Categories: Uncategorized

H VW θα πουλήσει Bentley, Lamborghini και Ducati;

Ο εφιάλτης για τον κολοσσό της γερμανικής βιομηχανίας, έχει μόλις αρχίσει… Η Volkswagen φαίνεται πως θα πληρώσει, τελικά, πολύ ακριβότερα από ότι νομίζαμε το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων των diesel κινητήρων της. Τόσο ακριβά, που ίσως αναγκαστεί να χωρίσει τους δρόμους της με κάποιες από τις σημαντικότερες φίρμες της “φαρέτρας” της. Τη Lamborghini, τη Bentley και τη Ducatti.

Υπερβολές; Κάθε άλλο, λέει το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters (το οποίο δε φημίζεται ότι μεταδίδει ανακρίβειες), καθώς αναφέρει πως η αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να εξασφαλίσει δάνειο ύψους 21 δισεκατομμυρίων δολαρίων, διάρκειας ενός έτους, το οποίο και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ενόψει των ανακλήσεων που έρχονται, των αγωγών που ήδη έχουν κατατεθεί και των διοικητικών προστίμων για το dieselgate.

Η VW, εξασφάλισε το δάνειο των 21 δις, από ένα σύνολο 13 διαφορετικών τραπεζών από την Ευρώπη, καθώς το σχέδιό της για να επαναχρηματοδοτήσει το δάνειό της με την έκδοση ομολόγων, έγινε δεκτό. Βέβαια, έγινε δεκτό από τους πιστωτές υπό τον όρο ότι η VW θα πουλήσει μια σειρά περιουσιακών της στοιχείων, αξίας μεγαλύτερης των 20 δις ευρώ, αν δεν καταφέρει να βρει άλλες πηγές εσόδων, σύμφωνα με τα όσα είπαν ανώνυμες πηγές στο Reuters.

Με την ιστορία να μοιάζει στα σημεία με την ελληνική κρίση και την περιπέτεια της Ελλάδας με τους δανειστές (μόνο που η δική μας έχει πολύ περισσότερο πόνο), το Reuters αναφέρει ότι αν η VW δεν καταφέρει να καλύψει τα χρέη της, θα υποχρεωθεί να “αποχωριστεί” συγκεκριμένες εταρείες, όπως η ΜΑΝ, το division της οποίας κατασκευάζει κινητήρες για καράβια και άλλα εξαρτήματα βαριάς βιομηχανίας και κοστίζει 5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Προκαλεί εντύπωση όμως το γεγονός ότι ιο πηγές του Reuters αναφέρουν την εξής πιθανότητα: “Η Volkswagen μπορεί επίσης να εξετάσει το ενδεχόμενο να αποχωριστεί τις μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων Bentley και Lamborghini καθώς και την κατασκευάστρια μοτοσικλετών Ducati“.

Και, προφανώς αυτή η διαρροή δεν είναι τυχαία, αλλά μάλλον περίεργο, αν σκεφτεί κανείς ότι οι τρεις μάρκες που προαναφέρθηκαν είναι μάλλον κάποιες από αυτές με τη μικρότερη (οικονομική) αξία. Όπως και δεν είναι τυχαίες οι διαβεβαιώσεις από τη VW ότι δεν θα εγκαταλείψει τα κορυφαία projects της, όπως αυτό της Bugatti Chiron, λόγω των 80 δις δολαρίων που θα της κοστίσει το σκάνδαλο…

Γιώργος Καραγιάννης

Share
Published by
Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

1 ημέρα ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

2 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago