Vivere il Movimento nelle strade
JEEP AVENGER

Οδηγούμε Jeep Avenger 1.2 Hybrid 100 PS: Αναγκαίο καλό

Το υβριδικό κινητηριο σύνολο, θα σηκώσει το μεγαλύτερο εμπορικό βάρος του δημοφιλούς μοντέλου

Che voto gli dai?0 Voti
0
7.7

JEEP AVENGER

Αναγκαίο καλό για την Jeep η προσθήκη της υβριδικής έκδοσης, καθώς αυτό θα κληθεί να σηκώσει το μεγαλύτερο εμπορικό βάρος του B-SUV. Στο Topspeed.gr για την καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση, είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε το Jeep Avenger 1.2 Hybrid των 100 ίππων.

Επιστροφή στις ρίζες

Ήταν το 1940 όταν δόθηκε η εντολή από τον αμερικανικό στρατό για την δημιουργία ενός ελαφρού και ευέλικτου αυτοκινήτου, πάντως εδάφους. Νικητής ήταν το θρυλικό Willys, το οποίο έχτισε τον μύθο της Jeep. Με το πέρασμα των χρόνων και ως ανεξάρτητη πλέον εταιρεία, η Jeep έγινε συνώνυμο των Off-Road οχημάτων, αλλά πλέον είχε απομακρυνθεί από τη βάση της, καθώς εγκατέλειψε σταδιακά τα μικρά ελαφριά αυτοκίνητα. Από το 2022 με την προσθήκη του Avenger, κάλυψε το κενό στην μικρότερη κατηγορία και με την υβριδική έκδοση ολοκληρώνεται η γκάμα των προσθιοκίνητων εκδοχών, καθώς αναμένεται σύντομα η τετρακίνητη 4xe.

Εμπνέει δυναμισμό

Το σχεδιαστικό σύνολο του Daniele Colonaci, συνεχίζει να δείχνει εντυπωσιακό και φρέσκο, χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις, παρόλο που το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 2022.

Το χαρακτηριστικό μπροστινό μέρος με τους προβολείς που ενσωματώνονται στην μάσκα και τα λεπτά Led ημέρας δίνουν μια επιθετική αίσθηση.

Το προφίλ με το συμπαγές αμάξωμα υιοθετεί μυώδεις επιφάνειες και έντονα νεύρα, με τις κρυφές λαβές στις πίσω πόρτες, δίνει μια αίσθηση δυναμισμού.

Με την εικόνα να ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος, θυμίζοντας hot hatchback, παρά SUV τονίζοντας, τον σπορτίφ προσανατολισμό.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε και την «έξυπνη» πανοραμική οροφή, που εκτός από την λειτουργικότητα, τονίζει ακόμα περισσότερο την γραμμή του αμαξώματος.

Κομψό και νεανικό

Η καμπίνα είναι κομψή και νεανική, με μινιμαλιστική και απλή αισθητική με μοντέρνο υπόβαθρο.

Στο σύνολο έχουν επιλέγει καλής ποιότητα υλικά, με όμορφο φινίρισμα και καλή αίσθηση αφής. Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο επίσης ευκρινέστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών.

Εργονομικά και λειτουργικά στέκεται ικανοποιητικά, ενώ έξυπνες λύσεις υπάρχουν και στον τομέα της πρακτικότητας. Ωστόσο, το αυτοκίνητο δεν εστιάζει στους χώρους.

Τα καθίσματα παρέχουν καλή οσφυϊκή και πλευρική στήριξη και ειδικότερα του οδηγού, κάνει μασάζ, προσφέροντας μια αναπαυτική εμπειρία.

Η καινοτομία της έξυπνης ηλιοροφής είναι πως ανοίγει το γυάλινο μέρος ανεξάρτητα από το κάλυμμα για τον ήλιο.

Όσον αφορά τον όγκο του χώρου αποσκευών, αγγίζει τα 380 λίτρα ενώ με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων πλήρως αναδιπλωμένες, φτάνει τα 1.277 λτ.

