Με το Peugeot 308 R Hybrid να αναμένεται, το μέλλον για τον όμιλο PSA Peugeot Citroën προβλέπεται συναρπαστικό.
Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ινδία-Ωκεανία. Στην Ευρώπη υπήρξε ισχυρή άνοδος πωλήσεων της τάξεως του 5,9% φτάνοντας τις 1.864.000 μονάδες.
Οι πωλήσεις Peugeot αυξήθηκαν κατά 9,4% στις 1.056.000 μονάδες, κυρίως χάρη στην εξαιρετική πορεία του Peugeot 308 (αύξηση έως 31%), ενώ ισχυρή ήταν η ζήτηση για το Peugeot 2008 (+11%) και το Peugeot 208 (+10%). Τα 2008 και 308 στην Ευρώπη φιγουράρουν στις top 3 θέσεις των segments που ανήκουν. Το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων σημειώθηκε στην Ολλανδία (+25% ή 10.500 μονάδες), στην Ισπανία (+24% ή 19.900 μονάδες), στην Ιταλία (+21% ή 17.500 μονάδες) και στην Γαλλία (+7% ή 23.900 μονάδες).
Η Citroën σημείωσε τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων από το 2012, με ετήσια αύξηση πωλήσεων στο 3% και στις συνολικά 731.000 μονάδες. Οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν σε μεγάλες αγορές, όπως του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Γερμανίας, χάρη στην επιτυχία των επιβατικών αυτοκινήτων — το C4 Cactus (82.000 μονάδες), το νέο C1 (60.000 μονάδες) και του C4 Picasso (113.000 μονάδες) — καθώς και των επαγγελματικών, όπως το πρωτοποριακό στην κατηγορία του νέο Berlingo.
Με αύξηση των πωλήσεων κατά 20,7% από χρονιά σε χρονιά για το τέταρτο τετράμηνο, η πολυτελής DS πούλησε 76.500 μονάδες για το 2015. Η πρόοδος προήλθε από νέα προϊοντικά λανσαρίσματα, συμπεριλαμβανομένων του νέου DS 5 (τον Ιούνιο), των νέων DS 4 και DS 4 Crossback (στο δεύτερο μισό της χρονιάς), των ειδικών εκδόσεων του DS 3, καθώς και της επέκτασης του DS δικτύου με 17 DS Stores και 78 DS Salons στην Ευρώπη.
Στην Κίνα και την Νοτιοανατολική Ασία, οι πωλήσεις της PSA Peugeot Citroën έμειναν σχετικά στα ίδια επίπεδα (-0.9%) με 736.000 μονάδες.
Η Μέση Ανατολή και η Αφρική αποτελούν την 3η μεγαλύτερη αγορά για τον Όμιλο με αύξηση κατά 6,4% στις 180.200 πωλήσεις.
Στην Λατινική Αμερική και στην Ευρασία οι πωλήσεις εξακολουθούν να επηρεάζονται από το ασταθές οικονομικό περιβάλλον και ο Όμιλος εστιάζει σε συγκεκριμένες αγορές και μοντέλα.
Στην Ινδία-Ωκεανία ο Όμιλος πούλησε 23.800 μονάδες το 2015 χάρη στον ισχυρό συνδυασμό των Peugeot 2008 και 308 με το C4 Picasso. Το 6,5% της βελτίωσης προέρχεται κυρίως από τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία.