Vivre le mouvement dans la rue

ACEA : la position du Conseil européen est correcte, mais la pression sur les coûts reste élevée

Ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) σχολιάζει τη συμφωνία για το Euro 7 που επιτεύχθηκε από τους αρμόδιους εθνικούς υπουργούς

“Η θέση των κρατών μελών αποτελεί βελτίωση σε σχέση με την πρόταση Euro 7 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – η οποία ήταν εντελώς δυσανάλογη, οδηγώντας σε υψηλό κόστος για τη βιομηχανία και τους πελάτες, με περιορισμένα περιβαλλοντικά οφέλη”, δήλωσε η γενική διευθύντρια του ACEA, Sigrid de Vries.

“Ο στόχος του Συμβουλίου να συνεχιστούν οι αποτελεσματικές δοκιμές Euro 6/VI είναι λογικός. Ωστόσο, σε σύγκριση με ό,τι ισχύει σήμερα, το Euro 7 είναι πολύ ευρύτερο για τα νέα αυτοκίνητα, τα φορτηγά και, ιδίως, τα βαρέα οχήματα, απαιτώντας σημαντικές μηχανικές και δοκιμαστικές προσπάθειες. Ως εκ τούτου, θα απαιτήσει τεράστιες πρόσθετες επενδύσεις από τη βιομηχανία μας, τη στιγμή που αυτή διοχετεύει όλους τους πόρους της στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές”.

“Ο κλάδος μας έχει δεσμευτεί πλήρως για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της κλιματικής αλλαγής”, πρόσθεσε ο de Vries. “Καλούμε τώρα τα κράτη μέλη, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Επιτροπή να εργαστούν προς την κατεύθυνση ενός κανονισμού Euro 7 που θα μας επιτρέψει να επικεντρωθούμε σε αυτούς τους διπλούς στόχους, διατηρώντας παράλληλα τα οχήματα προσιτά και τον κλάδο μας ανταγωνιστικό.”

Η ΕΕ διαθέτει ήδη μία από τις πιο ολοκληρωμένες και αυστηρές προσεγγίσεις παγκοσμίως όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων από τα οχήματα, όπως τα οξείδια του αζώτου (NOx) και τα σωματίδια. Η σύγχρονη τεχνολογία σημαίνει ότι οι εκπομπές καυσαερίων είναι ελάχιστα μετρήσιμες.