Prestazioni e risparmio

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο αποδοτικός υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας της οικογένειας PureTech, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και για καλύτερη απόδοση λειτουργεί στον κύκλο Miller, αποδίδοντας 100 ίππους και 205 Nm ροπής και συνεργάζεται αποκλειστικά με το νέο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS, στο οποίο είναι ενσωματωμένος ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 29 ίππους και 55 Nm. Η τροφοδοσία γίνεται, από μία μπαταρία ιόντων λιθίου με μικτή χωρητικότητα 0,9 kWh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τη θέση του οδηγού, για την καλύτερη κατανομή βάρους.

Πετυχαίνει έτσι την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με την μικρότερη κατανάλωση.

Ευχάριστη έκπληξη

Ας αφήσουμε την θεωρία και ας περάσουμε στην πράξη, γνωρίζοντας το Jeep Avenger e Hybrid σε κάθε δυνατή συνθήκη και οδικό δίκτυο.

In città βρίσκεται στο στοιχείο του, καθώς χάρη των συμπαγών διαστάσεων χωράει παντού και κινείται με ανέλπιστη ευελιξία εντός του αστικού ιστού. Η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες κάθετες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν υποδειγματική περιμετρική ορατότητα καθιστώντας με σαφήνεια τα όρια του αυτοκινήτου στον οδηγό.

Nella rete montana e rurale είναι ευχάριστο ως αυτοκίνητο βόλτας. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει άνεση στους επιβάτες… με μικρές αλλά ελέγξιμες κλίσεις του αμαξώματος, λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος, οι οποίες ωστόσο δεν προβληματίζουν, διατηρώντας την οδική συμπεριφορά σε κορυφαία επίπεδα. Το υβριδικό σύνολο αποδεικνύεται στην πράξη, εξαιρετικά ελαστικό, καθώς και το αυτόματο κιβώτιο αρκετά άμεσο, ώστε ο οδηγός να μην αισθάνεται έλλειψη δύναμης ακόμα και σε απότομες ανηφορικές στροφές.

In autostrada αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο CMP, τα επίπεδα της ηχομόνωσης και της ποιότητας κύλισης είναι αντίστοιχα αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες.

Fuori strada ήταν μία ευχάριστη έκπληξη, καθώς λόγω της απόστασης από το έδαφος και των μικρών προβόλων μπροστά και πίσω, του δίνει την δυνατότητα να φτάσει στα όρια ενός προσθιοκίνητου αυτοκινήτου, δεδομένης της έλλειψης τετρακίνησης μέχρι στιγμής, καθώς σύντομα αναμένεται η κορυφαία έκδοση 4Xe. Παρόλα αυτά, η ελαστικότητα του βενζινοκινητήρα και η ροπή του υβριδικού συστήματος, αυξάνουν τις εκτός δρόμου ικανότητες σε σχέση με το θερμικό μοντέλο.

Generale το υβριδικό Avenger διακατέχεται από το περιπετειώδες πνεύμα της Jeep. Προσαρμόζεται ανάλογα στο δίκτυο και τις διαθέσεις του οδηγού, παραμένοντας ευχάριστο. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση της δοκιμής, άγγιξε τα 6,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Πολύπλευρο

Το ήπια υβριδικό Avenger απευθύνεται σε ανήσυχα πνεύματα, νέους ηλικιακά που μένουν και κυκλοφορούν στην πόλη, αλλά αρέσκονται στις περιπετειώδεις εξορμήσεις. Και χρειάζονται ένα προσιτό πολύπλευρο αστικό Off – Road με χαμηλό κόστος χρήσης, το οποίο θα γίνει ο σύμμαχος της καθημερινότητας τους.

Mainstream Αξία

Η αμερικανική εταιρεία προσφέρει το ήπια υβριδικό Avenger από 26.767€ στην εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση Longtitude. Μία λογική Mainstream αξία, κοντά στις οικονομικές δυνατότητες του καταναλωτικού κοινού.

