Categories: conceptUncategorized

Αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα; Και τα δυο σε ένα μας λέει η Honda

Αυτό το project της Honda, τα σπάει!

Παγκόσμιο παρουσία του Honda Project 2&4 με κινητήρα της RC213V στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ΙΑΑ2015

Ο Νικητής του ‘Global Design Project’ της Honda προσφέρει την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας με την ευελιξία ενός αυτοκινήτου

Το ‘Honda Project 2&4 με κινητήρα της RC213V’, η συμμετοχή που κέρδισε στο ‘Global Design Project’ της Honda, πραγματοποιεί παγκόσμια παρουσία  στην 66η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Ενσαρκώνοντας τη φιλοσοφία της ‘δημιουργικής χειροποίητης ποιότητας’, το Honda Project 2&4 τιμά τη Honda ως παγκοσμίως κορυφαία κατασκευάστρια κινητήρων, που προμηθεύει 28 εκατομμύρια πελάτες το χρόνο με κινητήρες μέσω εφαρμογών σε δύο και τέσσερις τροχούς, εξοπλισμού ισχύος (γεννήτριες), μηχανών θαλάσσης και αεροσκαφών.

Ενδεικτικό της συνεχούς προσπάθειας για μία ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, το Honda Project 2&4 συνδυάζει την τεχνογνωσία της μάρκας σε δύο και τέσσερις τροχούς. Υιοθετώντας τον κινητήρα της αγωνιστικής μοτοσικλέτας RC213V, που έχει τροποποιηθεί για χρήση σε δημόσιους δρόμους, το Honda Project 2&4 συνδυάζει την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας με την ευελιξία αυτοκινήτου.

Χρησιμοποιεί έναν τετράχρονο V-4 999 cc που δημιουργήθηκε για το παγκοσμίως κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσικλετών MotoGP και έχει προσαρμοστεί για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Ο κινητήρας ακολουθεί τη φιλοσοφία της Honda ‘The Power of Dreams’ που εμπνέει καινοτομία και αυθεντικότητα. Με όριο στροφών στις 14.000 rpm, η μονάδα συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο DCT και αποδίδει μέγιστη ισχύ 215 PS στις 13.000 rpm, και μέγιστη ροπή 118 Nm στις 10.500 rpm.

Βασισμένη στην αγωνιστική κληρονομιά της Honda, η σχεδίαση αμαξώματος και η θέση του κινητήρα είναι εμπνευσμένα από το θρυλικό μονοθέσιο Honda RA272 του 1965. Η δομή αποκαλύπτει το βασικό πλαίσιο και λειτουργικά εξαρτήματα του οχήματος, κάτι συνηθισμένο για μοτοσικλέτα και παράλληλα είναι συμπαγής. Το συνολικό μήκος είναι 3.040 mm, το πλάτος 1.820 mm και το ύψος 995 mm. Το βάρος των 405 kg μεγιστοποιεί τις επιδόσεις του κεντρικά τοποθετημένου κινητήρα, που μαζί με το χαμηλό κέντρο βάρους διασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο απόκρισης.

Η συναρπαστική αίσθηση που δημιουργείται από το ανοιχτό cockpit επιτείνεται σημαντικά από τη θέση του οδηγού που μοιάζει να απέχει ελάχιστα από το οδόστρωμα. Η σχεδίαση ‘αιωρούμενου καθίσματος’ φέρνει τον οδηγό πολύ κοντά στη δράση, προσφέροντας την ελευθερία μιας μοτοσικλέτας και απογειώνοντας τον ενθουσιασμό που δημιουργούν οι ακραίες επιδόσεις και η μοναδική τεχνολογία του Honda Project 2&4.

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

4 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

5 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

6 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

6 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

6 ημέρες ago