Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai IONIQ 5 N συμμετείχαν στον θρυλικό αγώνα Pikes Peak, επιδεικνύοντας εξαιρετικές επιδόσεις και κατακτώντας νέες κορυφές.
Le site IONIQ 5 N TA (Time Attack) Spec κατάφερε να κατακτήσει την κατηγορία exhibition με εντυπωσιακό ρεκόρ 9 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα, επιβεβαιώνοντας την ικανότητα της Hyundai να δημιουργεί οχήματα με εξαιρετική απόδοση και αξιοπιστία.
Ακολουθώντας από κοντά, το IONIQ 5 N παραγωγής κατάφερε να ολοκληρώσει την ίδια διαδρομή σε εντυπωσιακό χρόνο 10 λεπτά και 49 δευτερόλεπτα. Αυτό το επίτευγμα αποδεικνύει ότι ακόμη και τα οχήματα παραγωγής της Hyundai μπορούν να σταθούν επάξια σε απαιτητικές συνθήκες αγώνων.
Όλα τα αγωνιζόμενα IONIQ 5 N ήταν εξοπλισμένα με ηλεκτρικά συστήματα υψηλών προδιαγραφών, ειδικά σχεδιασμένα για τον αγώνα Pikes Peak. Με τη βοήθεια ειδικού λογισμικού για την αύξηση της απόδοσης, τα οχήματα μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητές τους και να προσφέρουν μοναδικές επιδόσεις.
Τα επιτεύγματα των IONIQ 5 N στο Pikes Peak υπογραμμίζουν την αφοσίωση της Hyundai N στην συνεχή εξέλιξη των δυνατοτήτων των ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων. Η Hyundai δείχνει τον δρόμο για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, με οχήματα που συνδυάζουν την καινοτομία με την αξεπέραστη ποιότητα και την ανθεκτικότητα.
Η επιτυχία των Hyundai IONIQ 5 N στο Pikes Peak δεν είναι απλά ένας θρίαμβος στον κόσμο των αγώνων, αλλά και μια σαφής ένδειξη της προόδου που έχει σημειώσει η εταιρεία στην ανάπτυξη προηγμένων ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Με την αφοσίωσή της στην τεχνολογική καινοτομία και την υψηλή απόδοση, η Hyundai συνεχίζει να θέτει νέα πρότυπα στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα IONIQ 5 N της Hyundai Motor Company ολοκλήρωσαν επιτυχώς τον θρυλικό αγώνα Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) στα τέλη Ιουνίου, σημειώνοντας ρεκόρ στις κατηγορίες SUV/Crossover Electric Modified και Production ξεπερνώντας για μια ακόμη φορά τις προσδοκίες των υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικών (EV) οχημάτων.
Η Hyundai Motor συμμετείχε στο φετινό PPIHC με δύο IONIQ 5 N TA (Time Attack) Specs και ένα IONIQ 5 N παραγωγής. Και τα τρία μοντέλα διαγωνίσθηκαν σε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή 12,42 μιλίων (20 km) φθάνοντας πάνω από τα 4.700 πόδια (1.438 μέτρα) στην κορυφή του Pikes Peak, με 156 στροφές, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες και μεγάλο υψόμετρο που μπορεί να επηρεάσουν τόσο τους οδηγούς όσο και τα οχήματα.
Το IONIQ 5 N TA Spec, με οδηγό τον Dani Sordo, (οδηγός της Hyundai Μotorsport World Rally Team), τερμάτισε τον αγώνα σε 09:30.852 και κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας exhibition class. Το δεύτερο IONIQ 5 N TA Spec με οδηγό τον Randy Pobst, τερμάτισε τον αγώνα σε 09:55.551.
Το IONIQ 5 N TA Spec έχει σχεδιαστεί χωρίς σημαντικές τροποποιήσεις με σκοπό να τονίσει τα πλεονεκτήματα του IONIQ 5 N παραγωγής. Εκτός από κάποιες μικρές ρυθμίσεις στο λογισμικό για τη μέγιστη αύξηση της απόδοσης του κινητήρα και ορισμένες αλλαγές εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων νέων αμορτισέρ, φρένων προδιαγραφών μηχανοκίνητου αθλητισμού και ελαστικών, το TA Spec διατηρεί τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά που προσφέρει το IONIQ 5 N παραγωγής.
Το IONIQ 5 N παραγωγής συμμετείχε με οδηγό τον Ron Zaras, έναν πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό στο PPIHC αλλά γνωστή προσωπικότητα του αυτοκινητιστικού τύπου. Ο Ron Zaras τερμάτισε με χρόνο 10:49.267, επιδεικνύοντας τις κορυφαίες δυνατότητες του IONIQ 5 N χωρίς τροποποιήσεις.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι για το νέο ρεκόρ που σημειώσαμε στο Pikes Peak και τις επιδόσεις μας συνολικά», δήλωσε ο κ. Till Wartenberg, Vice President και Head of N Brand and Motorsport της Hyundai Motor Company. «Στο μέλλον, σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε να αξιοποιούμε τις συναρπαστικές δραστηριότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το Pikes Peak, για να επιδείξουμε τις υψηλές επιδόσεις των μαζικής παραγωγής οχημάτων μας και να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τεχνολογία που όχι μόνο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών, αλλά υπερβαίνει τις προσδοκίες τους».
Η εξαιρετική επίδοση του IONIQ 5 N στο Pikes Peak υπογραμμίζει την αφοσίωση της Hyundai N στη συνεχή ανάπτυξη των τεχνολογιών του και την προώθηση των υψηλών επιδόσεών του. Η Hyundai N δεσμεύεται να επεκτείνει τις δυνατότητες των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων υψηλών επιδόσεων, όχι μόνο με το IONIQ 5 N παραγωγής, αλλά και με άλλες εκδόσεις, όπως το IONIQ 5 N eN1 Cup Car και το IONIQ 5 N TA Spec. Η Hyundai N θα συνεχίσει να λανσάρει μοντέλα ειδικών προδιαγραφών για να διευρύνει τον ορίζοντα των ηλεκτρικών (EV) motorsports οχημάτων.
«Το φετινό αποτέλεσμα του Pikes Peak είναι η κορύφωση ενός στόχου που ονειρεύτηκαν τόσοι πολλοί άνθρωποι στα παρασκήνια της Hyundai N», δήλωσε ο κ. Joon Park, Vice President και Head of N Brand Management Group. «Συγκεντρώσαμε όλα τα δυνατά μας μυαλά για να δημιουργήσουμε έναν τύπο ηλεκτρικού (EV) οχήματος υψηλών επιδόσεων που δεν υπήρχε πριν και σήμερα επιβεβαιώνουμε ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να είναι ανταγωνιστική ακόμη και στον πιο σκληρό αγώνα ανάβασης στον κόσμο».
Η Hyundai Motor αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο PPIHC το 1992. Ο Rod Millen οδηγώντας ένα Hyundai Scoupe κέρδισε το 2-Wheel Drive Showroom Stock με χρόνο 13:21.17. Μια άλλη σημαντική στιγμή στην ιστορία του Pikes Peak της Hyundai ήταν το 2012 όταν ένα Hyundai Genesis Coupe, που οδηγούσε ο Rhys Millen, σημείωσε ρεκόρ διαδρομής 9:46.164.