Caratteristiche tecniche

ΑΝΑΞΩΜΑ

Stampa

SUV

Posti a sedere

5

Porte

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Consumo medio combinato di carburante (WLTP)

4.9-5 l/100 km

Emissioni di CO2 (WLTP)

111-114 g/km

Tipo di carburante

Benzina

Accelerazione 0 - 100 km/h

10.9 δευτ

Velocità massima

184 km/h

Rapporto peso/potenza

12.1 κιλά/Hp, 82.4 Hp/τόνος

Rapporto peso/coppia

5.9 κιλά/Nm, 169 Nm/τόνος

MOTORE TOTALE

MOTORE A COMBUSTIONE INTERNA

Potenza

100 Hp @ 5500 σ.α.λ.

Potenza per litro di cilindrata

83.4 Hp/l

Coppia

205 Nm @ 1750 σ.α.λ.

Layout del motore

In avanti, trasversale

Modello/codice motore

HN05

Carter del motore

1199 cm3

Numero di cilindri

3

Configurazione del motore

In serie

Numero di valvole per cilindro

4

Sistema di iniezione del carburante

Spruzzatura diretta

Aspirazione del motore

Turbocompressore, Intercooler

Meccanismo di distribuzione del gas

DOHC

Capacità dell'olio motore

3.5 l

MOTORE ELETTRICO

Ισχύς του ηλεκτροκινητήρα

29 Hp

Coppia

55 Nm

Posizione del motore elettrico

Incorporato nella trasmissione

BATTERIA

Capacità lorda della batteria

0,9 kWh

Tensione della batteria

48 V

Tecnologia delle batterie

Ioni di litio (Li-Ion)

Βάρος μπαταρίας

60 κιλά

Posizione della batteria

Κάτω από τα μπροστινά καθίσματα

Autonomia elettrica

1 km

Velocità massima (solo elettrica)

30 km/h

ALTEZZA E PESO

Peso

1213 κιλά

Volume minimo di spazio per i bagagli

380 l

Volume massimo del bagaglio

1277 l

Capacità di traino ammissibile con freni (12%)

1100 κιλά

DIMENSIONI

Lunghezza

4084 mm

Larghezza

1776 mm

Altezza

1536 mm

Passo

2557 mm

Puntello anteriore

822 mm

Puntello posteriore

705 mm

Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione)

10.5 m

Angolo di avvicinamento

19°

Angolo di volo

33°

Angolo della rampa

20°

Βάθος ρηχές

230 mm

ARCHITETTURA

Movimento

Στον μπροστινό άξονα

Numero di rapporti e tipo di cambio

6 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS

Freni anteriori

Αεριζόμενοι δίσκοι , 302×26 mm

Freni posteriori

Δίσκοι , 249×10 mm

Sistemi ausiliari

ABS (Sistema frenante antibloccaggio)

Tipo di indirizzo

Gestione chukrania (con denti)

Sistema di sterzo

Volante elettrico

Ruote

215/65 R16 ή 215/60 R17 ή 215/55 R18

galleria fotografica

JEEP AVENGER
Conclusione
Το μικρότερο μοντέλο της Jeep είναι προσεγμένο σχεδιαστικά και διαθέτει ευχάριστο και νεανικό εσωτερικό με όλες τις ψηφιακές λειτουργίες. Παράλληλα, μένει πιστό στην παρακαταθήκη της μάρκας, με ήπιες Off - Road ικανότητες και ικανοποιητική οδική συμπεριφορά. Ο καθαρά αστικός προσανατολισμός του το καθιστά ως εργαλείο της καθημερινότητας. Το υβριδικό σύστημα αποδεικνύεται εξαιρετικά λειτουργικό, πετυχαίνοντας συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας. Για αυτούς τους λόγους θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το «αναγκαίο καλό» της αμερικανικής εταιρείας, καθώς πλαισιώνοντας το Renegade στην δημοφιλή κατηγορία των B-SUV, συμβάλλει στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων της για την διεκδίκηση της ηγετικής θέσης στην αγορά.
Interni e praticità
7.5
Spese correnti
8
Comportamento stradale
7.5
Prestazioni
7.4
Fattore di divertimento
8.1
rapporto qualità/prezzo
8.2
Comfort
6.6
Καθημερινότητα
8
Che voto gli dai?0 Voti
0
SYN
Consumo
Αστικός Προσανατολισμός
Εκτός δρόμου ικανότητες (ως προσθιοκίνητο)
Design
Καθημερινότητα
Visibilità
PLEEN
Εργονομία
Luoghi
7.7