Vivere il Movimento nelle strade

SSANGYONG presenta un SUV multiuso di medie dimensioni

Το SIV-2 θα αποτελέσει τη βάση για ένα μελλοντικό SUV μεσαίου μεγέθους της SsangYong με χαρακτήρα μεσαίου πολυχρηστικού crossover και ήπια υβρδική τεχνολογία (mild-hybrid).

«Λανσάροντας το Tivoli το 2015, η SsangYong απέδειξε ξεκάθαρα ότι μπορεί να σχεδιάσει, να κατασκευάσει και να πουλήσει με επιτυχία ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που εξυπηρετεί τις σύγχρονες αγοραστικές ανάγκες. Πρόκειται ήδη για το πιο επιτυχημένο, εμπορικό μοντέλο της ιστορίας της, οι πωλήσεις του οποίου έχουν ξεπεράσει όλες τις προσδοκίες της» δήλωσε ο κ. Johng-sik Choi, CEO της εταιρείας. 

«Βασιζόμενοι στην εμπειρία και την αυτοπεποίθηση που αποκομίσαμε από το Tivoli, είμαστε πρόθυμοι να δημιουργήσουμε αυτοκίνητα με το σχεδιασμό, την τεχνολογία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αποζητάνε οι οδηγοί του αύριο». 

«Προβάλλοντας αυτό το όραμα στο μέλλον είναι απαραίτητο, οπότε είμαι τουλάχιστον ενθουσιασμένος που το concept car SIV-2 μπορεί να προσφέρει αυτή τη ματιά στο μέλλον». 

Το SsangYong SIV-2 (Smart Interface Vehicle) είναι ένα concept car που αποτυπώνει ένα premium SUV μεσαίου μεγέθους.  Πρόκειται για την επόμενη φάση του concept car SIV-1, που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης δύο χρόνια νωρίτερα, και προχωράει ένα βήμα πιο μπροστά της ιδέα της «Δυναμικής Κίνησης» (Dynamic Motion). 

Το εντυπωσιακό concept car, βασίζεται στη λογική εξέλιξης της SsangYong που συνοψίζεται στις έννοιες «Robust, Specialty, Premium» (Γεροδεμένο, Εξειδικευμένο, Premium) και προωθεί την συναισθηματική επικοινωνία του οδηγού με το όχημά του. Το SIV-2 είναι σχεδιασμένο να εξελιχθεί σε ένα στρατηγικής σημασίας μοντέλο για την γκάμα της SsangYong.

Η σχεδιαστική προσέγγιση του SIV-2 αποτυπώνει ένα ρέον σχήμα, το οποίο απλώνεται αρμονικά σε όλη τη σιλουέτα του αυτοκινήτου. Οι δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές του μοντέλου διατρέχουν το αμάξωμα από άκρη σε άκρη, ενώ ο σχεδιασμός «L» εμπρός από τους πίσω τροχούς δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση στο όλο σχέδιο. 

Στο μπροστινό μέρος, ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός «shoulder wing» της SsangYong που έχει ορίσει τις γραμμές μιας σειράς concept cars του παρελθόντος και υλοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Tivoli (ως μοντέλο παραγωγής), περιβάλει την κομψή γρίλια της μάσκας και επεκτείνεται στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Παράλληλα, η 3η πλευρική κολόνα (C-pillar) χωρίζεται νοητά από τη γραμμή της οροφής με ένα γυαλιστερό διακοσμητικό, που αναδεικνύει τις σπορ διαθέσεις του μοντέλου. 

Το εσωτερικό του SIV-2 είναι σχεδιασμένο για να δείχνει τόσο δυναμικό και σύγχρονο, όσο και το εξωτερικό του μοντέλου. Έτσι, οι σχεδιαστές δημιούργησαν μια εικόνα κομψής λιτότητας, που αναμειγνύεται επιτυχημένα με εκλεπτυσμένα αλλά και δυναμικά στιλιστικά στοιχεία, προκειμένου να επιτευχθούν νέα επίπεδα ικανοποίησης του χρήστη. 

Τόσο τα υλικά, όσο και οι χρωματικοί συνδυασμοί αποτυπώνουν τις τάσεις που επικρατούν στα πιο πολυτελή εσωτερικά αυτοκινήτων, περιλαμβάνοντας , μεταξύ άλλων, ξύλινο πάτωμα, που χαρίζει την αναβαθμισμένη αίσθηση που συναντά κανείς σε ένα πολυτελές γιότ. Οι θέσεις είναι επενδυμένες με αλκαντάρα, ενώ το περιβάλλον έχει επίσης στοιχεία από premium ιταλικό δέρμα τύπου suede. Παράλληλα, ο ειδικά διαμορφωμένος φωτισμός του εσωτερικού έχει στόχο να αναδείξει τις ενθέσεις από ξύλο και ατσάλι, καθώς και τα καθίσματα, συμβάλλοντας σε ένα ραφιναρισμένο αισθητικό αποτέλεσμα.

Τα ηχεία που είναι τοποθετημένα μέσα στα καθίσματα τύπου μπάκετ, ωθούν τα ηχητικά κύματα και τις δονήσεις κατευθείαν στους επιβάτες, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή ηχητική εμπειρία. Παράλληλα, υπάρχουν φωτεινά γραφικά που ανταποκρίνονται στο ρυθμό, τοποθετημένα στις πόρτες και τις πλευρικές κονσόλες. Και όλη αυτή η εμπειρία συνδυάζεται με ιδιαίτερα προηγμένα συστήματα αναπαραγωγής ήχου. 

Το SIV-2 προσφέρει ένα ευρύχωρο, φιλικό στο χρήστη, εσωτερικό περιβάλλον που προκαλεί τους συμβατικούς κανόνες οδηγικής εμπειρίας, με 4 ανεξάρτητα καθίσματα τύπου μπάκετ, τα οποία είναι σχεδιασμένα να προσφέρουν μια δυναμική, αλλά φιλόξενη και ασφαλή εμπειρία, ανάλογη με αυτή που απαντά σε σύγχρονα σπορ-κουπέ μοντέλα. 

To SsangYong SIV-2 αξιοποιεί μια μορφή ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (mild hybrid), καθώς παίρνει κίνηση από ένα καινούριο μοτέρ βενζίνης, 1,5 λίτρου με turbo και άμεσο ψεκασμό, το οποίο συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 10 kW και μία συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου 500Wh. Ο συνδυασμός αυτών των στοιχειών δίνει ένα υβριδικό σύστημα 48V που προσφέρει οικονομία, περιορισμένες εκπομπές CO2 και αθόρυβη λειτουργία εν στάσει και σε χαμηλές ταχύτητες.

Το οικολογικό αυτό concept car χρησιμοποιεί ένα αμάξωμα κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά, έχει χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και μία πλατφόρμα και ανάρτηση που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μελλοντικά σε μία σειρά, φιλικών προς το περιβάλλον, μορφών αυτοκίνησης, όπως υβριδικά μοντέλα (HEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (EV), δείχνοντας τη δυναμική της premium κορεάτικης φίρμας.