Vivere il Movimento nelle strade

Mitsubishi ASX rinnovata con motore diesel 1600 e consumi di soli 4,6 litri di carburante

Μετά από 5 χρόνια πετυχημένης παρουσίας στην Ευρωπαϊκή και Ελληνική αγορά, το ASX απέκτησε ένα νέο πετρελαιοκινητήρα
diesel 1.6 DiD Euro-6, οποίος αποδίδει 114 ίππους/ 3.600 r.p.m.,με ροπή 270 Nm/1750 r.p.m. και κορυφαία κατανάλωση μόλις 4,6lt/100 χιλιόμετρα.

Το ανανεωμένο ASX αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση στη δυναμική κατηγορία των μικρομεσαίων crossover προσφέροντας τώρα μία γκάμα δύο κινητήρων στα 1.600 κυβ. εκ. του γνωστού βενζινοκινητήρα της Mitsubishi Motori 1.600 cc MIVEC με 117Hp/6.000 rpm και του νέου πετρελαιοκινητήρα 1.600 cc.

Το ανανεωμένο ASX έχει δεχτεί και πλήθος αλλαγών στην εσωτερική σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών με έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια των επιβατών. Μερικά από τα χαρακτηριστικά του εξοπλισμού που είναι εξοπλισμένο ανάλογα με την έκδοση για να διευκολύνουν την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών είναι: Attivo Stability & Traction Controllo (ASTC), ABS
da
EBD & Freno Assist, Hill Inizio Assist (HSA), ESS (Emergenza Fermarsi Signal), Αερόσακοι εμπρός, πλευρικοί, οροφής και αερόσακος γονάτου οδηγού, Σύστημα ανίχνευσης και πίεσης των ελαστικών, Σύστημα κινητού τηλεφώνου Bluetooth με φωνητικές εντολές και χειριστήρια στο τιμόνι, Ελαστικά 225/55 R18 με ζάντες αλουμινίου νέου σχεδιασμού, Πανοραμική γυάλινη οροφή με εσωτερικό φωτισμό LED, Μπάρες οροφής, Κεντρικός καθρέπτης με αυτόματο υποφωτισμό κ.ά.

Το ανανεωμένο ΑSX είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Mitsubishi Motori της εταιρείας της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:

Ο
εξοπλισμός της έκδοσης
Inform
που είναι διαθέσιμη με τον βεζινοκινητήρα
1.6
lt
4
X2
περιλαμβάνει:
Attivo
Stability
&
Traction
Controllo
(
ASTC),
ABS
da
EBD
&
Freno
Assist,
Hill
Inizio
Assist
(
HSA),
ESS
(
Emergenza
Fermarsi
Signal),
Αερόσακοι
εμπρός, πλευρικοί, οροφής και αερόσακος
γονάτ
ου οδηγού,
Elettrico
θερμ. εξωτ. καθρέφτες και εξωτ. χειρολαβές
θυρών στο χρώμα του αμαξώματος
,
Υψηλής
αντίθεσης οθόνη υγρών κρυστάλλων με
πολλαπλές ενδείξεις
,
Κεντρική
κονσόλα τύπου
carbon,
Κάθισμα
οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος
,
Aria
Condition
•Ηχοσύστημα
R/CD,
είσοδος για
Audio
-
AUX,
4 ηχεία
, Pneumatici
215/70
R16
με καλύμματα τροχών
,
Σύστημα
ανίχνευσης και πίεσης των ελαστικών
.

