Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Mela έβγαλε την πρίζα από το πρόγραμμα Titan για την κατασκευή του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αναθέτοντας μέρος της ομάδας και των πόρων στην ανάπτυξη έργων που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη. Στο Κουπερτίνο, ωστόσο, υπάρχουν εκείνοι που σκέφτονται (ή ελπίζουν) να το επανεκκινήσουν.
Ποτέ μη λες ποτέ
Σύμφωνα με φήμες που προέρχονται από ασιατικούς προμηθευτές, η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο συνεργασίας με μια start-up εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στην προκειμένη περίπτωση την Rivian, η οποία τις τελευταίες εβδομάδες παρουσίασε τα νέα μοντέλα R2 και R3. Αν αυτό συνέβαινε (και προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, ούτε με τη μία ούτε με την άλλη έννοια), η φύση του έργου θα άλλαζε ριζικά: δεν θα ήταν πλέον ένα αυτοκίνητο που θα αναπτύσσονταν εξ ολοκλήρου από την Apple, αλλά ένα αυτοκίνητο που θα βασιζόταν στην τεχνογνωσία και τις δεξιότητες τρίτων. Ένας δρόμος που έχει διανυθεί και στο παρελθόν, χωρίς επιτυχία, με προσπάθειες συμμετοχής άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Και αν…
Παραμένοντας στη σφαίρα των καθαρών υποθέσεων, κυκλοφορεί επίσης το όνομα της Fisker, μιας άλλης νεοφυούς εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων που δεν τα πηγαίνει πολύ καλά αυτή τη στιγμή και η οποία αναζητά εδώ και μήνες έναν συνεργάτη για να αλλάξει την τύχη της. Μια συμφωνία με την Apple, όσο απίθανη και αν είναι για μια εταιρεία που βρίσκεται κοντά στη χρεοκοπία, θα μπορούσε να αποτελέσει το περιβόητο κλείσιμο του κύκλου.