Cosa sta succedendo all'Alfa Romeo Giulia?

Μάλλον απογοήτευση στους απανταχού Alfisti προκαλούν οι πληροφορίες που θέλουν την Alfa Romeo A καθυστέρησε το λανσάρισμα di Giulia, επειδή απέτυχε παταγωδώς στα crash test. Σύμφωνα με το Automotive News, η Giulia αντιμετώπισε “προκλήσεις στην εξέλιξή” της, μια εκ των οποίων ήταν ότι απέτυχε να περάσει τα -εσωτερικά- crash tests της FCA για το εμπρός, το πίσω μέρος και τα πλάγια.

Το δημοσίευμα επικαλείται έναν αριθμό προμηθευτών (της FCA, προφανώς) οι οποίοι είπαν (στο Automotive News) ότι η Alfa Romeo Giulia απέτυχε παταγωδώς να περάσει τα εσωτερικά crash tests  για το  εμπρός, πλάγια και πίσω μέρος. Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι όλο αυτό το setback “κόστισε” 6 μήνες στην εξέλιξη του μοντέλου.

Παρότι αυτό παρουσιάζεται από μερίδα του Τύπου ως… καταστροφή, η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μια μάλλον φυσιολογική εξέλιξη. Αυτό, υπό την έννοια ότι στα μοντέλα προπαραγωγής, συχνά παρατηρούνται ατέλειες, ή παραλείψεις -ναι, ακόμα και σε θέματα ασφαλείας- τις οποίες δεν έχουν προβλέψει τα σχεδιαστικά τμήματα και, φυσικά, οι προσομοιωτές των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Η ζημιά λοιπόν, είναι στις πωλήσεις, οι οποίες πήγαν πίσω -και στις ΗΠΑ, όπως έχει αποδειχθεί, στους αγοραστές δεν αρέσει η αναμονή- αλλά και στο ότι το μοντέλο έγινε… ακριβοθώρητο, πριν παρουσιαστεί.

Και, αυτό το “φυσιολογική“, δικαιολογείται ακόμα περισσότερο, από το γεγονός ότι η Alfa Romeo έχει στηρίξει την αναβίωσή της και την επαναφορά της στα παγκόσμια “σαλόνια” σε αυτό το premium μοντέλο. Έτσι, σε μια ζυγαριά λογικής, είναι προφανώς προτιμότερο το να καθυστερήσει το λανσάρισμα ένα εξάμηνο, παρά να βγει στην αγορά η “ναυαρχίδα” με “ψεγάδια” (σοβαρά ή μη), πόσο μάλλον όταν πρόκειται για “ψεγάδια” ασφαλείας. 

Στο μεταξύ, όσο οι άλλοι γκρινιάζουν, εσύ άκου τον θεϊκό ήχο που βγάζουν οι εξατμίσεις της Giulia QV, από το -by Ferrari, να τα λέμε κι αυτά- μοτέρ της:

 

Την ίδια ώρα, η FCA -η οποία έχει αναθεωρήσει το πλάνο της αναβίωσης της γκάμας της Alfa, παρατείνοντάς το μέχρι το 2020 πια-  “επιστρατεύει” τον πρώην τεχνικό διευθυντή της Ferrari, Roberto Fedeli, αρπάζοντάς τον από τη BMW. Περιττό να πούμε ότι θα αναλάβει την ίδια θέση και στην Alfa Romeo και τη Maserati. 26 χρόνια εμπειρίας στη Ferrari και συμβολή στην εξέλιξη της Ferrari LaFerrari δεν τα λες και λίγα, ή ασήμαντα…

George Karagiannis

Messaggi recenti

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

23 ore ago

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

24 ore ago

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

2 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

3 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

3 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

3 giorni fa