Ο
εξοπλισμός της έκδοσης
Invite
In più,
που είναι διαθέσιμη
su
1,6
lt
petrol
4
x2
& 1,6
lt
e
diesel
4
x2
& 4
x4
περιλαμβάνει:
Ηλεκτρονικά
ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, με
επιλογές 2WD-4WD και λειτουργία κλειδώματος
4WD (μόνο εκδόσεις 4WD), Δερμάτινο τιμόνι
και λεβιέ ταχυτήτων, Αυτόματος κλιματισμός,
Cruise control με χειριστήρια στο τιμόνι,
Ηχοσύστημα R/CD με χειριστήρια στο τιμόνι
& 6 ηχεία, θύρα USB, Αισθητήρας φώτων &
βροχής,
Day
Running
Lights,
Μπροστινή γρίλια με επιχρωμιωμένο
πλαίσιο, Προβολείς ομίχλης εμπρός με
επιχρωμιωμένο πλαίσιο, Πίσω αισθητήρες
παρκαρίσματος, Πίνακας οργάνων υψηλής
αντίθεσης με έγχρωμη οθόνη LCD πολλαπλών
ενδείξεων, Κεντρική κονσόλα με υλικό
gloss black και ασημί λεπτομέρειες, Υφασμάτινο
κεντρικό ρυθμιζόμενο υποβραχιόνιο
εμπρός, Κεντρικό υποβραχιόνιο με
ποτηροθήκες στο πίσω κάθισμα, Ντουλαπάκι
με θερμαινόμενη/ψυχόμενη θέση, Ελαστικά
215/70 R16 με ζάντες αλουμινίου, Πλάτη πίσω
καθισμάτων διαιρούμενη κατά 60:40

Τέλος
η κορυφαία έκδοση του
ASX
Intense
Panorama
που είναι διαθέσιμη μόνο με τον
πετρελαιοκινητήρα 1,6
DiD
4
WD
περιλαμβάνει επιπλέον: Σύστημα
λειτουργίας χωρίς κλειδί (KOS / 2WD), Φιμέ
πίσω τζάμια (παράθυρα, φινιστρίνι και
πίσω πόρτα), Ηλεκτρ. θερμ. & αναδιπλούμενοι
καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος με
ενσωματωμένο φλας, Σύστημα κινητού
τηλεφώνου Bluetooth με φωνητικές εντολές
και χειριστήρια στο τιμόνι, Ελαστικά
225/55 R18 με ζάντες αλουμινίου νέου
σχεδιασμού, Πανοραμική γυάλινη οροφή
με εσωτερικό φωτισμό LED, Μπάρες οροφής,
Κεντρικός καθρέπτης με αυτόματο
υποφωτισμό

Il
ίδιο – ακόμα καλύτερο

A
ανανεωμένο
ASX
οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν μεταξύ
άλλων:

  • Μπουτόν
    All Wheel Control (AWC) αντί περιστροφικού
    επιλογέα,

  • Ανανεωμένη
    πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για
    βελτιωμένη συμπεριφορά και οδηγική
    άνεση.

  • Notizie
    υφάσματα εσωτερικού,

  • Nuovo
    χρωμιωμένο ένθετο στις εμπρός πόρτες,

Δυναμική
Qualità

A
εσωτερικό, η φιλοσοφία δυναμικής, σπορ
κομψότητας συνεχίζεται με εμφανή έμφαση
στα σχήματα, την ταπετσαρία και τα υλικά,
χωρίς προσπάθεια εντυπωσιασμού.
A
αρμονία με το εξωτερικό, η καμπίνα του
ASX
αντικατοπτρίζει μία αίσθηση ‘’δυναμικής
ποιότητας’’ όπως εκφράζεται μέσα από
το ταμπλό των οργάνων, την ποιοτική
επένδυση του κεντρικού πίνακα οργάνων
που εκτείνεται μέχρι τις πόρτες ή τα
ένθετα που πλαισιώνουν το ηχοσύστημα
ή κοσμούν τις επενδύσεις των θυρών.
Il
επιφάνειες και τα υλικά επιλέχθηκαν
για να επιτυγχάνουν την κατάλληλη
αίσθηση και εμφάνιση. Αν και η χρωματική
φιλοσοφία του εσωτερικού βασίζεται στο
μαύρο, η χρήση αντιθέσεων μέσα από τη
δομή των επιφανειών και τα υλικά
δημιουργεί μια εικόνα ‘’δυναμισμού
μέσα από την απλότητα’’.

Κινητήρες
– Χαμηλών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων

Il
ASX,
γνήσιος εκπρόσωπος της στρατηγικής
πράσινης τεχνολογίας της
MMC,
χρησιμοποιεί:

  • nuovo
    4-κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο
    πετρελαιοκινητήρα 1.6
    DiD

  • 8-valves
    SOHC
    Common
    rail,
    Άμεσου ψεκασμού
    Euro
    6 χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων
    (“
    low
    impact”),
    DiD".

