Αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς! Μία εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του μας το επιβεβαιώνει στην πράξη!
Incontrare
Το Opel Astra μας συστήθηκε το 1991 ως ο αντικαταστάτης του Kadett, του αγαπημένου μικρομεσαίου της Opel, το οποίο αποτέλεσε ορόσημο για την γερμανική εταιρεία. Το νέο μοντέλο ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες και συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του! Πλέον το μοντέλο έφτασε στην έκτη του γενιά, απαρνήθηκε για πρώτη φορά την παρακαταθήκη της General Motors και ακολούθησε την συνταγή της PSA, υιοθετώντας ένα πιο «αθλητικό» στυλ!
Design esterno
Σχεδιασμένο από «λευκό χαρτί», κόβει κάθε δεσμό με τις προηγούμενες γενιές υιοθετώντας μία νέα εμφάνιση, εναρμονισμένη με το νέο Family Look της εταιρείας! Πλαισιωμένο με έντονες ακμές και καθαρές γραμμές, διαθέτει μια εύκολα αναγνωρίσιμη σιλουέτα!
Το εμπρός μέρος υιοθετεί την φιλοσοφία “Opel Vizor”, που γνωρίσαμε στο νέο Opel Mokka! Η εμπρός μάσκα ενσωματώνει έξυπνα τους Full Led προβολείς, αποδίδοντας μια ρετρό αισθητική, η οποία οπτικά θυμίζει καρχαρία έτοιμο για επίθεση!
Το πλαϊνό μέρος διαθέτει μυώδεις γραμμές, που του προσδίδουν ένα μοντέρνο και σπορτίφ προφίλ! Ειδικότερα στην έκδοση Ultimate που είχαμε στην κατοχή μας, η μαύρη ανοιγόμενη οροφή και οι ζάντες 18 ιντσών με τα λάστιχα χαμηλού προφίλ (225/40), ολοκλήρωναν την όμορφη εικόνα!
Η οροφή καταλήγει σε μια μεγάλη αεροτομή και οι γραμμές συνεχίζουν στο σχεδόν κάθετο πίσω μέρος! Τα πίσω φωτιστικά σώματα με γραφικά Led αγκαλιάζουν την πέμπτη πόρτα. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τον σπορ προφυλακτήρα με τον αεροδυναμικό διάχυτη στο κάτω μέρος!
Συνολικά το αυτοκίνητο διαθέτει στοχευμένα σχεδιαστικά στοιχεία από τα Manta, Ascona και Kadett της δεκαετίας του 70’ παραμένοντας μοντέρνο και συνδυάζοντας το παρελθόν με το παρόν και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον!
Interno
Η Opel έχει επιμεληθεί με φροντίδα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, επιλέγοντας για το ταμπλό μαλακά ποιοτικά υλικά με καλή αίσθηση αφής, προσφέροντας κορυφαίο φινίρισμα και συναρμογή!
Μπαίνοντας μέσα σε κερδίζει το βελτιωμένο “Pure Panel” με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από τιμόνι, που δημιουργεί αίσθηση συνέχειας με την οθόνη των 10 ιντσών του συμβατού με Apple Airplay και Android Auto συστήματος Multimedia, δίνοντας του μια φουτουριστική εικόνα!
Οπτικά και λειτουργικά εντυπωσιάζει η κονσόλα μεταξύ των δυο μπροστινών καθισμάτων, ενισχύοντας τον σπορ και οδηγικό χαρακτήρα. Σε αυτήν υπάρχουν οι διακόπτες των ταχυτήτων και του προφίλ οδήγησης, καθώς και τρεις άνετες θήκες. Η πρώτη μάλιστα διαθέτει και λειτουργία επαγωγικής φόρτισης για το κινητό!
Τα καθίσματα (Ergonomic Active, όπως τα αποκαλεί η Opel), έχουν αίσθηση βελούδου και φέρουν τη σφραγίδα ποιότητας AGR1 (Καμπάνια για Υγιέστερη Σπονδυλική Στήλη), παρέχοντας εξαιρετική στήριξη του σώματος και προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης! Τέλος, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 422 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.339.
Motore
Κάτω από το καπό συναντάμε τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.2 λίτρων, απόδοσης 130 ίππων και 230 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων!
In viaggio
Η εμφάνιση του νέου Opel Astra αναστατώνει τις αισθήσεις και προκαλεί να το οδηγήσουμε σε πραγματικές συνθήκες!
In città η κίνηση για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας C δεν είναι το δυνατό σημείο. Ωστόσο, χάρη στο ακριβές σύστημα διεύθυνσης με μικρό κύκλο στροφής μπορεί να κινηθεί με ευκολία εντός πόλης και επειδή διαθέτει κάμερες εμπρός και πίσω, το παρκάρισμα γίνεται παιχνίδι! Να σημειώσουμε πως εξ’αιτίας της όμορφης σχεδίασης του, που τονίζεται από το χρυσοπράσινο χρώμα και τις δεκαοχτάρες ζάντες, δεν ήταν λίγες οι φορές που μαγνήτιζε τα βλέμματα των περαστικών!
