50 χρόνια πέρασαν από όταν η 312P, υπο το βλέμμα του Enzo Ferrari αγωνιζόταν στο Le Mans. Μισό αιώνα μετά, η 499P έρχεται να ξαναβάλει τη Ferrari πίσω στην διεκδίκηση του τίτλου της elite κατηγορίας του Le Mans.
Πίσω από την κληρονομιά που άφησε η 312P, η νέα 499P, πλέον με έναν V6 twin-turbo κινητήρα και σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, μπαίνει στη διεκδίκηση του τίτλου του 2023 World Endurance Championship, με την πρεμιέρα να γίνεται στον αγώνα των 1000 μιλίων του Sebring.
Το βάρος της, ανέρχεται στα 1030 κιλά, ενώ ο V6 κινητήρας της είναι σε μεγάλο βαθμό κοινός με αυτόν την 296 GT3 (της αγωνιστικής εκδοχής για τη κατηγορία GT3, αδερφή της 296 GTB/GTS). Η απόδοση του ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου είναι 272 ίπποι απο ένα σύστημα 900 Volt, με τη συνδυαστική μέγιστη ισχύ να περιορίζεται στους 680 ίππους.
Με μετάδοση γίνεται μέσα από ένα σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων. Ο σχεδιασμός της, εντός ορίων των περιορισμών πάντοτε, πραγματοποιήθηκε με γνώμονα τα αποτελέσματα των δοκιμών στη αεροσήραγγα, καθώς και απο τις σχεδιαστικές πινελιές του Ferrari Styling Center, υπο τη διεύθυνση του Flavio Manzoni.
Μιας και μία εικόνα ισούται με 1000 λέξεις, σας αφήνουμε να απολαύσετε το νεότερο δημιούργημα των Ιταλών: