Την… αριστερή λωρίδα των πωλήσεων, σε λιγότερο από έναν χρόνο από την είσοδό του στην αγορά, έχει πιάσει το Opel Insignia. Η γερμανική μάρκα έχει ήδη λάβει περισσότερες από 100.000 παραγγελίες πανευρωπαϊκά για το ανανεωμένο της μοντέλο, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Rüsselsheim (Γερμανία) και διατίθεται ως Grand Sport sedan, Sports Tourer station wagon και τετρακίνητο Country Tourer station wagon. Οι εκδόσεις εξοπλισμού ξεκινούν από το ήδη ολοκληρωμένο Selection και φτάνουν μέχρι το κορυφαίο μοντέλο Innovation. Στην κορυφή της γκάμας του νέου Opel Insignia βρίσκεται το δυναμικό GSi – μία σπορ έκδοση για όσους αναζητούν κάτι ξεχωριστό – ένα αυτοκίνητο που υπόσχεται στον οδηγό μέγιστη απόλαυση σε οποιοδήποτε δρόμο.
Το νέο Insignia είναι εξαιρετικά ελκυστικό τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρικούς πελάτες (fleet) – πρόσφατα μάλιστα απέσπασε τον τίτλο “Company Car Today CCT100” (Company Car Today) στη Μ. Βρετανία. Οι αγοραστές επωφελούνται από τις πολυάριθμες προηγμένες τεχνολογίες του, όπως το Σύστημα Διατήρησης & Προσαρμογής Ταχύτητας – adaptive cruise control (που προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα σε αυτήν του προπορευόμενου οχήματος, σύμφωνα με την επιλεγμένη απόσταση), προβολείς IntelliLux LED matrix (που προσαρμόζονται αυτόματα σε όλες τις συνθήκες κυκλοφορίας) και εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από τους ειδικούς πλάτης του Aktion Gesunder Rücken e. V. Επιπλέον, το κόστος ιδιοκτησίας παραμένει σε μέσο επίπεδο σε σχέση με τον ανταγωνισμό στις premium κατηγορίες.
Η δημοφιλία του νέου Insignia στην αγορά συνδυάζεται με τις επιτυχίες του στα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης. Η νέα ‘ναυαρχίδα’ της Opel έχει κερδίσει περίοπτες διακρίσεις από έγκυρες εκδόσεις όπως το “Χρυσό Τιμόνι” 2017 στην Πολωνία (Auto Swiat) και τη Σλοβενία (Auto Bild) καθώς και το “Best Car 2017” (Fleet Cars & Vans, Fleet Auto Premium) στην Πολωνία και τον τίτλο “Fleet News of the Year” (FLEET Magazine) στην Τσεχία.
Το νέο Insignia έχει επίσης αποδείξει το σθένος του, αντιμέτωπο με σκληρό ανταγωνισμό, σε συγκριτικές δοκιμές που πραγματοποίησαν περιοδικά αυτοκινήτου σε όλη την Ευρώπη. Μέχρι σήμερα, το Insignia έχει κερδίσει σε 23 από 40 συγκριτικά τεστ: τέσσερις νίκες σε Γερμανία (Autostraßenverkehr 26 Ιουλίου και 20 Σεπτεμβρίου, Auto Zeitung 26 Ιουλίου, Auto Bild 4 Αυγούστου), τρεις νίκες σε Ολλανδία (AutoWeek 29/17 και online 21 Ιουλίου, AutoVisie 6 Ιουλίου) και Τσεχία (auto.cz 29 Σεπτεμβρίου, AutoTIP 2 Οκτωβρίου, auto motor und sport 17 Οκτωβρίου), δύο σε Πορτογαλία (Auto Hoje 24 Αυγούστου, Auto Foco 21 Δεκεμβρίου), Βέλγιο (Le Moniteur Automobile 27 Νοεμβρίου, AutoWereld 1 Δεκεμβρίου), Πολωνία (Auto Świat 10 και 17 Ιουλίου), Σουηδία (Teknikens Värld 27 Αυγούστου, Vi Bilägare Ιανουάριος 2018), και Μεγάλη Βρετανία (What Car? 4 Αυγούστου, Auto Express 17 Ιανουαρίου, 2018) και από μία σε Γαλλία (caradisiac.com), Σλοβακία (auto motor und sport 10 Οκτωβρίου) και Νορβηγία (Motor 4 Νοεμβρίου).
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…
Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…
Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…
Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…