Nella rete montana e rurale γίνεται ακόμα πιο διασκεδαστικό! Αναδεικνύεται η κορυφαία οδική συμπεριφορά, χάρη στο νέο πλαίσιο EMP της PSA. Το νέο Opel Astra κολλάει στο οδόστρωμα, χωρίς να παρουσιάζει κλίσεις το αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες ανηφορικές στροφές! Τα 230 Nm ροπής είναι αρκετά για κινούν απροβλημάτιστα το βαρύ αμάξωμα!
In autostrada το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Πετυχαίνει κορυφαίο επίπεδο ηχομόνωσης, αγγίζοντας τις Premium προτάσεις. Ο πλούσιος εξοπλισμός με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, αυξάνει την ενεργητική ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, η άνεση των επιβατών φτάνει στον υπερθετικό βαθμό, προσφέροντας συνολικά ένα ευχάριστο ταξίδι!
Generale με τρία προφίλ οδήγησης (Sport, κανονικό και Eco) προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες του οδηγού. Με την επιλογή Sport, αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα και σκληραίνει η ανάρτηση, γεμίζοντας με ενθουσιασμό τον οδηγό! Η επιλογή Eco είναι ιδανική για κίνηση στην πόλη, μειώνοντας ακόμα περισσότερο την κατανάλωση! Η συνολική μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, τιμή εξαιρετική χαμηλή για ένα αυτοκίνητο που δεν διαθέτει κάποιο υβριδικό σύστημα! Κορυφαίο είναι το σύστημα πέδησης, ενώ μέτριας αίσθησης είναι το αυτόματο κιβώτιο EAT 8.
A chi si rivolge
Διαθέτοντας ένα δυναμικό αμάξωμα με έντονα σπορτίφ στοιχεία, η Opel διευρύνει το πελατολόγιο της και εκτός από τους οικογενειάρχες, κάνει άνοιγμα σε νεαρότερο κοινό που θα δελεαστεί από τον μοντέρνο σχεδιασμό και το νεανικό ύφος!
Prezzo
Για όσους ενδιαφέρονται, στη βάση της γκάμας του νέου Opel Astra βρίσκεται η έκδοση Edition με τιμή που ξεκινάει από 24.900€ ενώ η τιμή αυξάνεται ανάλογα την έκδοση, τον εξοπλισμό και το κινητήριο σύνολο!
Caratteristiche tecniche
AMAXOMA |
|
Stampa |
Hatchback |
Posti a sedere |
5 |
Porte |
5 |
CONSUMI - EMISSIONI - SUSSIDI |
|
Consumo medio combinato di carburante (WLTP) |
5.6-5.8 l/100 km |
Emissioni di CO2 (WLTP) |
126-131 g/km |
Tipo di carburante |
Benzina |
Accelerazione 0 - 100 km/h |
9.7 δευτ |
Velocità massima |
210 km/h |
Specifiche dei gas di scarico |
Euro 6d |
Rapporto peso/potenza |
10 κιλά/Hp, 100.3 Hp/τόνος |
Rapporto peso/coppia |
5.6 κιλά/Nm, 177.5 Nm/τόνος |
MOTORE |
|
Potenza |
130 Hp @ 5500 σ.α.λ. |
Potenza per litro di cilindrata |
108.4 Hp/l |
Coppia nominale del motore |
230 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Θέση του κινητήρα |
In avanti, trasversale |
Modello/codice motore |
F12XHT |
Carter del motore |
1199 cm3 |
Numero di cilindri |
3 |
Θέση των κυλίνδρων |
In serie |
Numero di valvole per cilindro |
4 |
Σύστημα καυσίμου |
Spruzzatura diretta |
Aspirazione del motore |
Turbocompressore, Intercooler |
Capacità dell'olio motore |
3.5 l |
ALTEZZA E PESO |
|
Peso |
1296 κιλά |
Carico utile massimo |
584 κιλά |
Volume minimo di spazio per i bagagli |
422 l |
Volume massimo del bagaglio |
1339 l |
Capacità del serbatoio del carburante |
52 l |
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) |
1400 κιλά |
DIMENSIONI |
|
Lunghezza |
4374 mm |
Larghezza |
1860 mm |
Altezza |
1441-1470 mm |
Passo |
2675 mm |
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione) |
10.51 m |
ARCHITETTURA |
|
Movimento |
Movimento sulle ruote anteriori |
Numero di marce e tipo di cambio |
8 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων |
Freni anteriori |
αεριζόμενοι δίσκοι |
Freni posteriori |
δίσκοι |
Sistemi ausiliari |
ABS (Sistema frenante antibloccaggio) |
Tipo di indirizzo |
Gestione chukrania (con denti) |
Sistema di sterzo |
Volante elettrico |
Ruote |
225/45 R17; 225/40 R18 |