Η γκάμα του Volkswagen Golf εμπλουτίζεται
με δύο πολύ σημαντικές εκδόσεις. Πρόκειται για την R–Linea, που
προσφέρει πιο σπορ εμφάνιση και αίσθηση στο δημοφιλές μοντέλο και μία επιπλέον
della versione 1.5 eTSI κινητήρα, με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία αποδίδει ισχύ 130 ίππων και
συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, διπλού
συμπλέκτη. Οι δύο εκδόσεις προσφέρουν την κορυφαία εμπειρία οδήγησης του Golf 8ης γενιάς, είτε με πιο σπορ εμφάνιση είτε με ήπιο υβριδικό σύστημα, σε
ακόμα πιο δελεαστική τιμή.
Golf R–Linea
La versione R–Linea nel nuovo Golf è
διαθέσιμη με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 STI ATTO 150 PS e 1.5 eTSI MHEV 150 PS DSG. Διακρίνεται
Da εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση και υψηλό
επίπεδο εξοπλισμού.
Εξωτερικά, η έκδοση R–Linea διαθέτει σπορ προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη σε μαύρο
γυαλιστερό χρώμα, απολήξεις εξάτμισης σε χρώμιο και λογότυπο R στη μάσκα και τα φτερά.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι με
χειριστήρια αφής και διάτρητο δέρμα, τα “top sport” καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η επένδυση με ύφασμα/ArtVelours microfleece e
λογότυπο R, η επένδυση της οροφής σε μαύρο χρώμα, τα πεντάλ
με επένδυση αλουμινίου και ειδικά γραφικά R στην οθόνη
του ψηφιακού πίνακα οργάνων Digital Cockpit Pro.
Ενδεικτικά, ανάμεσα σε άλλα στοιχεία εξοπλισμού η
versione R–Linea διαθέτει:
- Sport posta
με χαμηλωμένο πλαίσιο (-15 χιλ.) - Progressive
Steering – προοδευτικό σύστημα
indirizzo - Driving
Profile Selection – σύστημα επιλογής
οδηγικού προφίλ - Ζάντες alluminio 17” Valencia Grey metallic
- Riflettori puntati
LED - Φιμέ
κρύσταλλα - Digitale
Cockpit Pro – ψηφιακός πίνακας οργάνων
με έγχρωμη οθόνη 10” & επιλογές διαμόρφωσης - Σύστημα
Infotainment Discover
Media Streaming & Internet - Wireless
We Connect App - Eπαγωγική
φόρτιση κινητού τηλεφώνου - We Connect & We Connect Plus Υπηρεσίες
- IQ.Drive:
Contatto Car2X, Front Assist, Adaptive
Cruise Control, Lane Assist, Park Pilot - Αυτόματο aria condizionata Air Care Climatronic
- Εσωτερικό φωτισμό Ambient 30 χρωμάτων
Golf 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG
Η έκδοση 1.5 eTSI MHEV 130 PS DSG του νέου Golf, συμπληρώνει την έτερη ήπια υβριδική των 150 ίππων και, όπως κι εκείνη,
συνδυάζεται με automatico
cambio DSG, διπλού
συμπλέκτη, 7-σχέσεων. Προσφέρεται δε στο πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, Stile.
A
επίπεδο κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στην τεχνολογία διαχείρισης ενεργού
κυλίνδρου (ATTO – Attivo Cylinder Gestione), δύο από τους τέσσερις κύλινδρους του Motore 1.5 eTSI απενεργοποιούνται αυτόματα κατά την οδήγηση, όσο
το δυνατό συχνότερα και σχεδόν ανεπαίσθητα, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση όσο
και τις εκπομπές ρύπων. Ένας υπερσυμπιεστής με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική
δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ
1.400 και 4.000 rpm, με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στην περιοχή 5.000-6.000 σ.α.λ..
Το ήπιο
υβριδικό σύστημα αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V, η οποία προσφέρει την
απαραίτητη ενέργεια σε μία γεννήτρια εκκίνησης – εναλλάκτη με ιμάντα, που
λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη
ροπή κατά την επιτάχυνση. Το ήπιο
υβριδικό σύστημα 48 V επιτρέπει τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα ή costeggiando) του αυτοκινήτου, με παράλληλη απενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα για
εξοικονόμηση καυσίμου (μέση κατανάλωση 5,6 λ./100 χλμ, εκπεμπόμενοι ρύποι 128 γρμ./χλμ.). Η επανεκκίνηση του κινητήρα
δεν γίνεται αντιληπτή, χάρη στο ισχυρό σύστημα 48 V. Την ίδια στιγμή, το μοντέλο χαρακτηρίζεται από
εντυπωσιακή επιτάχυνση εν κινήσει, χάρη στις ηλεκτρικές περίσσειες ισχύος (boosts) για σύντομο διάστημα, που προσφέρει το ήπιο
υβριδικό σύστημα.