Nombreux scripts έπεσαν στο τραπέζι, πολλές “διαρροές” διακινήθηκαν, όμως, τελικά, ο “θησαυρός” (που μόνο… θησαυρός δεν είναι) για τα les redevances de circulation, αποδεικνύεται “άνθρακες”. Κι αυτό γιατί, όπως φαίνεται, εάν δεν αλλάξει κάτι δραματικό, τα τέλη κυκλοφορίας pour les voitures de technologie plus récenteresteront inchangé, tandis qu'il y aura Petites réductions pour les plus ancienne, grande capacité IX.
L'Association des importateurs de concessionnaires automobiles (SEAA) souligne, dans un communiqué, qu'elle a reçu la lettre d'intention de la Commission européenne. assurance du ministère des finances qu'en vue de la préparation des avis relatifs aux frais d'immatriculation des véhicules de l'Union européenne, la Commission a décidé d'adopter une décision sur les frais d'immatriculation. 2018, που θα καταβληθούν ως τις αρχές του επομένου έτους, “τα τέλη κυκλοφορίας για τα νεότερα αυτοκίνητα θα παραμείνουν αμετάβλητα”.
Comme l'explique l'Association, le maintien des recettes budgétaires régulières de la 1,1 milliard d'euros n'autorise pas les modifications, en économiser réductions les vieilles voitures de grande capacité, pour lesquelles les la valeur commerciale a diminué de façon dramatique et oblige leurs propriétaires à les maintenir immobiles ("logement des plaques»). Συνεπώς, η μείωση στα τέλη για τις πιο πάνω κατηγορίες αναμένεται να équilibré par le retrait de biens immobiliers et non de l'augmentation du nombre d'autres véhicules.
Toutefois, s'il en a l'occasion, le SEA ρίχνει και τη “Alerte au spoiler” του, εκφράζοντας τη litige pour la réduction - bien que minime - des taxes sur les vieilles voitures, demandant implicitement des incitations pour les véhicules à moteur. le remplacement de la flotte actuelle με νεότερης τεχνολογίας. Ο Σύνδεσμος εξηγεί ότι “δεν είναι απολύτως ορθή η μείωση των τελών κυκλοφορίας που ισχύει για τα παλαιότερα αυτοκίνητα (πχ. για τα avant 2000), en tant que hypergraphe Véhicules ρυπαίνουν κατά πολύ περισσότερο και είναι συνήθως κακά συντηρημένα, άρα και ανασφαλή“.
Αποτέλεσμα είναι η χώρα να κατακλύζεται από εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβατικά, κυρίως πετρελαιοκίνητα Euro 3 ή και παλαιότερα (ήτοι δεκαετίας και πλέον), που διώχνουν οι ευρωπαϊκές πόλεις και συνήθως πωλούνται ως νεώτερα, με «γυρισμένα χιλιόμετρα», ως «καλά και φθηνά», γεγονός που προφανώς δεν μπορεί να ισχύει”.
Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…
Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο τρίτο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024 του…
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...