  • Ιπποδύναμη
    114Ηρ στις 3,600
    rpm,

  • ροπή
    270 Ν
    mμ
    στις 1,750
    rpm
    e

  • διακρίνεται
    για τη χαμηλή κατανάλωση με μόλις 4,7
    lt/100
    kms
    στο μικτό κύκλο και

  • εκπομπές
    CO2
    119
    gr/km.

ClearTec

Ο
DiD
di
Mitsubishi
αποκτά μεγαλύτερη περιβαλλοντική
συμβατότητα με την προσθήκη (ανάλογα
με το μοντέλο και την αγορά) ενός
ολοκληρωμένου πακέτου
ClearTec
μειωμένων εκπομπών
CO2,
που περιλαμβάνει:

  • Σύστημα
    “Automatic
    Stop & Go”

  • Elettrico
    power steering

  • Σύστημα
    Ανάκτησης Ενέργειας Πέδησης (
    Generation
    Controllo
    Sistema)

  • Pneumatici
    χαμηλής
    αντίστασης
    κύλισης

  • κ.λ.π.,…

Αναλυτικά:

1
“Automatic
Stop & Go” (AS&G):

=>
Il "
Auto
Fermarsi
&
Vai"
σταματά και επανεκκινεί αυτόματα τον
κινητήρα χωρίς χρήση του κλειδιού
ανάφλεξης όταν το όχημα είναι σταματημένο
(για παράδειγμα στα φανάρια).

=>
Ό
ταν το
αυτοκίνητο σταματά, ο οδηγός αφήνει το
συμπλέκτη και επιλέγει νεκρά στο κιβώτιο,
η ένδειξη στον πίνακα οργάνων ανάβει
και ο κινητήρας σβήνει αυτόματα. Για να
ξεκινήσει πάλι το μόνο του χρειάζεται
είναι πίεση του συμπλέκτη για επιλογή
της σχέσης.

=>
Il
Auto
Fermarsi
&
Vai
ενεργοποιείται αυτόματα γυρίζοντας το
κλειδί ανάφλεξης στη θέση “
ON".
Το σύστημα θα μπορεί να σβήσει και να
ξεκινήσει τον κινητήρα περίπου 3 λεπτά
μετά την αρχική εκκίνηση.

=>
Με ένα διακόπτη στο ταμπλό ο οδηγός
μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα,
εάν το επιθυμεί, όπως στην περίπτωση
κυκλοφοριακής συμφόρησης με συνεχείς
στάσεις και επανεκκινήσεις.

=>
Η αρχή του συστήματος “
Auto
Fermarsi
&
Vai"
είναι ότι προσαρμόζεται στις ανάγκες
του αυτοκινήτου (π.χ. παροχή ενέργειας).
Αυτό σημαίνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις
ο κινητήρας δε θα σβήσει (εξωτερική
θερμοκρασία κάτω από 3°
C,
δεν επιτεύχθηκε
velocità
≥ 5
km/h
μετά από
autoinizio,
κ.λ.π.,…), ενώ
su
άλλες περιπτώσεις ο κινητήρας θα
ξεκινήσει από μόνος του.

2
Elettrico
power
steering
(
EPS):

Σύστημα
διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση.
Ένα ακόμα παράδειγμα της έμφυτης
ευελιξίας της αρχιτεκτονικής “
Progetto
Globale"
di
MMC
είναι η δυνατότητα επιλογής διαφορετικού
τύπου συστημάτων διεύθυνσης για
διαφορετικά αυτοκίνητα,
είτε
είναι υδραυλικά με διάφορα στάδια
ρύθμισης.

3
"Generation
Controllo
Sistema"
(
GCS):

Per
βελτίωση της οικονομίας καυσίμου, το
ASX
εφοδιάζεται
με σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω
πέδησης (ή
"Generation
Controllo
Sistema”)
che
περιλαμβάνει τον εναλλάκτη και την
μπαταρία του αυτοκινήτου.

=>
Questo
το σύστημα
GCS
επιτρέπει την ανάκτηση ηλεκτρικής
ισχύος στο φρενάρισμα και την επιβράδυνση
για την φόρτιση της μπαταρίας.

=> Η αποθηκευμένη
ενέργεια χρησιμοποιείται στη συνέχεια
όταν το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί,
επιταχύνει ή κινείται με ταχύτητες
ταξιδιού για μείωση της παραγωγής
ενέργειας σε τέτοιες περιπτώσεις. Όταν
μειώνεται το φορτίο του εναλλάκτη
αυξάνεται η οικονομία καυσίμου.

