Vivere il Movimento nelle strade

Θα είναι η νέα A45 AMG το ισχυρότερο 4κύλινδρο ever;

H Mercedes-Benz, τα Xριστούγεννα μας έδωσε ένα μικρό teaser από τη νέα AMG A45, προϊδεάζοντάς μας ότι, αφού θα έχει drift mode, θα είναι ιδανικη για διασκεδαστικές πλαγιολισθήσεις. Όμως, πόσο ισχυρή θα είναι; Οι πληροφορίες του TopSpeed.gr ότι ο δίλιτρος τετρακύλινδρος turbo της θα ξεπερνά τους 400 ίππους, επιβεβαιώνονται… δια της πλαγίας. Μέσω γερμανικής ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία έχει συμπεριλάβει το μοντέλο, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο στη λίστα των ασφαλιζόμενων μοντέλων της, πριν καν κυκλοφορήσει. 

Βάσει των στοιχείων που προκύπτουν από τη λίστα της γερμανικής ασφαλιστικής HUK24, η Mercedes-AMG A45 S, η κορυφαία έκδοση της Α-Class, θα διαθέτει 416 ίππους, ενώ η “μικρότερη“… απλή Α45 AMG, 382 ίππους. Η S, λοιπόν, θα είναι αρκετά ισχυρότερη από τον μέχρι τώρα “βασιλιά” των hot hatches, το (πεντακύλινδρο) RS3 (και ΤΤRS) με τους 400 ίππους, όμως ένα… βασανιστικό ερώτημα προκύπτει: Εάν όντως θα έχει 416hp, θα είναι το ισχυρότερο τετρακύλινδρο που θα έχει παραχθεί ποτέ

Το γερμανικό πεντάθυρο hot hatch θα έχει και drift mode, εκτός από πολλά άλογα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Η απάντηση είναι πως όχι. Il record -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- συνεχίζει να κατέχει ένα ιαπωνικό δημιούργημα, il Mitsubishi Lancer Evolution X FQ 440 MR. Il τετρακύλινδρο δίλιτρο σύνολο της Mitsubishi, με τις “περιποιήσεις” της HKS, απέδιδε 440 ίππους e 558 Nm ροπής. Δυστυχώς, το συγκεκριμένο Evo, κατασκευάστηκε μόλις σε 40 κομμάτια, για τον εορτασμό των 40 χρόνων της Mitsubishi στο Ηνωμένο Βασίλειο e διατέθηκε το 2014 σε ισάριθμους τυχερούς εκεί. 

H σελίδα της γερμανικής ασφαλιστικής HUK24 αναφέρει την ιπποδύναμη της A45 AMG S

Επιστρέφοντας στη Mercedes-AMG, η γερμανική μάρκα πιθανότατα θα παρουσιάσει την Α45 και την Α45 S στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο. Αν τελικά αποφασίσει κάτι τέτοιο, τότε αυτό σημαίνει ότι θα έρθει μια online αποκάλυψη του μοντέλου στα τέλη Φεβρουαρίου, οπότε και θα μάθουμε περισσότερα για το θηριώδες μικρό της Μερκ, το οποίο επιβεβαιωμένα θα έχει ένα επτατάχυτο αυτόματο scatola διπλού συμπλέκτη και το νέο σύστημα τετρακίνησης 4Matic da drift mode. Bring it on, Merc!