Catégories : Non classéNOUVELLES

Porsche 992 Turbo S. La voiture de sport ultime, juste actualisée.

Définitivement 911, définitivement Turbo, définitivement nouvelle : la Porsche 911 Turbo S.

Κάπως έτσι ξεκινά η Porsche να μας μιλά για την έκδοση Turbo S, της γενιάς 992. Αναμφίβολα, η 911 Turbo (και έπειτα Turbo S), ήταν πάντα το κορυφαίο, ή θα τολμήσω να πω και απόλυτο, sports car. Δυναμική αλλά και ήρεμη. Καθημερινή αλλά και διασκεδαστική. Οδηγοκεντρική αλλά και πρακτική. Λογική αλλά και “παράλογη”. Κάπως έτσι είναι το κορυφαίο sports car. Κάνει τα πάντα, εξίσου καλά. Και η 911 σίγουρα το κατάφερνε ανέκαθεν αυτό.

Η νέα κορυφαία 911, παρουσιάστηκε σήμερα τόσο στη Coupe όσο και στη Cabriolet εκδοχή της. Η καρδιά της, είναι ένας νέος twin-turbo boxer κινητήρας, με turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και χωρητικότητα 3.8 λίτρα. Σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, η δύναμη πλέον ανέρχεται στους 650 ίππους (70 επιπλέον) και στα 800 Nm ροπής (50 επιπλέον). Για την Turbo / Turbo S έκδοση, η Porsche προσάρμοσε ειδικά το νέο της 8ρι PDK κιβώτιο ταχυτήτων, τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη, το οποίο “εκτοξεύει” την 911, απο τα 0 στα 100 χιλιόμετρα / ώρα σε μόλις 2.7 δευτερόλεπτα (0.2 λιγότερα απο τη προηγούμενη γενιά), μέχρι και τη τελική ταχύτητα της, που ανέρχεται στα 330 χιλιόμετρα / ώρα.

Οι διαστάσεις της κορυφαίας 911 έχουν αυξηθεί σημαντικά, για χάρη της ενίσχυσης των οδηγικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Το σώμα της νέας 911 Turbo S είναι 4.5 εκατοστά φαρδύτερο στο εμπρός μέρος και 2 εκατοστά στο πίσω μέρος. Το φάρδος του μετατρόχιου της είναι κατά 4.2 εκατοστά φαρδύτερο στον εμπρός άξονα και κατά 1 εκατοστό στο πίσω. Το νέο φαρδύτερο της “πάτημα”, σε συνδυασμό με τις αεροδυναμικές βελτιστοποιήσεις και τα νέα, ειδικά για την Porsche, ελαστικά της, δίνουν μία νέα διάσταση στις οδηγικές δυνατότητες της νέας κορυφαίας 911.

Τα νέα ενεργά αεροδυναμικά της μέρη, περιλαμβάνουν νέους ρυθμιζόμενους αεραγωγούς ψύξης στο εμπρός μέρος, καθώς και μία φαρδύτερη αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία παράγει περισσότερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο σε όλο το φάσμα ταχύτητας. Για το σωστό “πάτημα” της 911, φροντίζουν τα ειδικά για αυτή, σχεδιασμένα ελαστικά διαστάσεων 255/35 R20 στο εμπρός μέρος και 315/30 R21, στο πίσω μέρος.

Το “κερασάκι” στο τούρτα, είναι το κατά 1 εκατοστό χαμηλότερο αμάξωμα της Turbo S, σε συνδυασμό με το ειδικά ρυθμισμένο ενεργό σύστημα ανάρτησης Gestion active des suspensions Porsche (PASM) και την sport εξάτμιση με κλαπέτα, που της δίνει ένα βαθύ και γεμάτο “δύναμη” ήχο. Όπως αρμόζει στη κορυφαία έκδοση της 911.

