De la 1998, οπότε και σταμάτησε η παραγωγή της F1, όλος ο κόσμος αναρωτιέται: Θα ξαναβγάλει ποτέ η McLaren τον διάδοχο του απόλυτου, ίσως, υπεραυτοκινήτου, με τη θέση οδήγησης στη μέση; Η βρετανική εταιρεία ετοιμάζει κάτι που, όπως λέει, δεν είναι ο διάδοχος της F1, όμως σίγουρα ικανοποιεί τις προσδοκίες μας.
Αυτή δημιούργηθηκε για να “ερευνηθούν διαφορετικές εργονομικές λύσεις” για το μοντέλο που βρίσκεται υπό εξέλιξη. Φυσικά, αν και ο πίνακας οργάνων είναι “δανεισμένος” από την 720S, τα υπόλοιπα είναι μάλλον άγνωστα στα μάτια μας και… προσωρινά. Κάποια άλλα, μας δείχνουν λεπτομέρειες από το νέο μοντέλο, όπως ότι δεν θα έχει καθρέφτες, αλλά κάμερες στα δύο άκρα.
Το τριθέσιο, κεντροτίμονο υπεραυτοκίνητο της McLaren, το οποίο πιθανότατα θα βγει στην παραγωγή το 2019, θα έχει διεδρικές πόρτες, οι οποίες θα εκτείνονται ως και την οροφή για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών. Θα παραχθεί σε 106 κομμάτια, όσα και η F1. Και δεν θα είναι διάδοχος της F1. Σίγουρα.
Conseil : ΒΡ23 σημαίνει Bespoke Project 2. Το “3” δηλώνει τις θέσεις.
Conseil2 : Σε περίπτωση΄που αναρωτιέσαι, ο κύριος πίσω από το τιμόνι είναι o Chris Goodwin. Ο επικεφαλής Test Driver της McLaren.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...
Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...
Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...
Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...