Vivre le mouvement dans la rue

Les points communs entre la C8 Z06 et la 911 GT3

 

H Corvette είναι κατά πολλούς, το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάζουν στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Ισχυρό, εντυπωσιακό και προσιτό. Καλά, στην αντίπερα όχθη τουλάχιστον. Η Corvette στο πέρασμα των δεκαετιών, αναδείχθηκε σε ένα American Icon. Πλέον, στην 8η γενιά της, η GM έκανε το μεγάλο βήμα, με τη θέση του κινητήρα να είναι πλέον στο κέντρο, αντί εμπρός όπως ήταν εως τώρα. Η αλλαγή αυτή είναι μάλιστα τόσο ριζική, που ακόμη και στην Αμερική, που αγαπούν τις Corvette τους, πολλοί άνθρωποι μπερδεύουν τη C8 με κάποιο ευρωπαϊκο exotic.

 

Η βασική C8, έχει κάνει ήδη απίστευτη θράυση, με τα premium για τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα να αγγίζουν μέχρι και τις 40 χιλιάδες δολάρια. Η μεταφορά του κινητήρα απο το εμπρός μέρος, στο κέντρο της έδωσε πρωτόγνωρες οδηγικές ικανότητες, που καμία άλλη απο τις προηγούμενες γενιές δε θα μπορέσει ποτέ καν να πλησιάσει. Η GM έχει, λοιπόν, τη τέλεια βάση.

 

Με τη Z06, η πλειοψηφία του κόσμου, περιμένει κάτι ανάλογο με τη γενιά της C7. Τον 6.2 λίτρων V8, να αποκτά κομπρέσορα και αισθητά περισσότερη ισχύ απο την απλή, ατμοσφαιρική έκδοση. Εδώ είναι όμως που η Chevrolet θα κάνει την έκπληξη, σύμφωνα με μία πηγή μέσα απο τη GM, η οποία αποκάλυψε στο Motor Trend, πως η επερχόμενη C8 Z06 θα φέρει έναν ατμοσφαιρικό V8, ο οποίος θα στροφάρεις μέχρι τις 9000 σ.α.λ. και θα αποδίδει κάπου στους 625 ίππους και κάπου στα 600 Nm ροπής. Η C7 Z06, βέβαια, απέδιδε 650 ίππους και 880 Nm ροπής. Αυτό εγείρει την εξής απορία : δεν είναι λάθος αυτή η επιλογή ; Όχι, δεν είναι. Αν αναλογιστεί κανείς, πως το αγαπημένο track car είναι η GT3 της Porsche, ένα αυτοκίνητο το οποίο πάντα πόνταρε στην ισορροπία και στη γραμμικότητα της απόδοσης της παραγώμενης δύναμης, σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, σίγουρα η Chevrolet έκανε μία σωστή επιλογή.

 

 

 

 Θα είναι ωστόσο όλες οι εκδόσεις της C8 ατμοσφαιρικές ; Σίγουρα οχι. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η Chevrolet σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ένα twin-turbo setup στην C8 ZR1 και στην τελική, ισχυρότερη όλων των Corvette μέχρι και σήμερα, τη Zora.

 

Η ZR1 θα εφοδιαστεί με έναν 5.5 λίτρων twin-turbo V8, απο όσο ακούγεται, ο οποίος θα αποδίδει αρκετά παραπάνω απο 800 ίππους, ενώ η τελευταία και κορυφαία έκδοση της C8, η Zora (η οποία θα είναι αφιερωμένη στον δημιουργό της Corvette, Zora Ankus-Duntov) θα έχει ένα υβριδικό setup το οποίο θα αποδίδει 1000 ίππους. Ίσως και παραπάνω. Τέλος, θα υπάρξει και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση της γενιάς C8, ενώ δεν αναμένεται να δημιουργηθεί κάποια έκδοση Grand Sport, απο όσα ακούγονται μέχρι τώρα.

Πηγή : Motor Trend