4
-
Pneumatici
χαμηλής αντίστασης κύλισης
:

=>
Τα ελαστικά που χρησιμοποιεί το
ASX
διαθέτουν ειδική γόμα και σχεδίαση που
μειώνουν την αντίσταση κύλισης περίπου
5 %

Άλλα
χαρακτηριστικά του
ASX
που μειώνουν τις επιπτώσεις στο περιβάλλον
είναι:


Φίλτρο σωματιδίων κλειστής ροής (με
Motore
Diesel)


Πίσω φώτα
LED


Λάδι χαμηλού ιξώδους (0
W30)


κ.λ.π.,…

Βενζινοκίνητη
versione

Per
πελάτες που αναζητούν μία βενζινοκίνητη
έκδοση, το
ASX
θα προσφέρεται επίσης με ένα κινητήρα
1.6
DOHC
16
v
MIVEC.

Il
χαρακτηριστικά αυτής της οικογένειας
κινητήρων είναι:

Χαμηλό
βάρος (περίπου 88
kg):

=>
αλουμινένιο μπλοκ κυλίνδρων, πολλαπλή
εισαγωγής & κάλυμμα κυλινδροκεφαλής
από ρητίνη.


Συμπαγείς διαστάσεις (Πλάτος: 465
mm
x
Μήκος: 450
mm
x
Ύ: 615
mm):

=>
Κυλινδροκεφαλή με μικρή περιεχόμενη
γωνία βαλβίδων,

=>
μηχανισμός βαλβίδων άμεσης ενεργοποίησης,

=>
Καδένα χρονισμού,

=>
ενσωματωμένα περιφερειακά εξαρτήματα
στο μπλοκ κυλίνδρων.


Υψηλή ισχύς (117
ps):

=>
Εκκεντροφόροι επικεφαλής (
DOHC),

=>
4-βαλβίδες ανά κύλινδρο,

=>
σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
εισαγωγής
MIVEC,

=>
αυλός εισαγωγής υψηλής ροής,


Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,9
l/100
km
όταν φέρει
AS&G):

=>
βασικά κινούμενα εξαρτήματα χαμηλής
τριβής,

=>
θάλαμος καύσης με αντι-κρουστικά
χαρακτηριστικά,

=>
ρηχά χιτώνια υδρόψυξης,

=>
ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού,

=>
σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
εισαγωγής
MIVEC.

Il
ASX
θα διατίθεται επίσης σε έκδοση 2-
wheel
guida,
με πλήρες πακέτο
ClearTec
(ανάλογα με το μοντέλο και την αγορά)
και 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο
.

Συνοπτικά,
οι τιμές επιδόσεων του
ASX
διαμορφώνονται ως εξής (τα δεδομένα
υπόκεινται σε τελική έγκριση):

1.6
Di-D 2WD Euro6 1.6 petrol 2WD

(6-τάχυτο
M/T) (5-
τάχυτο
M/T)

Κυβισμός 1.560
cc 1.590 cc

Potenza* 114
ps @ 3.600 rpm 117 ps @ 6.000 rpm

Ροπή* 270
Nm
@ 1.750 rpm 154
Nm
@ 4.000 rpm

CO2* 119
g/km
131
g/km

*
Αποτέλεσμα εσωτερικής δοκιμής

Δομή
και Ασφάλεια – Ολοκληρωμένη Προστασία

Il
ASX,
εξελίχθηκε με βάση τη μεσαίου μεγέθους
παγκόσμια πλατφόρμα “
Progetto
Globale"
di
MMC.
Στοχεύει στο ‘‘πάντρεμα’’ της
φιλοσοφίας επιβατικού δρόμου του
Lancer
με την επιβλητική θέση οδήγησης του
Outlander
και την άνεση του ευφυούς ηλεκτρονικά
ελεγχόμενου συστήματος Α
WD
(2
WD
και 4
WD
εκδόσεις θα διατίθενται ανάλογα με την
αγορά και τις προδιαγραφές ).

