Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε μια δημοφιλή κατηγορία με δύσκολους αντιπάλους. Η γαλλική εταιρεία ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα και φιλοσοφία, ώστε να ακολουθεί το νέο πιο χαρακτηριστικό σχεδιασμό. H εβδομαδιαία συμβίωση έγινε με το εισαγωγικό μοντέλο στη γκάμα του Β-SUV, με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων και απόδοσης 100 ίππων!
Το εναλλακτικό
Οι Γάλλοι παρουσίασαν το 2013 την πρώτη γενιά του 2008 ως Crossover με πολυμορφικά στοιχεία. Τα 2 μηδενικά ουσιαστικά είναι το σύμβολο (∞) που εκφράζει το άπειρο.
Το 2019 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά, με σαφή SUV προσανατολισμο, χωρίς να εγκαταλείπει τα στοιχεία πρακτικότητας, που το ανέδειξαν, προβάλλοντας έναν εναλλακτικό χαρακτήρα στην κατηγορία των B-SUV, συνεχίζοντας να διαφέρει έμμεσα από τον ανταγωνισμό!
4 Μαΐου 2023, η Peugeot ανανέωσε αισθητικά το συμπαγές SUV, εξομοιώνοντας το με το σύγχρονο Family Look των νέων μοντέλων της γκάμας.
Βελτιωμένο στα σημεία
Παρατηρώντας το από μπροστά, δείχνει άγριο και επιθετικό. Διαθέτει νέα μεγαλύτερη μάσκα με το καινούργιο λογότυπο της Peugeot, νέο προφυλακτήρα, ενώ νέοι είναι τόσο οι προβολείς, όσο και τα φώτα στη βάση του προφυλακτήρα, τα οποία εγκαταλείπουν την αισθητική του κυνόδοντα και πλέον υπογράφουν ως «νύχια του λέοντα!
Στο πλαϊνό μέρος, η σιλουέτα είναι αμετάβλητη, με έντονες ακμές, καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες, με τετράγωνη αισθητική που επικεντρώνεται στην χρηστικότητα!
Το κάθετο πίσω μέρος προσδιορίζει το μοντέλο και το κάνει αναγνωρίσιμο, καθώς διατηρεί τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης. Νέα είναι τα πίσω φώτα, διατηρώντας το σχήμα, αλλά με ενημερωμένα γραφικά Led. Το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης αυξάνει το επίπεδο πρακτικότητας!
L'espace
Παρόλο που πρόκειται για την εισαγωγική έκδοση του μοντέλου, το 2008 διαθέτει το χαρακτηριστικό φουτουριστικό εσωτερικό των σύγχρονων Peugeot με αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών και συναρμογής.
Ειδικότερα, το ταμπλό διακρίνεται για την σχεδιαστική καινοτομία των δυο επιπέδων, το οποίο είναι ευχάριστο οπτικά, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου και ακριβότερου αυτοκινήτου. Κεντρικά δεσπόζει η πλέον στάνταρ οθόνη αφής των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι φυσικοί διακόπτες, για τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου.
Το μικρό ντιζαϊνάτο τιμόνι, θυμίζει αεροπορικό πηδάλιο και πίσω από αυτό υπάρχει ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών, με νέα γραφική απεικόνιση και δυνατότητα παραμετροποίησης των ενδείξεων.
Τα νέα καθίσματα προσφέρουν καλή στήριξη οσφυϊκή στήριξη του σώματος των επιβατών, οι χώροι για τους επιβάτες είναι επαρκέστατοι και ειδικά για τους πίσω.
Εργονομικά, ο οδηγός χρειάζεται εξοικείωση με τους διακόπτες – πλήκτρα, ενώ διαθέτει κορυφαίο επίπεδο πρακτικότητας.
Ο όγκος αποσκευών είναι 434 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1467 χωρώντας ουσιαστικά τα πάντα!
Για τις βασικές ανάγκες
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων! Προφανώς δεν διεκδικεί δάφνες επιδόσεων, ωστόσο είναι αρκετός να καλύψει τις καθημερινές βασικές μεταφορικές ανάγκες.
Αστικό SUV για βόλτες
Το νέο 2008 συγκαταλέγεται μεταξύ των Best – Seller της αγοράς, και το Facelift φιλοδοξεί να επικαιροποιήσει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα, αποδίδοντας τα εμπορικά. Ποιά είναι είναι όμως αυτά και γιατί τα εκτιμούν οι καταναλωτές; Η καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες και οδικά δίκτυα, τα αποκαλύπτουν.
