Pour beaucoup, une citadine suffit "pour faire son travail". C'est-à-dire vous emmener d'un point A à un point B et être économique. Pas pour Citroën.
Η Entreprise française a une une philosophie différente pour le supermini, qui prouve avec le C3. Qui est beau, confortable, économique, capable, spacieux, rapide et "fluffy" (pelucheux) sur la route. Parce que si vous n'appréciez pas une balade et que vous ne retournez pas à la regarder la voiture quand on s'en éloigne, la possession de l'objet c'est insignifiant.
Cette semaine nous conduisons la Citroën C3 avec le 1.6 BlueHDi de 100 chevaux. Si le Moteur diesel PSA garantie beaucoup de couple à basse altitude et Puissancele reste Boîte suit avec beaucoup d'impatience.
Pour commencer, le nouveau C3 est agréable à l'œil. En particulier, le sa partie avant, Récupéré de les lauriers de la conception, avec le Marque Citroën sur toute la largeur de la façade, à l'unisson avec les grilles, jusqu'à l'entrée de l'immeuble. cunéiforme, futuriste et des luminaires impressionnants.
En tant que impressionnant est le masque, bien plus encore... souhaitable sont également les des fesses galbées qui attachent élégance supplémentaire en C3 et qui ne sont pas... décrites. Sur le côté, les lignes sont harmoniques et le "spectacle" est volé par les Airbumps, τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια στους… κανιβαλισμούς της πόλης.
Le site σχεδιαστικό ρεσιτάλ της Citroen συνεχίστηκε και στο εσωτερικό του C3. Το ταμπλό έχει λιτή σχεδίαση avec le αεραγωγούς και μια piano black επιφάνεια να το διατρέχουν απ’ άκρη σ’ άκρη.
Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η μεγάλη (7 ίντσες) οθόνη αφής που συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και η οποία είναι ιδιαίτερα εύχρηστη, όταν εξοικειωθείς μαζί της και από κάτω της, πέντε βασικοί διακόπτες: Ο περιστροφικός διακόπτης αυξομείωσης του ήχου, οι δύο γία το ξεθάμπωμα το τζαμιών, τα αλάρμ και το κλείδωμα των θυρών.
Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν παντού, ενώ το C3 έχει και μία “περίοπτη” αντιολισθητική θέση για το κινητό, ώστε να το παρατάς εκεί και να συνεχίζεις απερίσπαστος το έργο της οδήγησης.
Η Citroen έχει καταφέρει και έχει προσδώσει άνεση… πολυθρόνας στα καθίσματα, τα οποία δεν είναι απλά τα πιο βολικά που θα βρεις, αλλά προσδίδουν και πολύ καλή πλευρική στήριξη. Η θέση οδήγησης είναι άριστη και εύκολα θα βολευτεί άτομο κάθε ύψους, λόγω και των ρυθμίσεων του τιμονιού.
Οι χώροι είναι αρκετοί, ενώ στο πορτ μπαγκάζ, που θα ήθελες λίγο χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης, μπορείς να βολέψεις 300 λίτρα (από τους πιο ευρύχωρους χώρους αποσκευών στην κατηγορία).
Comment ça se passe
Αν λες πως η σχεδίαση είναι το ισχυρό σημείο του C3, τότε σίγουρα θα πρέπει, όχι να το οδηγήσεις, αλλά να συμβιώσεις μαζί του, για να καταλάβεις τον λόγο για τον οποίο μετατρέπεται… άμα τη εμφανίσει του σε best seller.
Ο 1.600άρης BlueHDi των 100 ίππων είναι αρκετός για να κινήσει σβέλτα και άνετα το αμάξωμα των 1.150 κιλών και να κάνει το sprint à partir d'un départ arrêté στα 100 χ.α.ω. σε 10,9 δευτερόλεπτα.
Στην πράξη, στην κίνηση της πόλης, αντιλαμβάνεσαι ότι το σύνολο έχει γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία, με απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Ειδικά στην πόλη, η διαθεσιμότητα της ροπής παντού είναι αυτό που χρειάζεσαι για να κινηθείς σβέλτα στην πόλη προς κάθε διαδρομή.
Le site χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο με το σαφές και μαλακό κούμπωμα a μακριά κλιμάκωση που κάνει το ταξίδι… απόλαυση, ενώ και στην πόλη οι σχέσεις του δεν θα προβληματίσουν.
Le site volant est όσο πρέπει ελαφρύ και παρέχει καλή πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στο δρόμο, ενώ οι postes δίνουν μια αφράτη αίσθηση, η οποία είναι… ό,τι πρέπει για τους ελληνικούς δρόμους, αφού απορροφούν et τις πιο απότομες ανωμαλίες του ελληνικού οδοστρώματος χωρίς ιδιαίτερα χτυπήματα, θορύβους και… άγχος.
Μπορεί το C3 να δείχνει πως είναι εστιασμένο στην άνεση, ιδιαίτερα με τη ρύθμιση των αναρτήσεών του, όμως σε συνθήκες πίεσης και γρήγορους ρυθμούς, δεν έχει τον πλαδαρό χαρακτήρα που θα περίμενες. Αντίθετα, στις υψηλές ταχύτητες είναι σταθερό και δεν εμφανίζει τάσεις “πλεύσης”, ενώ σε στριφτερές διαδρομές, οι κλίσεις που εμφανίζει είναι λογικές.
Le site εμπρός του σύστημα est ακριβές και υπάκουο et le πίσω ακολουθεί στην τροχιά που υποδεικνύει ο οδηγός, ενώ το ESP θα εμφανιστεί μόνο την ύστατη στιγμή αφού δεν έχει το σύνδρομο… “υπερπροστατευτισμού”. Τα δε freins του, ακινητοποιούν ικανοποιητικά το αμάξωμα και είναι αρκετά γι’ αυτό.
Στον τομέα της οικονομίας, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν άφθονες βόλτες με τον διζωνικό κλιματισμό στο… τέρμα, χωρίς άγχος, καθώς ο 1.600άρης κινητήρας, παρότι ιδιαίτερα αποδοτικός, δείχνει να αρνείται να καταναλώσει, ακόμα και αν το πιέζεις ιδιαίτερα. Στη δική μας, πιεσμένη δοκιμήle C3 είχε μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Avec la πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει και όλα τα χαρίσματα με το οποίο το έχει φιλοδωρίσει η Citroën σε τιμή που ξεκινά λίγο πάνω από τις 15.000 ευρώ, το C3 diesel είναι μια ιδέα που -σε συνδυασμό και με τη σχεδίασή του- αποτελεί μια ελκυστική πρόταση για κάθε αγοραστή. Γεγονός που εξηγεί τη συνεχή του άνοδο στις πωλήσεις…