NOTIZIE

Questa è la nuova BMW M3 Touring

BMW M GmbH aggiunge una nuova versione di carrozzeria alla sua gamma di modelli ad alte prestazioni nel segmento delle medie premium. La prima BMW M3 Touring della storia combina un'autentica sensazione di corsa con un carattere molto distintivo e con più ampi vantaggi in termini di praticità. La tecnologia dei propulsori è completamente incentrata su prestazioni coinvolgenti e combina la versione da 510 CV del motore a sei cilindri in linea con tecnologia M TwinPower Turbo, il cambio M Steptronic a otto rapporti con Drivelogic e il sistema di trazione integrale M xDrive. Quest'ultima novità della gamma è disponibile esclusivamente nella versione BMW M3 Competition Touring con il sistema M xDrive. Gli interni versatili della prima BMW M3 Touring conferiscono alla costruzione un carattere distintivo, offrendo nuove possibilità di sperimentare quotidianamente le prestazioni M di serie. Il nuovo BMW iDrive, che include un BMW Curved Display, porta nell'abitacolo la tecnologia più avanzata in termini di controllo/funzionalità e connettività.

L'ondata di modelli BMW M GmbH continua nel 50η επετειακή χρονιά της μάρκας με την προσθήκη ενός τέταρτου τύπου μοντέλου στη γκάμα των BMW M3/M4, μαζί με τα Sedan, Coupé και Cabrio. Η BMW M3 Touring θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούνιο του 2022. Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 Touring θα υποβάλλονται από το Σεπτέμβριο του 2022, εν όψει της κυκλοφορίας της στην αγορά που θα ξεκινήσει με την έναρξη της παραγωγής το Νοέμβριο του 2022. Η BMW M3 Touring θα κατασκευάζεται μαζί με την BMW M3 Sedan στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο.

 

 

Presenza autonoma nella gamma con un design lussuoso

La prima BMW M3 Touring fa passi da gigante nel soddisfare la tradizionale promessa M di sensazioni dinamiche, agilità e precisione combinate con una realtà quotidiana illimitata e una capacità di percorrere molti chilometri. Il sorprendente design esterno mette in risalto la filosofia unica del veicolo in modo particolarmente vivace, garantendo una chiara differenziazione dal resto della gamma e un'aura dinamica che non può essere eguagliata da nessun concorrente.

Απέριττες επιφάνειες και αθλητικές σιλουέτες σηματοδοτούν τις ξεχωριστές δυνατότητες επιδόσεων της BMW M3 Touring, όπως και τα ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία M που πληρούν τις λειτουργικές απαιτήσεις της διαδρομής του αέρα ψύξης και της αεροδυναμικής ισορροπίας. Μεταξύ των στοιχείων που κυριαρχούν είναι η κάθετης διάταξης μάσκα νεφρών BMW χωρίς πλαίσιο, οι μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, τα έντονα τόξα των θόλων των τροχών και οι εκτεταμένες πλαϊνές ποδιές που, μαζί με τα τμήματα που ενώνουν τους προφυλακτήρες, δημιουργούν μία λωρίδα σε Black high-gloss η οποία αγκαλιάζει όλο το αυτοκίνητο. Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι τα βράγχια M στα εμπρός πλαϊνά πάνελ και οι απολήξεις του συστήματος εξαγωγής που είναι ενσωματωμένες στον πίσω προφυλακτήρα, δεξιά και αριστερά.

Όποιο εξωτερικό χρώμα κι αν παραγγείλετε για την BMW M3 Touring, η οροφή της θα έχει στάνταρ φινίρισμα σε Black high-gloss. Οι στάνταρ ράγες οροφής και το ειδικό για το μοντέλο ‘Gurney flap’ στην οροφή είναι βαμμένα στον ίδιο χρωματισμό. Η οροφή μπορεί επίσης να φινιριστεί προαιρετικά στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει το πακέτο εξωτερικού M Carbon.

