Όπως μαθαίνουμε, η FCA εξελίσσει ένα νέο, τετρακύλινδρο δίλιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 300 ίππων. Και γιατί αυτό ειναι σημαντικό; Οι Αμερικανοί λένε ότι θα είναι το πιο “stressed” μοτέρ της FCA, καθώς θα έχει μεγαλύτερη απόδοση και από τον 1,75 της 4C (που παράγει 120 ίππους στο λίτρο) καθώς θα παράγει περίπου 150 ίππους στο λίτρο. Ενδεχομένως, να μιλάμε για το δεύτερο ισχυρότερο δίλιτρο μετά από το εκπληκτικό τετρακύλινδρο της Mercedes AMG που παράγει 375 ίππους.
Και πού θα φορεθεί αυτό το μοτέρ; Πιθανότατα… παντού. Αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρώτο- πρώτο θα το φορέσει το νέο Wrangler. Σκέψου το: Ο πλήρως αλουμινένιος κινητήρας θα παράγει περισσότερους ίππους από τους 285 του 3,6 λίτρων V6 Pentastar και θα χαρίζει σίγουρα καλύτερη επίδοση στην κατανάλωση. Πέραν αυτού, τα οφέλη από την εξοικονόμηση βάρους, θα είναι τεράστια.
Το πλέον ενδιαφέρον βέβαια, μετά από το Wrangler, να δούμε και σε ποια άλλα μοντέλα θα φορεθεί αυτός ο κινητήρας. Μήπως, ας πούμε, σε κάποια μικρότερη Alfa Romeo QV που έρχεται;
Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…
Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…
Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…
Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…
Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…