En ville παρόλο που βρίσκεται στο ανώτερο επίπεδο των B-SUV από άποψη διαστάσεων, κινείται ευέλικτα με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, δικαιολογώντας τον χαρακτηρισμό του ως αστικό SUV!
Στο επαρχιακό και οδικό δίκτυο το πολύ καλό του πλαίσιο CMP αδικείται από τον βασικό βενζινοκινητήρα των 100 ίππων, απαιτώντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά εάν είναι φορτωμένο. Παρόλα αυτά η κατάσταση μετριάζει από το πολύ καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο εστιάζει στην άνεση με μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Προφανώς δεν εστιάζει σε επιδόσεις και οδηγική απόλαυση, αλλά αναδεικνύεται ως ένα ασφαλές αυτοκίνητο βόλτας.
Sur l'autoroute ο οδηγός θα εκτιμήσει ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωσης σε φυσιολογικές ταχύτητες, χωρίς υπερβολές. Παραμένει άνετο και ασφαλές, εστιάζοντας σε ένα τυπικό ταξίδι για τον μέσο οικογενειάρχη.
Général με δύο προγράμματα οδήγησης, ECO και Normal κινείται τυπικά, ξεκαθαρίζοντας από την αρχή τον καθημερινό χαρακτήρα του. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση βρίσκεται κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 7 λίτρων, αγγίζοντας τα 6,7 λτ / 100 χιλιόμετρα!
Για… συμβιβαστικούς
Εφοδιασμένο με τον βασικό κινητήρα της Stellantis, απευθύνεται στον μέσο οικογενειάρχη, που θέλει να καλύψει όσο το δυνατό μεγαλύτερο μέρος από τις καθημερινές του μεταφορικές ανάγκες. Δεν τον ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, αλλά η ασφάλεια και άνεση, ειδικά εφόσον συνδυάζονται με οικονομία καυσίμου και προσιτή αξία κτήσης! Πρόκειται για ένα καλό αυτοκίνητο στην βασική του έκδοση, που απευθύνεται στους συμβιβαστικούς καταναλωτές!
Στα οικονομικά πλαίσια του μέσου οικογενειάρχη
Το κόστος απόκτησης του νέου Peugeot 2008 στην εξοπλιστική έκδοση Active ξεκινάει από τα 24.100€, ενώ η έκδοση Allure της δοκιμής από τις 25.900 €. Πρόκειται για μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική στα πλαίσια του προϋπολογισμού του μέσου οικογενειάρχη!
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Consommation moyenne combinée (WLTP) |
5,4-5,5 l/100 km |
Émissions de CO2 (WLTP) |
123-124 g/km |
Type de carburant |
Essence |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
10,8 secondes |
Vitesse maximale |
183 km/h |
Spécifications des gaz d'échappement |
Euro 6 |
Rapport poids/puissance |
11.9 κιλά/Hp, 84.2 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
5.8 κιλά/Nm, 172.6 Nm/τόνος |
MOTEUR |
|
Puissance |
100 Hp @ 5000 σ.α.λ. |
Puissance par litre de cylindrée |
83,4 Hp/l |
Couple nominal du moteur |
205 Nm à 1750 tr/min. |
Disposition du moteur |
Vers l'avant, transversalement |
Carcasse du moteur |
1199 cm3 |
Nombre de cylindres |
3 |
Configuration du moteur |
En série |
Nombre de soupapes par cylindre |
4 |
Système d'injection de carburant |
Pulvérisation directe |
Aspiration du moteur |
Turbocompresseur, Intercooler |
Capacité d'huile moteur |
3.5 l |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
1188 κιλά |
Charge utile maximale |
522 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
434 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1467 l |
Capacité du réservoir de carburant |
44 l |
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) |
1200 κιλά |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4304 mm |
Largeur |
1775 mm |
Hauteur |
1550 mm |
Empattement |
2605 mm |
Trace d'acheminement |
1540 mm |
Trace dorsale |
1540 mm |
Hélice avant |
874 mm |
Etai dorsal |
825 mm |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Στους μπροστινούς τροχούς |
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων |
Suspension avant |
Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Suspension arrière |
Ελαστικός δόκος |
Freins avant |
Δίσκοι , 283×26 mm |
Freins arrière |
Ταμπουρά , 228.6 mm |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Type d'adresse |
Gestion chukrania (avec dents) |
Système de direction |
Volant électrique |
Roues |
215/65 R16 ή 215/60 R17 |