Catégories : NOUVELLES

Changements radicaux chez Volkswagen avec la redéfinition de la marque principale du groupe

Ο Όμιλος Volkswagen σχεδιάζει να αναβαθμίσει την κύρια μάρκα του για να αυξήσει την αποδοτικότητα και τις πωλήσεις, σύμφωνα με εσωτερικό υπόμνημα του επικεφαλής της μάρκας VW Thomas Schaefer που δημοσιεύτηκε στο Reuters.

“Μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η μάρκα μας – παρ’ όλες τις δυνάμεις της – δεν βρίσκεται ακόμη σε αρκετά στέρεα οικονομική βάση”, έγραψε ο Schaefer στο υπόμνημα την Τετάρτη.

“Πρέπει να δημιουργήσουμε καλές, ανταγωνιστικές αποδόσεις σε περιόδους κρίσης και σε έναν συνεχώς ασταθή κόσμο”, ανέφερε.

Ο στόχος της βασικής μάρκας ήταν μια απόδοση επί των πωλήσεων 6,5%, σε σύγκριση με το 3% που επιτεύχθηκε το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είπε.

Ο Schaefer απέδωσε την ευθύνη σε ένα δύσκολο περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου ύφεσης, των γεωπολιτικών συγκρούσεων, των ασταθών αλυσίδων εφοδιασμού και των ανεξέλεγκτων τιμών των πρώτων υλών και της ενέργειας.

“Η πίεση αυξάνεται. Η μάρκα Volkswagen πρέπει να δράσει”, έγραψε.

Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt ανέφερε πρώτη τα σχέδια, λέγοντας ότι περιλαμβάνουν εξοικονόμηση κόστους και έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν τα ετήσια αποτελέσματα κατά τουλάχιστον 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Η εφημερίδα επικαλέστηκε επίσης πηγές της εταιρείας που ανέφεραν ότι τα σχέδια δεν αφορούν περικοπές θέσεων εργασίας, αν και ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων μπορεί να μειωθεί.

Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Daniela Cavallo δήλωσε στην Handelsblatt ότι έλαβε γνώση των σχεδίων.

“Η κερδοφορία και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας είναι εξίσου σημαντικοί και κοινοί στόχοι”, δήλωσε στη Handelsblatt, προσθέτοντας ότι το συμβούλιο των εργαζομένων δεν θα συμφωνήσει σε μειώσεις μισθών ή θέσεων εργασίας. “Αλλά δεν υπάρχουν σχέδια προς αυτή την κατεύθυνση”, πρόσθεσε.

Στο υπόμνημα που δημοσιεύτηκε στο Reuters, ο Schaefer σημείωσε ότι οι λεπτομέρειες της αναδιαμόρφωσης θα καθοριστούν τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.

Είπε επίσης ότι ήθελε να αυξήσει τις συνέργειες μεταξύ των εμπορικών σημάτων με κοινή ανάπτυξη και παραγωγή, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης κοινών τεχνολογικών βάσεων σε ορισμένους τομείς.

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

H Ford Performance ανακοινώνει την είσοδό της στο Ράλι Ντακάρ 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

4 heures ago

Οδηγούμε  Volkswagen ID.3 Pro Performance: Το σύμβολο της μετάβασης (Βίντεο)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

5 heures ago

Ιδού, η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

6 heures ago

Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport: Με τον άερα του Mille Miglia (Βίντεο)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

19 heures ago

Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition: Γιορτάζοντας μια θρυλική αγωνιστική κληρονομιά

Σε στενή συνεργασία με την Bugatti, η The Little Car Company παρουσίασε για πρώτη φορά…

Il y a 22 heures

Subaru Crosstrek, Forester, Solterra & Outback, με όφελος έως 5.000€

H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…

Il y a 1 jour