Όσο ήμασταν απασχολημένοι με τη συμφωνία- μη συμφωνία με τους δανειστές και, κυρίως, με την παρουσίαση της νέας Alfa Romeo Giulia, ένας άλλος “φίλος από τα παλιά” επέστρεψε. Η Ford, φαίνεται πως ζήλεψε τις δόξες του παρελθόντος με τα φοβερά και τρομερά Sierra και Escort Cosworth, που, στις τετρακίνητες βερσιόν τους (όχι ότι με χάλαγε ένα πισωκίνητο Sierra Cosworth) άφησαν εποχή. Ε, αυτό, η Ford θέλει να το ξανακάνει, με το νέο Focus RS.
Μέχρι σήμερα, ξέραμε ότι το νέο -πολυαναμενόμενο- Focus RS θα είναι τετρακίνητο και ότι “θα έχει περισσότερους από 320 ίππους”. Τώρα, μαθαίνουμε περισσότερες λεπτομέρειες: Η Ford, ανακοίνωσε ότι ο 2,3 λίτρων Ecoboost που θα φοράει, θα αποδίδει 345 ίππους και θα στροφάρει μέχρι τις 6.800 rpm.
Η ροπή του (324 lb ft) θα αποδίδεται χαμηλά, ανάμεσα στις 2.000 και τις 4.500 στροφές ανά λεπτό. Και η ιστορία, δεν τελειώνει εδώ. Το Focus RS θα έχει λειτουργία “overboost” που θα εκτοξεύει τη ροπή (στα 347 lb ft) για περίπου 15 δευτερόλεπτα, στα οποία η κόφτης θα “ανεβαίνει” στις 6.800 σ.α.λ.
Μέχρι τώρα, δεν έχουμε μάθει κάτι για τις επιδόσεις, αλλά δεν είναι και δύσκολο να υποθέσουμε ότι τα πρώτα 100 χ.α.ω. από στάση θα έρχονται σε κάτι παρακάτω από 5 δευτερόλεπτα. Τιμή, δεν έχει επίσης ανακοινωθεί, αλλά οι πρώτες πληροφορίες μας αναφέρουν ότι θα κινείται κοντά στο “ψυχολογικό όριο” των 50.000 ευρώ.
Η Ford έχει επιβεβαιώσει ότι το νέο Focus RS α διαθέτει “Drift Mode”, λειτουργία που θα σου επιτρέπει να “παίζεις” ντριφτάροντάς το σαν πισωκίνητο και, φυσικά, θα διαθέτει και launch control.
Για πρώτη φορά, το νέο Focus RS θα το δούμε το Σαββατοκύριακο, στο Goodwood Festival of Speed. Και, αφού μιλάμε για τετρακίνητο Ford με λειτουργία Drift Mode, ποιος άλλος θα μπορούσε να είναι πίσω από το τιμόνι του στην επίσημη πρώτη του, εκτός από τον ένα και μοναδικό, τον θεότρελο Ken Block. Τρέλανέ μας, Ford…