Η Honda ξαναρίχνει στην πίστα το RA300

Ένα… τέρας από τα παλιά, το μονοθέσιο RA300, θα επιστρέψει εκεί που μεγαλούργησε. Η Honda Motor Co., προκειμένου να εορτάσει την 50η επέτειο από τη νίκη του στην πίστα της Monza, θα πραγματοποιήσει ένα γύρο επίδειξης πριν την εκκίνηση του 13ου αγώνα του Παγκοσμιου Πρωταθλήματος F1 που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα Autodromo Nazionale Monza (Monza Circuit) την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017.

To RΑ300 είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο ιταλικό Grand Prix του 1967, οπότε και είχε σαρώσει. Φόραγε έναν κινητήρα της Honda, τον RA273E, κυβισμού 2,992cc, υγρόψυκτο ατμοσφαιρικό V12 με περιεχομένη γωνία 90°. Η ιπποδύναμή του ξεπερνούσε τους 420hp / 11,500rpm.

Η Honda ξεκίνησε να συμμετέχει στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1 το 1964. Το RA300 παρουσιάστηκε το 1967 για πρώτη φορά στο Ιταλικό grand-prix με πιλότο τον John Surtess, o οποίος ξεκίνησε από την ένατη θέση στη γραμμή της εκκίνησης. Ο Jonhn Surtess οδηγώντας το RA300 βρέθηκε στην κορυφή της κούρσας στον τελευταίο γύρο και κέρδισε τον αγώνα με διαφορά 0,2 δευτερολέπτων, κατακτώντας τη δεύτερη νίκη για την ομάδα της Honda στο Πρωτάθλημα της F1.

Ο Γενικός Διευθυντής της Motor Sports Division, Honda Motor Co., Ltd. Masashi Yamamoto δήλωσε: “Είναι μεγάλη χαρά μας να μπορέσουμε να συμμετέχουμε στην ίδια πίστα για τον εορτασμό των 50 χρόνων της νίκης μας με το RA300. Ελπίζουμε ότι οι οπαδοί θα απολαύσουν την παρουσίαση του μονοθεσίου, τον ήχο του κλασσικού V12 κινητήρα, ενός μονοθεσίου που δημιουργήθηκε από το πάθος για νίκη. Επίσης, θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μας εκτίμηση στην FIA και την FOM για την υποστήριξή τους και τη συνεργασία τους για την παρουσίαση του RA300 σε αυτό τον αγώνα.

Ο οδηγός του μονοθεσίου Νιρέι Φουκουζούμι δήλωσε: “Αυτή θα είναι η πρώτη μου ευκαιρία να οδηγήσω ένα μονοθέσιο της F1. Είναι μεγάλη τιμή να μπορέσω να το κάνω αυτό στο Circuit Monza της Ιταλίας, όπου αυτό το μονοθέσιο κέρδισε το πρωτάθλημα πριν από 50 χρόνια. Θα συνεχίσω να εργάζομαι σκληρά και να προσπαθώ να επιστρέψω σε αυτή την πίστα ως πιλότος της F1. “

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

8 ώρες ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

10 ώρες ago

H Ford Performance ανακοινώνει την είσοδό της στο Ράλι Ντακάρ 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

14 ώρες ago

Οδηγούμε  Volkswagen ID.3 Pro Performance: Το σύμβολο της μετάβασης (Βίντεο)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

15 ώρες ago

Ιδού, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

16 ώρες ago

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

1 ημέρα ago