Οι Γερμανοί διαπίστωσαν ότι το Mazda CX-5 “δε σπάει-δε χαλάει”

Ούτε βλάβες, ούτε ελαττώματα στο τεστ των 100.000 χιλιομέτρων

Il κορυφαία βαθμολογία που έχει δοθεί ποτέ στο τεστ αντοχής του γερμανικού περιοδικού Auto Bild έλαβε το Mazda CX-5. Il ιαπωνικό compact SUV ολοκλήρωσε το τεστ αντοχής των 100.000 χιλιομέτρων και έλαβε μια θέση στο πόντιουμ με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα όλων των εποχών (βάσει του τεστ).

Δεν είναι και μικρό επίτευγμα, μιας και το best seller της Mazda έπρεπε να “πείσει” την κριτική επιτροπή που το αξιολόγησε στην καθημερινή χρήση και δεν κατάφερε μόνο αυτό. Κατάφερε και να περάσει χωρίς ελαττώματα και τις εργαστηριακές δοκιμασίες, επιτυγχάνοντας βαθμολογία που δεν έχει ποτέ άλλοτε σημειωθεί στο συγκεκριμένο τεστ αντοχής.

Οι εκδότες του γερμανικού περιοδικού είχαν ήδη εξάρει την αξιοπιστία και τα χαρακτηριστικά αντοχής di προηγούμενου μοντέλου, από τη δοκιμασία αντοχής του 2015. Εξαιτίας όμως ενός λάθους του εργαστηρίου το μοντέλο είχε βαθμολογηθεί τότε με ένα A-. Il νέο CX5 δεν εμφάνισε κανένα απολύτως ελάττωμα, κερδίζοντας επάξια το απόλυτο A e il 4η θέση διαχρονικά σε όλες τις αξιολογήσεις για όλα τα μοντέλα, που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, – και η συγκεκριμένη λίστα περιλαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ, 68 αυτοκίνητα.

A καθημερινή χρήση, το Mazda CX-5 εντυπωσίασε τη συντακτική ομάδα του περιοδικού, με την ευρυχωρία του, καθώς προσφέρει άφθονους χώρους για την οικογένεια, υψηλό επίπεδο άνεσης, και τον αναβαθμισμένο κινητήρα του. Ιδιαίτερης μνείας έτυχε η άψογη συνεργασία του κινητήρα diesel Skyactiv D 184, con il αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η εργοστασιακή τιμή της μέσης κατανάλωσης κατά τον κύκλο NEDC είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ.

Μηδέν… τεχνικά προβλήματα!

Il compact SUV της Mazda δεν παρουσίασε επίσης κανένα τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της περιόδου των δοκιμών, ούτε κάποια βλάβη, ούτε καμία καθυστέρηση, και δεν υπήρχαν ελαττώματα ή μη προγραμματισμένες επισκέψεις στο συνεργείο. E anche quando il CX-5 spogliato sotto la supervisione di espertoNei suoi singoli componenti, i valutatori non hanno riscontrato difetti degni di nota.


Né il Motore diesel da 2,2 litri né il telaio o il All'interno Sembrava particolarmente colpito dal 100.000 km - che, a sua volta, ha lasciato un'ottima impressione sugli esperti della rivista.

Questo eccellente prestazioni nella prova di resistenza è l'ennesima prova della proverbiale affidabilità e della qualità senza tempo della Mazda CX-5. Nel modello 2021, il seconda generazione del SUV di successo, è stato ulteriormente migliorato, con interni aggiornati, equipaggiamenti più completi e motori ancora più raffinati. Oltre al motore top di gamma diesel Skyactiv D 184Mazda offre il CX-5 anche in un'altra versione diesel, così come in due versioni di benzina. Ogni versione è dotata di cambio manuale o automatico e di trazione anteriore o integrale.