. "Vogliamo garantire che le auto più piccole con motori a combustione interna rimangano accessibili ai clienti privati e allo stesso tempo aiutare l'industria automobilistica a prepararsi per la futura trasformazione".
Η ευρωπαϊκή ένωση κατασκευαστών επιβεβαιώνει την εκτίμησή της για το αποτέλεσμα που πέτυχε η Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδίως όσον αφορά τα αυτοκίνητα: “Η σημερινή ψηφοφορία θέτει το επίκεντρο εκεί που έχει μεγαλύτερη σημασία, δηλαδή στις μελλοντικές προκλήσεις που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από τα φρένα και τις απαιτήσεις για τις μπαταρίες”, σχολίασε σε δελτίο Τύπου η Sigrid de Vries, γενική διευθύντρια της Acea. “Οι νομοθέτες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αντικαταστήσουν τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων με ασφαλέστερα και πιο ενεργειακά αποδοτικά μοντέλα, και δεν μιλάμε μόνο για κίνητρα, αλλά για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ρυθμιστικού πλαισίου που θα εγγυάται στους Ευρωπαίους πολίτες την πρόσβαση στην κινητικότητα”.
La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...
VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...
DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...
Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...
Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...
Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...