Το αναβαθμισμένο αισθητικά Citroën C3 Aircross, έρχεται ως η εναλλακτική πρόταση στην πιο δημοφιλή κατηγορία με στόχο να προβάλλει τα πλεονεκτήματα της απλότητας, που χάνονται στη νέα εποχή της κινητικότητας. Στην εβδομαδιαία κατοχή μας είχαμε την βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας!
Βάπτισμα πυρός
Το C3 Aircross παρουσιάστηκε το 2017, ως το πρώτο B-SUV της Citroën, που αντικατέστησε το πολυμορφικό C3 Picasso. Τον Φεβρουάριο του 2021 υπέστη ένα εκτεταμένο Facelift, ανανεώνοντας και εκσυγχρονίζοντας σημαντικά την εμφάνιση του. Το C3 Aircross είναι ένα από τα πιο σημαντικά και εμπορικά μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, αποτελώντας το βάπτισμα πυρός για την πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς. Εντός του 2024 αναμένεται να παρουσιαστεί η δεύτερη γενιά του μοντέλου, με ριζικές αλλαγές και νέο αγοραστικό προσανατολισμό!
Ξεχωριστό στιλ
Η γαλλική εταιρεία έδωσε ιδιαίτερη σημασία στον εξωτερικό σχεδιασμό, δημιουργώντας ένα μοντέλο, άμεσα αναγνωρίσιμο, με προσωπικότητα, το οποίο δεν μοιάζει με κανένα.
Αρχίζοντας από το μπροστινό μέρος, βλέπουμε τον μεγάλο προφυλακτήρα, να καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του. Πλαισιώνεται από τη νέα μάσκα και τους διπλούς LED προβολείς, σχηματίζοντας το γράμμα Χ, στοιχεία που του προσδίδουν έναν δυναμισμό που έλειπε από το αρχικό μοντέλο.
Το πλαϊνό μέρος χαρίζει την μοναδική και χαρακτηριστική σιλουέτα του αυτοκινήτου. Οι καθαρές γραμμές σε συνδυασμό με τις στοχευμένες καμπύλες, τις μεγάλες επιφάνειες και τις τονισμένες λεπτομέρειες του δίνουν μία τετράγωνη αισθητική, προσανατολισμένη στην πρακτικότητα. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά μοντέρνο και στιλάτο!
Αντικρίζοντας το από πίσω, την προσοχή τραβάνε τα τετράγωνα φωτιστικά με γραφικά Led, που αναδύονται από το μαύρο πλαίσιο. Ο μαύρος Off – Road προφυλακτήρας με τον διαχύτη, δίνει μια νότα δυναμισμού, ενώ η κάθετη πέμπτη πόρτα, με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, τονίζει τον πρακτικό του χαρακτήρα.
Η λειτουργικότητα της απλότητας
Οι άνθρωποι της Citroën σχεδίασαν ένα λειτουργικό εσωτερικό, χωρίς περιττά στοιχεία που αυξάνουν το κόστος. Παρόλο που χρησιμοποιήθηκαν στην πλειονότητα σκληρά πλαστικά, η συναρμογή τους είναι πολύ καλή.
Το ταμπλό είναι απλό και όμορφο, ενώ καλύπτεται από ύφασμα με όμορφο φινίρισμα, χαρίζοντας την απαραίτητη νότα φινέτσας. Μια επίπεδη οριζόντια θήκη στην πλευρά του συνοδηγού, είναι ιδανική για τοποθέτηση μικρών αντικειμένων.
Κεντρικά δεσπόζει η ευανάγνωστη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Πίσω από το χαρακτηριστικό τιμόνι των Citroën, υπάρχει ο ψηφιοποιημένος και σύγχρονος πίνακας οργάνων.
Από εκεί και πέρα, οι σχεδιαστές σε ένα ρεσιτάλ πρακτικότητας, εκμεταλλεύτηκαν χωροταξικά κάθε άκρη της καμπίνας, προσφέροντας πολλές θήκες, δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, παρέχοντας εξίσου άνετους χώρους. Αξιοσημείωτη είναι η δυνατότητα της πλήρους αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού, επιτρέποντας την μεταφορά μεγάλων αντικειμένων… και εξοπλισμού για τους πιο περιπετειώδεις!
Εργονομικά, όλα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τον οδηγό, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.
Τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών και εστιάζουν στην άνεση. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, το C3 Aircross μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις 4 ενηλίκους επιβάτες, ενώ ιδιαίτερα για τους πίσω, έχουν τον απαραίτητο χώρο για πόδια, γόνατα και ώμους.
Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι από τους πιο ικανοποιητικούς της κατηγορίας, αγγίζοντας τα 410 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.289 lt!
Ικανοποιητικό για τον μέσο χρήστη
Κάτω από το καπό θα δούμε τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων της οικογένειας PureTech, απόδοσης 130 ίππων και 230 Nm ροπής, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων. Λύση ικανοποιητική για τον μέσο χρήστη και την καθημερινότητα.
Εστιάζει στις αστικές ανάγκες της καθημερινότητας
Το Citroën C3 Aircross έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καθώς από την αρχή της εμπορικής του πορείας, έχει πετύχει ικανοποιητικές πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Η οδήγηση και η συμπεριφορά του σε πραγματικές, καθημερινές συνθήκες, αποκαλύπτουν τους λόγους της επιτυχίας αυτής! Ας το γνωρίσουμε!
