NOTIZIE

Duesmann (Audi): in Germania dobbiamo accelerare la transizione energetica

Ο Markus Duesmann επανέρχεται για να μιλήσει για τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν το μέλλον της Γερμανίας μετά την υποστήριξη των ηλεκτρονικών καυσίμων: “Η κλιματική αλλαγή”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Audi στη Σύνοδο Κορυφής του Ludwig Erhard, “μας αναγκάζει να στραφούμε σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας το συντομότερο δυνατό, ενώ ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι ένας ακόμη καταλύτης που μας απομακρύνει από τις εισαγωγές ορυκτών καυσίμων. Πρέπει να επιταχύνουμε την ενεργειακή μετάβαση στη Γερμανία. Εκτός από την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, χρειαζόμαστε επίσης νέες ιδέες σε επίπεδο συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, τόσο όσον αφορά την παραγωγή ενέργειας όσο και την αποθήκευση ενέργειας”.

Γερμανική ανταγωνιστικότητα

Ο Duesmann, ενώπιον ενός ακροατηρίου πολιτικών, διαμορφωτών της κοινής γνώμης και επιχειρηματιών, αναφέρθηκε επίσης σε ένα άλλο ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας, όπως η σταδιακή απώλεια της ανταγωνιστικότητας της γερμανικής βιομηχανίας: “Οι υψηλές βιομηχανικές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας επιβαρύνουν τις επιχειρήσεις. Οι τιμές αυτές απειλούν το καθεστώς της Γερμανίας ως τόπου δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων”, τόνισε ο διευθυντής, ζητώντας “εκπτωτικά” τιμολόγια ενέργειας που θα βοηθήσουν στη “διασφάλιση των θέσεων εργασίας”. Επιπλέον, ο προστατευτισμός των ΗΠΑ παίζει ρόλο στις επιλογές των εταιρειών: “Ο νόμος των ΗΠΑ για τη μείωση του πληθωρισμού έχει πραγματικό αντίκτυπο ως καταλύτης για τη βιώσιμη τεχνολογία. Μια εταιρεία που επικεντρώνεται στην κερδοφορία δεν μπορεί να αγνοήσει τόσο μεγάλες επιδοτήσεις. Γι’ αυτό εξετάζουμε προσεκτικά πώς μπορούμε να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας στη Βόρεια Αμερική”. Επιπλέον, ο Duesmann τόνισε ότι “η Audi ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που όρισε ημερομηνία σταδιακής κατάργησης της τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης” και ότι “τώρα, πολιτικές πρωτοβουλίες όπως ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού επιβεβαιώνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο”. Ωστόσο, για το νούμερο ένα του Ingolstadt, “η ενεργειακή μετάβαση είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τη Γερμανία και την Ευρώπη να γίνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικές. Βασιζόμενοι σε βιώσιμες τεχνολογίες αιχμής, μπορούμε να αναπτύξουμε μια ανεξάρτητη ευρωπαϊκή θέση, την οποία μπορούμε να εκπροσωπήσουμε στην παγκόσμια αγορά. Κατά την άποψή μας, η προστασία του κλίματος και η αύξηση των εξαγωγών δεν αποκλείουν η μία την άλλη”.

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Διπλό βάθρο για την Hyundai στο Ράλι Πορτογαλίας

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…

17 minuti ago

Mercedes-Benz: Διακόπτει την εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας για αυτοκίνητα πολυτελείας

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

1 ora ago

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

17 ore ago

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

17 ore ago

Η Stellantis και η Leapmotor ετοιμάζονται να λανσάρουν ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής επέκτασης

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…

18 ore ago

Σημαντική πρόοδος για την οδική ασφάλεια της Ελλάδας η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων

Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…

22 ore ago