Vivre le mouvement dans la rue

Volvo : Volvo équipe davantage de ses modèles du nouveau système d'infodivertissement, avec services Google intégrés

 

  Η Volvo Voitures étend la disponibilité de son nouveau système infotainment sur la base de la Android et
services intégrés Google dans les modèles de XC60, S90, V90 et V90 Croix PaysDans le cadre d'une mise à jour plus large, la Commission a décidé de mettre en place un nouveau système de gestion de l'information.
réalise dans sa gamme.

 

  Le système, développé en collaboration avec Google,
redéfinit la nature des infotainment dans la voiture, tout en offrant une interface conviviale interface et
une connectivité inégalée.

 

  Le site Volvo Voiture Groupe est la première entreprise à coopérer avec Google pour l'intégration dans ses wagons du système infotainment par Android avec des applications et des services Google. Le tout électrique XC40 Recharge est le premier
modèle de Volvo qui est fourni
avec ce système.

 

  Dans le but d'offrir aux clients la même expérience, avec
qu'ils connaissent bien sur leur téléphone, mais adaptée pour les mainsgratuit l'interaction
pendant la conduite, le Volvo Voitures présente également le paquet Numérique Services. Il sera disponible sur tous les modèles Volvo que
être équipé du système infotainment qui s'appuie sur Android et intègre les services et les applications Google.

 

  Le paquet Numérique Les services comprennent l'accès aux applications et aux services Googlele
Application Volvo Sur Appeler et le chargeur de téléphone sans fil, ainsi que l'ensemble des données qui ont été utilisées dans le cadre de l'enquête.
nécessaires pour que les services fonctionnent.

 

  Services et applications Google enrichir la fonctionnalité de la fonctionnalité de la Android système,
offrant une assistance par commande vocale à partir du Google AssistantLa meilleure navigation de la catégorie grâce à la Google Μapset un
ευρύ οικοσύστημα από ειδικά προσαρμοσμένες envoiture εφαρμογές μέσω του Google Play.

 

  Με το Google Assistant, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωνή τους για
να χειριστούν λειτουργίες, ενώ διατηρούν την προσοχή τους στο δρόμο. Μεταξύ
άλλων, μπορούν να ρυθμίσουν τη θερμοκρασία, να ορίσουν έναν προορισμό, να
παίξουν μουσική και podcast και να στείλουν μηνύματα, έχοντας σε όλες τις
περιπτώσεις τα χέρια τους στο τιμόνι.

 

  Οι εφαρμογές μουσικής και media, βελτιστοποιημένες και προσαρμοσμένες για χρήση σε
αυτοκίνητα, θα διατίθενται μέσω του Google Play, ενώ το Google Maps θα μπορεί να παρέχει ενημερωμένα δεδομένα για τους χάρτες και την
κυκλοφορία.

 

  Εκτός από το νέο σύστημα infotainment, τα προαναφερόμενα μοντέλα αναβαθμίζονται επίσης με την
πρόσφατη πλατφόρμα ασφαλείας της εταιρείας, Advanced Conducteur Assistance Systems (ADAS). Πρόκειται για ένα σύγχρονο, σπονδυλωτό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας που
περιλαμβάνει μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες υπερήχων.

 

  Άλλες αναβαθμίσεις στην γκάμα των μοντέλων Volvo περιλαμβάνουν
νέα εξωτερικά χρώματα και επιλογές επενδύσεων, καθώς και μία επιλογή εσωτερικού
χωρίς χρήση δέρματος για όλα τα μοντέλα της Σειράς 60. Η επιλογή αυτή θα είναι
επίσης διαθέσιμη και στο XC40 Recharge.

 

  Η αναβάθμιση της γκάμας συμπίπτει με την ανακοίνωση της
εταιρείας ότι το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge στο εξής θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά en ligne, αντανακλώντας
την νέα εμπορική στρατηγική της μάρκας που ανακοινώθηκε πρόσφατα.

 

  Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, η Volvo Voitures στοχεύει να
γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
να διατίθενται αποκλειστικά en ligne. Η εταιρεία θα πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στα κανάλια των en ligne πωλήσεών της,
εστιάζοντας στην προσφορά prime ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έναν εύκολο και εξυπηρετικό
τρόπο.

 

  Το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 – και αργότερα, το νέο C40 Recharge που μόλις αποκαλύφθηκε – θα είναι διαθέσιμα μέσω της en ligne ναυαρχίδας των
εκθέσεων της εταιρείας, volvocars.com, που με τη σειρά της θα αναβαθμιστεί για να παρέχει στους πελάτες μία
απλοποιημένη διαδικασία αγοράς, ξεκάθαρη πολιτική τιμών και μία ευρεία επιλογή
προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με στόχο τη σημαντική μείωση του
χρόνου παράδοσης.