Άριστη
προσαρμογή

Έχοντας
κοινά με το
Outlander
το 70% των εξαρτημάτων, το
ASX
χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο μέρος της
κάτω δομής του
Outlander
(εξαιρουμένου του πίσω πατώματος που
είναι νέο) όπως και τη βασική αρχιτεκτονική
του πλαισίου του (ανάρτηση, φρένα, σύστημα
4WD
…)
κατάλληλα προσαρμοσμένα γι’ αυτό το
μικρότερο και ελαφρύτερο όχημα.

1
Il
γόνατα
MacPherson
μπροστά και η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων
με υστερούντες βραχίονες πίσω
avere
επαναρυθμιστεί, ενώ τα δισκόφρενα (294
mm
αεριζόμενα μπροστά / 302
mm
συμπαγή πίσω) υποστηρίζονται από ένα
μηχανικό σύστημα που ανιχνεύει την
απότομη ενεργοποίηση των φρένων,
παρέχοντας υποβοήθηση πέδησης σε
περίπτωση ανάγκης μέσω πρόσθετης
υποπίεσης (
servo).

2
-

Το ανανεωμένο
ASX
χρησιμοποιεί μία βελτιστοποιημένη
della versione
"AWC"
di
Mitsubishi,
a
ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος
4
WD
che
προσφέρει στον οδηγό μία επιλογή τριών
προγραμμάτων για έλεγχο της πρόσφυσης
σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ή τις
οδηγικές συνθήκες. Το σύστημα διαθέτει
έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη
που πραγματοποιεί προληπτικό έλεγχο
για να προσδιορίζει τη βέλτιστη κατανομή
ροπής εμπρός/πίσω από δεδομένα αισθητήρων
για το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα
του οχήματος και τις οδικές συνθήκες,
λαμβάνοντας υπόψη και τις εντολές του
οδηγού:

  • A
    λειτουργία 2
    WD,
    η ροπή κατανέμεται μόνο στους εμπρός
    τροχούς για ευέλικτη συμπεριφορά και
    καλύτερη οικονομία καυσίμου.

  • A
    λειτουργία 4
    WD
    AUTO,
    η κατανομή ροπής ελέγχεται για να
    επιτυγχάνεται ελκτική πρόσφυση και
    κατευθυντικότητα σε χωμάτινους δρόμους
    και / ή σε αντίξοες συνθήκες δρόμους
    (από 98 % μπροστά / 2 % πίσω μέχρι 50 % μπροστά
    / 50 % πίσω).

  • Infine,
    στη λειτουργία 4
    WD
    LOCK,
    η κατανομή ροπής ανάμεσα στους μπροστά
    και στους πίσω τροχούς κλειδώνει στο
    50-50 για βελτίωση της πρόσφυσης σε κακές
    οδικές επιφάνειες και ξεκόλλημα του
    οχήματος. Έτσι, οι υψηλές επιδόσεις 4
    WD
    είναι εφικτές σε όλους τους δρόμους
    και όλες τις συνθήκες.


Η
σταθερότητα του οχήματος αυξάνεται
περαιτέρω με τη μετάδοση περισσότερης
ροπής στους πίσω τροχούς στα 4
WD
AUTO
και 4
WD
LOCK
modalità.
Επιπλέον, ο βελτιωμένος έλεγχος για
αποφυγή ανεπιθύμητου φρεναρίσματος σε
κλειστές στροφές βελτιώνει την ελκτική
πρόσφυση όταν οι εμπρός τροχοί δεν
βρίσκονται σε ευθεία κατά την εκκίνηση.

Συμπαγές
και ελαφρύ, το σύστημα
AWC
di
ASX
επιτυγχάνει καλή οικονομία καυσίμου
με χρήση βαλβολίνης χαμηλού ιξώδους
στο κιβώτιο της τετρακίνησης.

3
-
Il
σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική
υποβοήθηση
elettrico
power
steering
(
EPS)
συμβάλει στην περαιτέρω μείωση των
εκπομπών ρύπων. Η κολόνα τιμονιού
ρυθμίζεται τηλεσκοπικά ως προς την
κλίση (κατά 40
mm)
και την απόσταση (κατά 40
mm).

Il
ASX
επιτυγχάνει πρόσθετη εξοικονόμηση
ενέργειας, αφού το μοτέρ του
EPS
βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο (και όχι
στο χώρο του κινητήρα όπως στα περισσότερα
οχήματα), ακριβώς κάτω από το τιμόνι
έτσι ώστε η μονάδα να μην επηρεάζεται
από τη θερμότητα του κινητήρα και να
διασφαλίζει σταθερότερη απόδοση.

