ΝΕΑ

Η Hyundai διαψεύδει ότι σταματά την εξέλιξη θερμικών κινητήρων!

H είδηση έπεσε σαν σοκ, λίγο πριν την εκπνοή του 2021. Και αναπαρήχθη… αβίαστα. Η Hyundai, έλεγε η «είδηση», αποφάσισε να κλείσει το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Και, ως εκ τούτου, να σταματήσει να παράγει θερμικούς κινητήρες, μετατρεπόμενη άμεσα σε αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Η αλήθεια είναι ότι μας φάνηκε κάπως «τραβηγμένο». Ε, το ίδιο τραβηγμένο φάνηκε και στους ανθρώπους της Hyundai, που το διαψεύδουν.

Η διάψευση έρχεται μάλλον ανορθόδοξα, από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Και για την ακρίβεια, από τον Senior Group Manager της Hyundai Motor America, Michael Stewart, ο οποίος σε δήλωσή του στο αμερικανικό site Motor1.com (που είχε επικοινωνήσει μαζί του, ζητώντας επιβεβαίωση ή διάψευση), ανέφερε:

Ο κινητήρας (βενζίνης) του i30N. Μην αγχώνεστε. Θα τον έχουμε αρκετά χρόνια… παρέα μας

«Η Hyundai Motor Group μπορεί να επιβεβαιώσει ότι δεν σταματά την εξέλιξη των κινητήρων της, όπως αναφέρεται σε πρόσφατα δημοσιεύματα του Τύπου. Ο Όμιλος (σ.σ. Hyundai) είναι προσηλωμένος στην παροχή ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου κινητήριων μονάδων στους πελάτες του σε όλο τον κόσμο, το οποίο (σ.σ. χαρτοφυλάκιο) περιλαμβάνει έναν συνδυασμό υψηλής απόδοσης (σ.σ. θερμικών) κινητήρων και μηδενικών εκπομπών ρύπων ηλεκτρικών μοτέρ».

Γιατί όχι;

Είχε προηγηθεί, τις ημέρες των Χριστουγέννων μπαράζ δημοσιευμάτων τα οποία ανέφεραν το αντίθετο. Το όλο story ξεκίνησε από δύο οικονομικές εφημερίδες της Κορέας –πατρίδας της Hyundai- της Business Korea και The Korea Economic Daily, τα ρεπορτάζ των οποίων ισχυρίζονταν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει λάβει την απόφαση να κλείσει το τμήμα R&D για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Φωτογραφία από το τμήμα R&D της Hyundai με ένα μυστηριώδες (;) πρωτότυπο

Η απάντηση του επικεφαλής της Hyundai America έχει μεγαλύτερη λογική, εάν αναλογιστεί κανείς ότι η κορεατική μάρκα έχει δείξει –και- πει με τον σχεδιασμό της ότι δεν εγκαταλείπει ακόμα τους θερμικούς κινητήρες. Άλλωστε, το τμήμα Ν μόλις παρουσίασε το i20N και έχει «στα σκαριά» αρκετά ακόμα μοντέλα.

Το (αγαπημένο μας) Hyundai i30N

Άλλωστε, μόλις τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα κάνει τη μετάβαση στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της πριν το 2035. Και αυτό, θα ξεκινήσει από τη Γηραιά Ήπειρο, καθώς η Ευρώπη θα είναι η πρώτη που θα απαγορεύσει –εάν περάσει η σχετική πρόταση- την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες που θα καίνε ορυκτά καύσιμα σε αυτή την ημερομηνία (αν και υπάρχουν σοβαρότατες ενστάσεις από κράτη- μέλη που ζητούν παράταση).

Και άλλη διάψευση

Ένα, ομολογουμένως εντυπωσιακό, concept car της Hyundai

Με την εταιρεία να επικεντρώνεται, εκτός των EVs και στην εξέλιξη κινητήρων που θα πληρούν τον Κανονισμό Euro 7 εντός αυτής της δεκαετίας, η Hyundai είχε άλλη μια διάψευση να κάνει: Αυτή τη φορά δημοσίευμα μιας άλλης οικονομικής εφημερίδας, της The Chosun Ilbo, το οποίο ισχυριζόταν ότι η Hyundai έπαυσε την εξέλιξη της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου, κάτι που διαψεύστηκε επισήμως από την εταιρεία.

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Fiat: Σε τιμή έκπληξη λανσάρει το νέο 600 στην ελληνική αγορά και επαναπροσδιορίζει τη θέση της

Η Fiat λανσάρει ολόκληρη τη γκάμα του νέου 600 σε τιμή έκπληξη  στην ελληνική αγορά…

9 ώρες ago

Hyundai Ioniq 5 N : Ένα ηλεκτρικό για petrolheads

Hyundai N: γεννήθηκε στο Namyang, εξελίχθηκε στο Nürburgring Hyundai «N» σημαίνει Namyang, περιοχή στην οποία…

22 ώρες ago

TSF1 Podcast – WEC | 24 Hours of Le Mans

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τέταρτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του…

2 ημέρες ago

Car News Podcast ~ 17-23/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

2 ημέρες ago

Πώς να προετοιμάσετε και να προστατεύσετε το αυτοκίνητό σας για την παραλία

Οι επιπτώσεις της παραλίας στο αυτοκίνητό σας Η παραλία μπορεί να είναι ένας υπέροχος προορισμός,…

3 ημέρες ago

Η LG ζωντανεύει το όραμα των «Έξυπνων Οχημάτων» με το LG AlphaWare για SDVs

Η LG Electronics (LG),  προωθεί τη μετάβαση στα οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό (SDV) με…

4 ημέρες ago