Categories: UncategorizedΝΕΑ

H De Tomaso επιστρέφει από τον… τάφο!

Είμαστε στο 2003. Ο Αργεντινός οδηγός αγώνων Alejandro De Tomaso, ο οποίος είχε γίνει διάσημος κυρίως από το κεντρομήχανο supercar Pantera, το οποίο παρήγαγε η εταιρεία του μεταξύ 1971 και 1992, έχει πεθάνει λίγο πριν. Η μάρκα που έφερε το όνομά του, η De Tomaso, χρεοκοπεί. Όλοι πιστεύουν, ότι έχει έρθει το τέλος. Και, οι εγκαταστάσεις της De Tomaso, στη Modena, ερημώνουν.

Fast Forward στο 2014. Η Apollo Automobil αγοράζει τα δικαιώματα του ονόματος De Tomaso. Διαρρέει ότι ξεκινά την εξέλιξη ενός υπεραυτοκινήτου, που θα είναι αντάξιο της θρυλικής αργεντινο-ιταλικής μάρκας. Τίποτα δε συμβαίνει για περίπου 5 χρόνια. Και φτάνουμε στο 2019, οπότε και η De Tomaso Automobili εκδίδει ένα δελτίο Τύπου, ανακοινώνοντας ότι στις 4 Ιουλίου, στη διάρκεια του Goodwood Festival of Speed, θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο!

Το νέο μοντέλο, το οποίο θα σηματοδοτήσει τα 60ά γενέθλια της μάρκας, ονομάζεται Project P. Φυσικά, πρόκειται για μια σαφή παραπομπή στην Pantera, καθώς, όπως εξηγεί το στέλεχος της εταιρείας Ryan Berris, ο ιδρυτής της φίρμας Alejandro de Tomaso είναι στο ίδιο επίπεδο με μεγάλα ονόματα της αυτοκίνησης όπως οι Enzo Ferrari και Ferruccio Lamborghini, εξηγώντας πως το επερχόμενο Project P θα αφηγηθεί την ιστορία του.

Η De Tomaso ιδρύθηκε το 1959 από τον Alejandro De Tomaso, και, εκτός από τα αυτοκίνητα δρόμου, όπως τα Pantera, Mangusta, Guara, Bigua, κατασκεύασε και μονοθέσια της Formula 1. Yπό την ιδιοκτησία της πέρασαν κατά καιρούς γνωστές εταιρείες όπως η Maserati (λανσάρωντας τις Biturbo, Kyalami, Quattroporte III, Karif κ.α.), η Ghia και η Vignale.

Tip: Στην πρώτη φωτογραφία βλέπουμε το Apollo Intensa Emozione. Η ομάδα εξέλιξής του είναι κοινή με του Project P

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

18 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

19 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

20 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 ημέρες ago