Είτε σου αρέσει το off roading, είτε όχι, θα παραδεχτείς ότι non c'è τίποτα πιο επιβλητικό από ένα όχημα με κίνηση και στους… έξι τροχούς. Il εξακίνητα δημιουργήματα κερδίζουν συνεχώς territorio (δουλειά τους είναι, άλλωστε), μόνο που υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι: Με την Prezzo που έχει ένα Mercedes G63 AMG 6×6 ή ένα τρελό project όπως το Hennessey VelociRaptor 6×6, αποτελούν ένα μακρινό όνειρο για τους περισσότερους.
Κάποιοι καλοί μηχανικοί στη Ρωσία, είπαν, αφού έχουν μια καλή βάση ενός offroad οχήματος, όπως το all time classic σκληροτράχηλο Lada Niva, αποφάσισαν να φτιάξουν ένα δικό τους. Οι τύποι του Garage 54 λοιπόν, πήραν ένα κλασικό long wheelbase πεντάθυρο 4×4 Niva, το οποίο αποτέλεσε το donor car. Στη συνέχεια, αφού ο δότης κόπηκε, φτιάχτηκε ένας νέος τετράτροχος πίσω άξονας, με φύλλα σούστας.
Μετά από πολλές πατέντες, βγήκε το αποτέλεσμα που βλέπουμε, το οποίο είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό. Και, από τα πρώτα τεστ, φαίνεται ότι δουλεύει αρκετά καλά και εντός και -κυρίως- fuoristrada.
Μπορεί να χρειάστηκε πολύ δουλειά, μπορεί να χρειάστηκε… αρκετή σκέψη, αλλά τουλάχιστον βγήκε αρκετά φθηνότερο από ένα AMG 6X6, ή από ένα εξάτροχο VelociRaptor…
ΟΚ, ίσως να έχει ένα μικρό θέμα με την ασχήμια του, καθώς είναι σαν σαρανταποδαρούσα από το Chernobyl, αλλά αυτό είναι το λιγότερο, αν κλείνεις τα μάτια σου πριν μπείς μέσα. Σίγουρα, άλλωστε, αν το δεις στο Video να καταπίνει τα εμπόδια, θα αναφωνήσεις, “ΝΤΑ“!
Suggerimento: Στο βίντεο των πρώτων δοκιμών, το οποίο γυρίστηκε πριν από λίγους μήνες και δημοσιεύθηκε πρόσφατα, το Niva είναι απλά εξάτροχο και όχι εξακίνητο. Σήμερα, είναι και εξακίνητο.