Ισχυρό…

Come ad esempio
όλα τα μέλη της οικογένειας “
Progetto
Globale",
το
ASX
έχει το πλεονέκτημα μιας εξαιρετικά
άκαμπτης δομής αμαξώματος που εγγυάται
δυναμική οδική συμπεριφορά, παθητική
ασφάλεια, άνεση (συμπερ. Ν
VH)
και αντοχή.

Επομένως,
μεγάλη
προσπάθεια αφιερώθηκε στην ίδια τη
δομή, ακολουθώντας μερικές πολύ λογικές
αρχές:

  • Harry
    στην υψηλή ακαμψία του αμαξώματος η
    ανάρτηση αντιδρά με ακρίβεια στις
    ανωμαλίες του οδοστρώματος, για να
    μπορεί ο οδηγός να ακολουθεί την πορεία
    που έχει επιλέξει.

  • Il
    αμάξωμα πρέπει να διαθέτει πρακτικές
    ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και
    έναν στιβαρό χώρο επιβίωσης για την
    προστασία των επιβατών σε περιπτώσεις
    συγκρούσεων από κάθε κατεύθυνση.

  • Η
    σχεδίαση πρέπει να προσφέρει ένα
    σημαντικό επίπεδο προστασίας για τους
    πεζούς.

  • Il
    αμάξωμα πρέπει να είναι σχεδιασμένο
    με γνώμονα τη λεγόμενη συμβατότητα
    σύγκρουσης, ώστε να ελαχιστοποιείται
    η ζημιά σε άλλα ελαφρύτερα οχήματα σε
    περίπτωση σύγκρουσης.

  • Tuttavia,
    εάν η εφαρμογή τέτοιων μέτρων επιφέρει
    αύξηση βάρους, αυτό θα επηρεάσει δυσμενώς
    τις οδηγικές επιδόσεις και την οικονομία
    του καυσίμου. Επομένως, είναι ζωτικής
    σημασίας το αμάξωμα να σχεδιάζεται όσο
    το δυνατόν ελαφρύτερο αλλά παράλληλα
    να πληροί τις βασικές απαιτήσεις.

Il
πλευρικό πλαίσιο της πόρτας αποτελείται
από μία ενισχυμένη δομή τύπου δακτυλίου,
ενώ οι γωνίες των ανοιγμάτων όπως οι
πίσω πλαϊνές και η πίσω πόρτα είναι
ιδιαίτερα ενισχυμένες για να επιτυγχάνεται
ένα υψηλό επίπεδο ακαμψίας.

Επιπλέον
αυτών, στο αμάξωμα του
ASX
χρησιμοποιείται μία σημαντική αναλογία
ατσαλιού υψηλής αντοχής για τη μείωση
του βάρους και την αύξηση της ακαμψίας,
με ατσάλι 590
MPa
σε ποσοστό 14% και 980
MPa
στο 5% της δομής.

Ασφαλές…

Come ad esempio
έγινε και με το
Outlander,
στο αμάξωμα του
ASX
έχουν εφαρμοσθεί μέτρα για το περιορισμό
των επιπτώσεων σε συγκρούσεις από όλες
τις κατευθύνσεις:


Βελτιστοποίηση σχήματος των οκταγωνικής
διατομής ευθύγραμμων εμπρός πλαϊνών
δοκών για καλύτερη απορρόφηση ενέργειας


Φέρουσα δομή τριών-διαδρομών που συνδέει
το πίσω άκρο της εμπρός πλευρικής δοκού
με αυτή του ταμπλό και τα κάτω στοιχεία
για αποτελεσματική διάχυση της ενέργειας
σε μία μετωπική σύγκρουση.


Το εμπρός τμήμα των πλαϊνών δοκών έχει
δομή
crush
box
που απορροφά την ενέργεια κρούσης για
να αποτρέπει τη μετάδοσή της σε όλο το
μήκος της δοκού σε μικροσυγκρούσεις.
Αυτό ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο
αμάξωμα και μειώνει το κόστος επισκευών.