 

 

Motore in linea a sei cilindri ad alta velocitàήρας

La versione del motore a sei cilindri in linea con tecnologia M TwinPower Turbo sviluppata per i modelli BMW M3/M4 Competition eroga una potenza massima di 510 CV e una coppia massima di 650 Nm. Notevole per la sua sete di giri, per la quale i motori M sono rinomati, e con un'erogazione di potenza lineare che si mantiene anche a carichi elevati, il motore a sei cilindri da 3,0 litri costituisce la base per il propulsore della nuova BMW M4 GT3 destinata alle gare di durata. I sistemi di raffreddamento e di mandata dell'olio sono progettati per gestire forze longitudinali e laterali estremamente elevate in pista. Inoltre, l'impianto di scarico specifico per il modello M con flap a controllo elettrico produce un suono di grande impatto emotivo che esalta l'esperienza ad alte prestazioni.

 

Ο κινητήρας ενώνει τις δυνάμεις του με ένα κιβώτιο M Steptronic οκτώ σχέσεων με Drivelogic, που προσφέρει τρία προγράμματα αλλαγής ταχυτήτων και μπορεί να ελέγχεται μέσω των shift paddles στο τιμόνι. Η ισχύς του κινητήρα περνά στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive το οποίο συνεργάζεται με το Active M Differential στον πίσω άξονα. Η κατανομή της ισχύος ανάλογα με τις ανάγκες και στους τέσσερις τροχούς βελτιστοποιεί την πρόσφυση της BMW M3 Competition Touring με M xDrive, καθώς και την ευελιξία και την κατευθυντική της ευστάθεια. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ το σπριντ 0 – 200 km/h απαιτεί 12,9 δευτ. Η επιλογή του M Driver’s Package αυξάνει την τελική ταχύτητα (με ηλεκτρονικό κόφτη) από 250 km/h στα 280 km/h.

Εκτός από τη βασική ρύθμιση 4WD, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport μέσω του μενού Setup. Αυτή προσφέρει μία ακόμα πιο έντονη εμπειρία της κατανομής ισχύος στους πίσω τροχούς του συστήματος M xDrive. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει στο παιχνίδι τη λειτουργία 2WD– κοινώς rear-wheel drive.

 

 

Equilibrio ideale tra prestazioni e comfort sulle lunghe distanze

Η τεχνολογία πλαισίου που είναι ρυθμισμένη ώστε να υποστηρίζει αφενός το προφίλ υψηλής απόδοσης του μηχανικού συνόλου, αφετέρου την ειδική φιλοσοφία της BMW M3 Touring, πετυχαίνει μία ιδανική ισορροπία σπορ επιδόσεων και μαγευτικής οδηγικής άνεσης στην καθημερινή χρήση και σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Έχουν πραγματοποιηθεί λεπτομερείς, ακριβείς ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια εντατικών δοκιμών σε αγωνιστικά σιρκουί, σε επαρχιακούς δρόμους και σε αστικές διαδρομές. Η υψηλή στρεπτική ακαμψία της δομής του αμαξώματος και των βάσεων του πλαισίου χαρίζει στο αυτοκίνητο ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, δυναμική και ακρίβεια, και αυξάνεται με ειδικές για το μοντέλο ενισχύσεις στο τμήμα κάτω από το πάτωμα και στο χώρο αποσκευών.

 

Τόσο ο εμπρός άξονας δύο συνδέσμων με γόνατα ελατηρίων όσο και ο πίσω άξονας πέντε συνδέσμων έχουν κινηματική ειδική για μοντέλο M και συνδυάζουν ελαφριά σχεδίαση με ιδιαίτερα υψηλή ακαμψία. Η ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ καθώς και το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της BMW M3 Touring. Το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης προσφέρει δύο ρυθμίσεις σε σχέση με την προσφερόμενη αίσθηση στο πεντάλ. Τα προαιρετικά, κεραμικά φρένα M Carbon μπορούν να παραγγέλνονται ως εναλλακτική λύση σε σχέση με το στάνταρ σύστημα πέδησης M Compound. Από την άλλη, οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε διάσταση 19” (μπροστά) και 20” (πίσω) τοποθετούνται στάνταρ και μπορούν να συνδυάζονται προαιρετικά με ελαστικά για πίστα.