En ville ξεδιπλώνει τα περισσότερα πλεονεκτήματα του ως αστικό crossover. Ευέλικτο και νευρικό, πραγματοποιεί με ευκολία τους απαραίτητους ελιγμούς, όταν αυτοί χρειάζονται. Με μήκος μόλις 4,16 m παρκάρει οπουδήποτε. Η πολύ καλή διαχείριση του εσωτερικού χώρου, προσφέρει κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας σε συμπαγείς διαστάσεις, ενώ η ορατότητα είναι εξαιρετική, χάρη στην ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Το Citroën C3 Aircross είναι ένα αυτοκίνητο που εστιάζει στις αστικές ανάγκες της καθημερινότητας.
Dans le réseau de montagne et le réseau rural αναδεικνύεται ο χαρακτήρας «ελεύθερου χρόνου» του αυτοκινήτου, ενώ θα μπορούσαμε να το κατατάξουμε στα αυτοκίνητα βόλτας. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 130 ίππων του ταιριάζει να κινηθεί απροβλημάτιστα στο επαρχιακό δίκτυο, ακόμα και σε μεγάλες ανηφόρες. Το στήσιμο εστιάζει στην άνεση, πατώντας στο δρόμο πολύ καλά και με ασφάλεια. Το μόνο μελανό σημείο είναι η λειτουργία του 6ταχυτου αυτόματου κιβωτίου, με αργές αλλαγές, που ενδεχομένως να κουράσει. Στις στροφές παρουσιάζει κλίση το αμάξωμα, η οποία δεν επηρεάζει την σταθερότητα του.
Sur l'autoroute κινείται ως ένα τυπικό σύγχρονο αυτοκίνητο. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ικανοποιητική ηχομόνωση. Οι υψηλές ταχύτητες δεν του ταιριάζουν, καθώς ο ήχος του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα γίνεται ενοχλητικός. Ωστόσο, στις μεσαίες ταχύτητες, ο ήχος είναι γραμμικός και σταθερός. Το αυτοκίνητο ωστόσο παραμένει σταθερό, ασφαλές και άνετο για ταξίδι!
Général το Citroën C3 Aircross είναι ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο, ευχάριστο για το καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνεται, ευέλικτο και ιδανικό για καθημερινή χρήση. Η κατανάλωση βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα που αγγίζει τα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Πολυπρόσωπο
Η Citroën δημιούργησε ένα αστικό Crossover με πολυμορφικά στοιχεία που εστιάζει στην πρακτικότητα και την λειτουργικότητα. Απευθύνεται σε όσους χρειάζονται ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση στον αστικό ιστό, με αυξημένες μεταφορικές ανάγκες, που στον ελεύθερο χρόνο τους, συνηθίζουν να προγραμματίζουν μικρές και μεγάλες αποδράσεις! Ένα απλό, μοντέρνο και προσιτό αυτοκίνητο που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους νέους, για βόλτες και εκδρομές με την παρέα τους!
Προσιτή εξατομίκευση
Η Citroën προσφέρει το C3 Aircross λίγο πάνω από το ψυχολογικό φράγμα των 20.000€. Διαθέτοντας την έκδοση You με 20.900€. Η πλούσια έκδοση Plus, ξεκινάει από τα 22.200€. Παράλληλα, προσφέρει υψηλά επίπεδα εξατομίκευσης, ώστε ο αγοραστής να δημιουργήσει το δικό του C3 Aircross… Ακριβώς όπως το θέλει!
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Consommation moyenne combinée (WLTP) |
6.1-6.3 l/100 km |
Émissions de CO2 (WLTP) |
137-143 g/km |
Type de carburant |
Essence |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
9.1 δευτ |
Vitesse maximale |
195 km/h |
Spécifications des gaz d'échappement |
Euro 6d |
Rapport poids/puissance |
9.2 κιλά/Hp, 108.7 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
5.2 κιλά/Nm, 190.9 Nm/τόνος |
MOTEUR |
|
Puissance |
131 Hp @ 5500 σ.α.λ. |
Puissance par litre de cylindrée |
109.3 Hp/l |
Couple nominal du moteur |
230 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Disposition du moteur |
Vers l'avant, transversalement |
Modèle/code du moteur |
HNS EB2ADTS |
Carcasse du moteur |
1199 cm3 |
Nombre de cylindres |
3 |
Configuration du moteur |
En série |
Nombre de soupapes par cylindre |
4 |
Système d'injection de carburant |
Pulvérisation directe |
Aspiration du moteur |
Turbocompresseur, Intercooler |
Capacité d'huile moteur |
3.5 l |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
1205 κιλά |
Charge utile maximale |
630 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
410 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1289 l |
Capacité du réservoir de carburant |
45 l |
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) |
840 κιλά |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4160 mm |
Largeur |
1756 mm |
Hauteur |
1637 mm |
Empattement |
2604 mm |
Trace d'acheminement |
1513 mm |
Trace dorsale |
1491 mm |
Hélice avant |
842 mm |
Etai dorsal |
714 mm |
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) |
10.8 m |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Στους μπροστινούς τροχούς |
Αριθμός σχέσεων και τύπος κιβωτίου |
6 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων |
Suspension avant |
Ανεξάρτητη τύπου McPherson |
Suspension arrière |
Ελαστικός δόκος |
Freins avant |
αεριζόμενοι δίσκοι |
Freins arrière |
δίσκος |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Type d'adresse |
Gestion chukrania (avec dents) |
Σύστημα Διεύθυνσης |
Volant électrique |
Τροχοί / Ελαστικά |
195/60 R16 ή 205/60 R16 ή 215/50 R17 |
galerie de photos