Ενισχυμένη δομή αμαξώματος τύπου ζωνών
απορρόφησης – στην οποία οι ενισχύσεις
των πλαϊνών δοκών συγκολλώνται μεταξύ
τους – πολύ αποτελεσματική μέθοδος
απορρόφηση ενέργειας κρούσεις σε
μετωπικές, οπίσθιες και πλευρικές
συγκρούσεις.


Η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής (βλέπε
παραπάνω) μειώνει το βάρος και αυξάνει
την ακαμψία.

Όλα
αυτά τα μέτρα (και ακόμα περισσότερα)
συμπληρώνουν τη δομή
RISE
που αποτελεί πατέντα της
Mitsubishi
Motori
(“
Reinforced
Impact
Safety
Evolution”).
Υπενθυμίζουμε ότι η δομή
RISE
ενσωματώνει και συνδέει μεταξύ τους
δομικά στοιχεία για ενεργή προστασία
των επιβατών σε ένα ατύχημα. Αυτή η
σχεδίαση αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια
σε μία σύγκρουση πολλαπλών κατευθύνσεων,
διαχέοντας τα φορτία της ενέργειας σε
μετωπικές, πλευρικές και οπίσθιες
συγκρούσεις και ελέγχοντας την
παραμόρφωση.

Άλλα
χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας
di
ASX
περιλαμβάνουν:


Σύστημα αποσύνδεσης πεντάλ φρένου:

Αυτός
ο μηχανισμός στόχο έχει να αποτρέψει
τη διείσδυση του πεντάλ φρένου σε μία
σύγκρουση υψηλή ταχύτητα για προστασία
των ποδιών του οδηγού.


Καθίσματα αυχενικής προστασίας:

Η
θέση και το μέγεθος των προσκέφαλων
επιτρέπει στο σώμα των επιβατών να
βυθίζεται ταχύτερα στο κάθισμα και να
περιορίζεται η προς τα πίσω υπερέκταση
της κεφαλής, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα
το κεφάλι και την πλάτη πάνω στο προσκέφαλο
και την πλάτη του καθίσματος. Έτσι δεν
καταπονείται η περιοχή του αυχένα σε
μία οπίσθια σύγκρουση.

Allo stesso tempo,
η ασφάλεια των πεζών οδήγησε στην
εφαρμογή περαιτέρω μέτρων όπως:


Σχεδίαση καπό με διπλή εξοχή (που
δημιουργεί μία ζώνη παραμόρφωσης για
τους πεζούς),


Δομή βάσεων παρμπρίζ ανοικτής διατομής,


Πλαστικά εμπρός φτερά,


Εμπρός προφυλακτήρας που απορροφά
ενέργεια (περιορισμός τραυματισμού
ποδιών)

Oltre
αυτών – στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης
ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής της
πλατφόρμας “
Progetto
Globale"
- il
ASX
προσφέρει επίσης όλη τη γκάμα συστημάτων
ενεργητικής & παθητικής ασφάλειας,
όπως (διαθεσιμότητα ανάλογα με το μοντέλο
και την αγορά):

  • Attivo
    Stability Control,

  • Traction
    Controllo
    ,

  • Hill
    Start Assist system,

  • ABS,

  • Electronic
    Brake Distribution,

  • Freno
    Assist,

  • Emergency Stop signal
    System,

  • Μέχρι
    7 αερόσακους (συμπερ. αερόσακου γονάτων
    οδηγού) ανάλογα με την αγορά και την
    έκδοση κ.λ.π.,…

Τεχνικά
Caratteristiche

Αμάξωμα
(Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.)
:

  • Μήκος: 4,295
    mm (ίδιο με του MY12)

  • Πλάτος: 1,770
    mm

  • Ύψος: 1,625
    mm (με ράγες οροφής)

  • Μεταξόνιο: 2,670
    mm

Σύστημα
κίνησης
:

Κινητήρες

Scatola

AS&G*

2WD
ή 4WD*

1.6
Benzina

  • 86
    kW

(117
ps)

@
6.000 rpm

  • 154
    Nm

@
4.000 rpm

  • CO2Da
    13
    1
    g/km

1.6
Di
-D

  • 84
    kW

(114
ps)

@
3,600
rpm

  • 270
    Nm

@
1,750
rpm

  • Da
    1
    19
    g/km

5
M/T

6
M/T

disponibile all'indirizzo

disponibile all'indirizzo

2WD

2WD
ή 4WD