Το σύστημα DSC ενσωματώνει λειτουργία περιορισμού ολίσθησης των τροχών στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα. Πέραν του M Dynamic Mode, η BMW M3 Touring διαθέτει επίσης τη λειτουργία M Traction Control στάνταρ. Στη λειτουργία του 2WD του M xDrive, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει τα όρια παρέμβασης του συστήματος ελέγχου ολίσθησης των τροχών σε δέκα στάδια, ώστε να προσεγγίζει με ασφάλεια τα φυσικά όρια όταν το όχημα στρίβει με μεγάλη ταχύτητα στην πίστα.

 

 

Senso della corsa nel pozzetto spazio posteriore estremamente flessibile

Το BMW Curved Display θα τοποθετείται στάνταρ στην BMW M3 Touring από το λανσάρισμά της. Προσφέρει μία φρέσκια εκδοχή της σχεδίασης του πιλοτηρίου που εστιάζει στην παροχή μιας έντονης εμπειρίας απόδοσης. Η πλήρως ψηφιακή και ομαδοποιημένη διάταξη απεικόνισης αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12,3” και μία οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 14,9”, που τοποθετούνται πίσω από μία γυάλινη επιφάνεια που είναι κεκλιμένη προς τον οδηγό. Η οθόνη πληροφοριών πίσω από το τιμόνι παρουσιάζει όλες τις σχετικές πληροφορίες οδήγησης με νέα γραφικά και σε χαρακτηριστικό στυλ M. Γραφικά ειδικά για μοντέλα M με πληροφορίες για το σετάρισμα του αυτοκινήτου και την κατάσταση των ελαστικών μπορούν να εμφανίζονται στην αρχική οθόνη των ενδείξεων ελέγχου. Το BMW Head-Up Display με περιεχόμενο ειδικό για M προσφέρεται προαιρετικά.

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα M Sport με λειτουργίες μνήμης και θέρμανσης καθώς και επένδυση από δέρμα Merino διατίθενται στάνταρ στην BMW M3 Touring. Τα προαιρετικά μπάκετ καθίσματα M Carbon για τον οδηγό και τον συνοδηγό προσφέρουν ένα μοναδικό συνδυασμό αγωνιστικής αίσθησης, ελαφριάς σχεδίασης, πολυτελούς κατασκευής και άνεσης σε μακρινά ταξίδια. Η χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) στα δομικά στοιχεία του μαξιλαριού της έδρας και της πλάτης, μαζί με τις εγκοπές στα πλαϊνά και κάτω από τα προσκέφαλα, εξοικονομεί 9,6 κιλά σε σχέση με τα στάνταρ καθίσματα M Sport.

Το πίσω τμήμα της BMW M3 Touring περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους. Η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι διαιρούμενη σε αναλογία 40 : 20 : 40. Η αναδίπλωση κάθε τμήματος ξεχωριστά ή όλων μαζί ταυτόχρονα επιτρέπει την αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από 500 λίτρα σε 1.510 λίτρα το μέγιστο, ανάλογα με τις ανάγκες. Η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας και το ανεξάρτητα ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ είναι στάνταρ. Ένας αποθηκευτικός χώρος κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών επιτρέπει την αποθήκευση της εταζέρας και του διαχωριστικού διχτυού. Αντιολισθητικές ράγες που σηκώνονται αυτόματα από το πάτωμα του χώρου αποσκευών μπορούν να παραγγέλνονται προαιρετικά. Αυτές αποτρέπουν την ολίσθηση των αποσκευών σε δυναμικές συνθήκες οδήγησης.

