ΝΕΑ

Η JLR βλέπει τις ΗΠΑ ως το κλειδί της επιτυχίας για την αναγεννημένη μάρκα Jaguar

Μιλώντας με τους επενδυτές κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο Gaydon, ο διευθύνων σύμβουλος της JLR Adrian Mardell ήταν απόλυτα ειλικρινής με την τρέχουσα κατάσταση της Jaguar. Παραδέχτηκε ότι οι αποφάσεις του παρελθόντος έβλαψαν την εταιρεία, καθώς η προσπάθεια να δημιουργηθεί μια βρετανική BMW με την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων αγοραστών πολυτελών αυτοκινήτων ήταν ανεπιτυχής. Κάτι τέτοιο έχει υποβαθμίσει την αυτοκινητοβιομηχανία σε “μετριότητα” με “καμία απολύτως αξία”. Ωστόσο, υπάρχει ένα μεγάλο σχέδιο για την αναζωογόνηση της μάρκας που ανήκει στην Tata.

Όπως πιθανότατα έχετε ακούσει μέχρι τώρα, η Jaguar θα προωθηθεί προς τα πάνω για να ανταγωνιστεί τις Porsche, Bentley και Maybach. Θα επαναπροσδιοριστεί ως μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα με προϊόντα υψηλότερου περιθωρίου κέρδους και χαμηλότερου όγκου. Τα μελλοντικά οχήματα θα έχουν σχέδια που θα διχάζουν τις εντυπώσεις, καθώς ο Adrian Mardell δήλωσε ότι “δεν θα ανησυχούμε για το αν είναι αγαπητό σε όλους”. Συνέχισε λέγοντας ότι το να προσπαθείς να αρέσεις σε όλους είναι “το φιλί του θανάτου” και είναι αυτό που προκάλεσε τις ατυχίες της μάρκας το τελευταίο διάστημα.

Δεν θα βρείτε αυτά τα EVs σε όλες τις αντιπροσωπείες της JLR, αλλά υπάρχουν σχέδια για την πώληση των αυτοκινήτων σε “μπουτίκ” που προορίζονται αποκλειστικά για τα προϊόντα της Jaguar. Η Βόρεια Αμερική προβλέπεται να αποτελέσει βασική αγορά για την αναγέννηση της μάρκας. Ο Mardell επισημαίνει ότι η εταιρεία “ήταν απίστευτα επιτυχημένη στη Βόρεια Αμερική πριν από 25 χρόνια”, αλλά αυτό άλλαξε λόγω των “συμβιβασμών και των αποφάσεων που πήραμε”.

Όσον αφορά τα νέα μοντέλα, η Jaguar αναπτύσσει μια πλατφόρμα JEA που θα στηρίξει τα τρία πρώτα EV. Πρωταγωνιστής θα είναι ένα τετράθυρο GT με μέγιστη αυτονομία 700 χιλιομέτρων (430 μίλια) και εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης 100.000 λίρες. Αυτό αντιστοιχεί σε σχεδόν 130.000 δολάρια με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Για την αξία των χρημάτων που διαθέτετε, θα αποκτήσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με περισσότερη ισχύ από οποιαδήποτε άλλη ICE Jag πριν από αυτό.

Το μυστηριώδες μοντέλο θα συναρμολογείται στην έδρα του στο Solihull στα West Midlands του Ηνωμένου Βασιλείου. Πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με το gran tourer θα αποκαλυφθούν αργότερα φέτος, πριν από το λανσάρισμά του το 2024 σε επιλεγμένες αγορές. Οι παραδόσεις στους πελάτες προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το 2025.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 ώρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 ώρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

5 ώρες ago

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

1 ημέρα ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

1 ημέρα ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

1 ημέρα ago