Le tout nouveau moteur de la 911 Turbo S est basé sur la génération actualisée du moteur de la Carrera. Sur le Turbo S, par contre, il est doté d'un système de refroidissement de l'air de préadmission redessiné, d'un turbo VGT plus grand et symétrique, et d'injecteurs à injection piézoélectrique. Cela a pour effet global d'augmenter la puissance, d'augmenter le couple, de réduire la consommation de carburant, de réduire les émissions et de réduire le temps de réponse du moteur à la pédale d'accélérateur.

Un changement important dans le nouveau moteur est le turbo lui-même, mais aussi le système d'admission. Le système d'admission comporte désormais 4 prises, 1 sur chaque aile (devant l'essieu arrière) et 2 dans le carter au-dessus du couvercle du moteur. En outre, les nouveaux turbos à géométrie variable sont positionnés de manière symétrique et le diamètre de l'aube a été augmenté de 3 mm, pour atteindre 61 mm. 

Le design harmonieux du nouveau Turbo S combine en parfaite harmonie et équilibre son caractère calme et quotidien avec son caractère dynamique et sportif. Cependant, la différence de performance et de caractère de conduite de la nouvelle 911 est également étonnante. Le sprint de 0 à 200 km/h est réalisé en 8,9 secondes, soit une seconde de plus que la génération précédente.

Grâce à son système de transmission intégrale révisé, Gestion de la traction Porsche (PTM)Le différentiel central peut transmettre jusqu'à 500 Nm de couple à l'essieu avant. Le système de suspension PASM rend le châssis du Turbo S encore plus sportif en termes de sensation et de maniabilité, donnant au Turbo S de nouveaux niveaux de capacité de conduite.

La nouvelle face avant est typiquement Turbo-look, avec des prises d'air encore plus larges, ainsi que des modules de lumière du jour doubles et le système d'éclairage Matrix LED avec boîtier sombre, de série sur la Turbo S. Le spoiler avant redessiné et plus grand qui s'étend sous la pression de l'air sous le pare-chocs avant, combiné au spoiler arrière redessiné, offre 15% de charge aérodynamique verticale supplémentaire sur la Turbo S.

L'intérieur est une Porsche classique. Un design élégant, des matériaux et un assemblage de qualité supérieure, avec une combinaison d'éléments rétro et de touches et technologies modernes. Les sièges de la Turbo S sont réglables en 18 directions avec des surpiqûres qui rappellent celles de la première génération de Turbo, la 930. 

Le tableau de bord se compose des 5 instruments habituels, le tachymètre au centre étant analogique, tandis que les 4 autres sont des écrans haute définition. Enfin, le système d'infodivertissement Porsche Communication Management est doté d'un écran tactile de 10,9 pouces actualisé avec un menu simplifié, associé à un système audio BOSE Surround Sound.

Tout compte fait

Avec la 911 Turbo S, Porsche a une fois de plus réécrit les règles de ce qu'est la voiture de sport ultime. Une fois de plus, elle est incroyablement rapide, totalement pratique au quotidien, rapide sur tous les types de routes et de circuits, confortable et centrée sur le conducteur. C'est ça, la nouvelle 911 Turbo S. Assez parlé.

Le prix de la nouvelle 911 Turbo S Coupé et Cabriolet en Allemagne (TVA 19% incluse) est respectivement de 216.396€ et 229.962€.

Alexandros Fertakis

Messages récents

Subaru Crosstrek, Forester, Solterra & Outback, με όφελος έως 5.000€

H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…

2 heures ago

Η Nissan ανακοινώνει νέες επιπλέον εκπτώσεις για το Ariya

Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση  να ανακοινώσει νέες επιπλέον…

4 heures ago

Διπλό βάθρο για την Hyundai στο Ράλι Πορτογαλίας

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…

5 heures ago

Mercedes-Benz: Διακόπτει την εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας για αυτοκίνητα πολυτελείας

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

6 heures ago

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

Il y a 21 heures

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

Il y a 22 heures