 

 

M Drive Professionale e sistema di navigazione BMW Mappe sull'equipaggiamento standard

Tra le caratteristiche di serie che aumentano il livello di comfort della BMW M3 Touring ci sono il climatizzatore automatico a tre zone, il BMW Live Cockpit Plus con sistema di navigazione BMW Maps, l'illuminazione interna d'atmosfera a scomparsa, il sistema di altoparlanti hi-fi e il pacchetto di specchietti retrovisori interni ed esterni. I clienti possono anche beneficiare di un'ampia gamma di sistemi di guida e parcheggio automatizzati. L'avviso di collisione anteriore, il display dei limiti di velocità senza indicazione di sorpasso, l'avviso di superamento della linea di carreggiata e il Park Distance Control sono inclusi nell'equipaggiamento standard. Tra le opzioni disponibili vi sono il Driving Assistant Professional con assistente allo sterzo e al controllo della corsia, l'Active Cruise Control con Stop & Go, il rilevamento dei semafori e la navigazione attiva, e il Parking Assistant con assistente alla retromarcia.

 

Το σύστημα ελέγχου/λειτουργίας, ειδικά σχεδιασμένο για μοντέλο M, περιλαμβάνει το μπουτόν Setup, που παρέχει άμεση πρόσβαση στις επιλογές ρυθμίσεων για τον κινητήρα, το πλαίσιο, τα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης και το M xDrive. Μπορούν να αποθηκεύονται και να ενεργοποιούνται δύο συνολικά setup οχήματος μέσω των μπουτόν M στο τιμόνι. Εκτός από το M Traction Control, το επίσης στάνταρ M Drive Professional περιέχει επίσης το M Drift Analyser και το M Laptimer.

Το μπουτόν M Mode στην κεντρική κονσόλα μπορεί να χρησιμοποιείται για την προσαρμογή της απόκρισης των συστημάτων υποστήριξης οδηγού και του περιεχομένου που εμφανίζεται στην οθόνη πληροφοριών και στο Head-Up Display. Οι οδηγοί της BMW M3 Touring μπορούν επίσης να επιλέξουν από τις ρυθμίσεις ROAD, SPORT και TRACK.

 

Η τελευταία γενιά του συστήματος BMW iDrive στην BMW M3 Touring αντιπροσωπεύει την ενσάρκωση της προοδευτικής ψηφιοποίησης. Βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8 και, μαζί με το BMW Intelligent Personal Assistant και το BMW Curved Display, έχει σχεδιαστεί  ξεκάθαρα ώστε να προσφέρει διαισθητική αλληλεπίδραση μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας έλεγχο μέσω φυσικής ομιλίας και αφής. Το νέο BMW iDrive επιτρέπει εξατομίκευση μέσω του BMW ID και του My BMW App, καθώς και τη χρήση της Personal eSIM μέσα στο αυτοκίνητο. Η ενσωμάτωση smartphone για τη χρήση του CarPlay και του Android Auto αποτελεί επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Ένα σύστημα κεραίας συμβατό με 5G προσφέρει βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα.

Alexandros Fertakis

Messaggi recenti

Το ηλεκτρικό Jeep Avenger τώρα με €29.700

Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…

9 ore ago

Peugeot: Από 36.900€ το νέο 3008 στην Ελλάδα (Τιμές – Εκδόσεις)

Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…

14 ore ago

Τι άλλαξε στο νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…

21 ore ago

TSF1 Podcast – Spanish GP 2024 | Επιστροφή Hamilton στο βάθρο

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

23 ore ago

Το F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance είναι ο φετινός βασιλιάς του Pikes Peak International Hill Climb

Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…

23 ore ago

Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland

[rev_slider alias="retouch-11" slidertitle="opel grandland cover"][/rev_slider] Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland,…

1 giorno fa