Με μία νέα ενημερωτική εκστρατεία που ξεκινάει σήμερα στην τηλεόραση και στο προσεχές διάστημα θα επεκταθεί στο ραδιόφωνο αλλά και στα ψηφιακά μέσα, η Coral Α.Ε. – Shell Licensee, απευθύνεται στους Έλληνες οδηγούς και τονίζει τη μεγάλη σημασία της οδικής ασφάλειας & υπευθυνότητας.
Στη νέα της πρωτοβουλία επικοινωνίας η Coral Α.Ε. – Shell Licensee αναδεικνύει τους κινδύνους που προέρχονται από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, καθώς και από την κατανάλωση αλκοόλ. Έμφαση δίνεται επίσης στη σημασία της υπεύθυνης κυκλοφορίας των πεζών καθώς και οδηγών πατινιών, με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων.
Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει τρεις τηλεοπτικές ταινίες με πρωταγωνιστές καθημερινούς ανθρώπους σε συνθήκες οδήγησης που είναι οικείες σε όλους μας. Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee τονίζει με αυτή τη νέα της πρωτοβουλία ότι η ασφάλεια πρέπει να είναι η βασική μας προτεραιότητα όταν βρισκόμαστε στον δρόμο.
Δείτε τις τρεις νέες τηλεοπτικές ταινίες της Coral:
Η Citroën για μία ακόμη φορά πρωτοπορεί και ανατρέπει τα καθιερωμένα δίνοντας την ευκαιρία στους…
Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…
Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…
Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…
Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…