Στη τελευταία επίσημη αγωνιστική της υποχρέωση για το φετινό Πρωτάθλημα Ιταλίας, η Juventus παρουσίασε την εμφάνιση της με την οποία θα αγωνιστεί τη σαιζόν 2022-2023. Με το πλάνο εξηλεκτρισμού της Jeep να αναπτύσσεται με εξαιρετική ταχύτητα, η νέα εμφάνιση της «Γηραιάς Κυρίας» επικοινωνεί τη φιλοσοφία “Zero Emisison Freedom”, μέσω της οποίας δημιουργούνται τα πλέον αποδοτικά, προηγμένα και φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα στην 80χρονη ιστορία της θρυλικής Αμερικανικής μάρκας. Με συστήματα όπως το e-Hybrid, το Plug-in Hybrid 4xe, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η Jeep στοχεύει μέχρι το 2030 το 100% των πωλήσεων της στην Ευρώπη να αποτελείται από εξηλεκτρισμένα μοντέλα.
Η νέα εμφάνιση της Juventus δημιουργεί μια γραφική απεικόνιση του κεραυνού, στοιχείο που επίσης βρίσκεται στο λογότυπο της Jeep, τονίζοντας τις δυνατότητες αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης που ήδη προσφέρουν όλα τα επιβατικά μοντέλα της μάρκας, από τα Renegade και Compass, μέχρι το θρυλικό Wrangler. Στο άμεσο μέλλον, η διάθεση του νέου Grand Cherokee 4xe, αλλά και του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Jeep στην ιστορία της μάρκας, θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά με οχήματα που ταιριάζουν στις ανάγκες των αγοραστών και σέβονται απόλυτα το περιβάλλον.
Η συνεργασία της Jeep με τη Juventus ξεκίνησε τη σαιζόν 2012-2013 και συνεχίζεται αδιάλειπτα, βασισμένη στις κοινές αξίες που μοιράζονται οι δύο οργανισμοί, όπως είναι ο αυθεντικός χαρακτήρας και το πάθος για διακρίσεις.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…