NOUVELLES

Euro 7 : le Parlement européen donne son feu vert à de nouvelles normes

Par 297 voix pour, 190 contre et 37 abstentions, le Parlement européen a ratifié l'accord conclu avec la Commission européenne et le Conseil de l'Union européenne. UE lors du dialogue trilatéral de décembre dernier sur les normes d'émission Euro 7. Avant d'entrer en vigueur, la nouvelle législation devra être ratifiée par le Conseil européen lui-même.

Les principales caractéristiques supplémentaires

Το Euro 7 θέτει νέα πρότυπα εκπομπών για τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά και – για πρώτη φορά – για τα λεωφορεία και τα ρυμουλκούμενα. Όσον αφορά τα όρια καυσαερίων για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, οι απαιτήσεις παραμένουν αμετάβλητες από το Euro 6, ενώ τα σωματίδια καυσαερίων από τα φρένα και τα ελαστικά θα μετρώνται ως PM10 αντί για PM23, προκειμένου να λαμβάνονται υπόψη τα μικρότερα σωματίδια. Εισάγονται επίσης απαιτήσεις ελάχιστης διάρκειας ζωής της μπαταρίας, καθώς και ένα περιβαλλοντικό πιστοποιητικό οχήματος, το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα όρια, την κατανάλωση, τις εκπομπές, την εμβέλεια και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα διατηρήσουν τις ίδιες συνθήκες δοκιμής με το πρότυπο Euro 6, αλλά τα όρια θα είναι αυστηρότερα.

Le commentaire de Strasbourg

"Nous avons trouvé le bon équilibre entre les objectifs environnementaux et les intérêts vitaux des constructeurs", a commenté le rapporteur Alexandr Vondra. "Nous voulons nous assurer que les petites voitures à moteur à combustion interne restent abordables pour les particuliers et, en même temps, aider l'industrie automobile à se préparer à la transformation future.

Réponse de Acea

Η ευρωπαϊκή ένωση κατασκευαστών επιβεβαιώνει την εκτίμησή της για το αποτέλεσμα που πέτυχε η Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδίως όσον αφορά τα αυτοκίνητα: “Η σημερινή ψηφοφορία θέτει το επίκεντρο εκεί που έχει μεγαλύτερη σημασία, δηλαδή στις μελλοντικές προκλήσεις που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από τα φρένα και τις απαιτήσεις για τις μπαταρίες”, σχολίασε σε δελτίο Τύπου η Sigrid de Vries, γενική διευθύντρια της Acea. “Οι νομοθέτες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αντικαταστήσουν τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων με ασφαλέστερα και πιο ενεργειακά αποδοτικά μοντέλα, και δεν μιλάμε μόνο για κίνητρα, αλλά για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ρυθμιστικού πλαισίου που θα εγγυάται στους Ευρωπαίους πολίτες την πρόσβαση στην κινητικότητα”.

 

 

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Turquie : Discussions avancées avec les Chinois BYD et Chery pour la construction d'usines de véhicules électriques

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

Il y a 2 jours

VW rompt ses négociations avec Renault sur un véhicule électrique à bas prix

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

Il y a 2 jours

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 3 jours

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 4 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 4 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 4 jours