Κόφτης στις 11.000 σ.α.λ. Version 1000 ίππων. Σπριντ 0-100 χ.α.ω. σε κάτι παραπάνω από 2 δευτερόλεπτα. Τελική, κάτι παραπάνω από 400 χ.α.ω. Και όλα αυτά, από ένα μοτέρ 1,6 λίτρων. Ναι! Η AMG κάνει το θαύμα και το επόμενο hypercar της, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες του TopSpeed.gr θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, en septembre, είναι τόσο παρανοϊκό, που θα αλλάξει ριζικά τον κόσμο της αυτοκίνησης!
Οι Γερμανοί επελαύνουν στα όρια του νόμιμου, καθώς, για πρώτη φορά στην ιστορία, ετοιμάζονται να βγάλουν στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο, το οποίο δεν θα μεταφέρει στο δρόμο την τεχνολογία της Formula 1. Θα είναι η Formula 1! Το hypercar της AMG, το οποίο θα παραχθεί σε 200-400 κομμάτια και θα κοστίζει περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ, θα χρησιμοποιεί το μοτέρ των μονοθέσιων της Mercedes! Όχι μόνο τον V6 των 1,6 λίτρων, αλλά και το ίδιο hybride σύστημα, ακόμα και την ίδια μπαταρία! Η μοναδική διαφορά είναι ότι θα αποδίδει περισσότερους ίππους, αλλά θα στροφάρει αρκετά χαμηλότερα από τις 15.000 σ.α.λ. του μονοθεσίου της F1, στις 11.000.
Η τελευταία “πινελιά” με τον κόφτη χαμηλότερα έχει μπει για τους προφανείς λόγους- αυτούς της αξιοπιστίαςmais aussi de εκπομπών ρύπων (θα είναι εντός ορίων ακόμα και με τα σκληρότερα όρια στον κόσμο, υπόσχεται η εταιρεία), για την οποία η AMG διαβεβαιώνει πως “είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε”, με το μοντέλο να προοιωνίζεται ικανό να κινηθεί σε πραγματικές συνθήκες δρόμου, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και χωρίς να έχει ένα… ολόκληρο team πριν και μετά από κάθε μετακίνησή του.
Η AMG κρατά κλειστά τα χαρτιά της σε ό,τι αφορά το υπεραυτοκίνητο που δημιουργεί, όμως οι τελευταίες διαρροές, κάνουν λόγο για διασταύρωση της τεχνολογίας των πιο απαιτητικών αγώνων με τη μαζική παραγωγή. Γιατί, αν η “καρδιά” του hypercar της AMG θα προέρχεται απευθείας από την F1, το υπόλοιπο κομμάτι, θα είναι βγαλμένο από το Le Mans. Τουλάχιστον όσοι έχουν δει τις γραμμές του, αυτό λένε. Αυτό, άλλωστε αποκαλύπτουν και τα teasers της AMG, αλλά και μια spy photo του πίσω μέρους του γερμανικού τέρατος.
Το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, καυχιέται ότι η φίρμα θα βγάλει στην παραγωγή τον “μακράν πιο αποδοτικό κινητήρα εσωτερικής καύσης του πλανήτη” και οι άνθρωποι της AMG πετούν απευθείας το γάντι στην Tesla. Όχι επειδή τα περίπου 80 λίτρα/100 χιλιόμετρα που καταναλώνει μια Formula 1 την κάνει “πράσινη”, αλλά επειδή πετυχαίνει θερμική απόδοση άνω του 40%. Αντίθετα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε μια χώρα της Ευρώπης που χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα για την παραγωγή ενέργειας (μάντεψε μία που χρησιμοποιεί λιγνίτη!), επί της ουσίας, δεν πετυχαίνει θερμική απόδοση άνω του 33%.
Αυτό το μοτέρ θα χρησιμοποιεί το hypercar της AMG
Οι άνθρωποι της AMG εξηγούν ότι το νέο hypercar της φίρμας θα είναι και μια επίδειξη των ικανοτήτων της, αλλά και κυρίως μια απόδειξη ότι το μέλλον της αυτοκίνησης, δεν είναι μόνο ηλεκτρικοί, αλλά υβριδικοί, υψηλά αποδοτικοί και οικονομικοί κινητήρες. Και, κάπως έτσι, ίσως το 2018 που θα βγει στην παραγωγή, η ρότα της αυτοκίνησης ίσως να αλλάξει, πάλι. Μήπως, τελικά, το μέλλον δεν μας επιφυλάσσει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Tip: Κάποιες πηγές του TopSpeed.gr κάνουν λόγο για 1200 ίππους. Είναι μια από τις ελάχιστες φορές που δεν θα τις εμπιστευθούμε και θα πιστέψουμε αυτό που είπε ο Moers σε ανύποπτο χρόνο για “περίπου 1000 ίππους”.
Tip2: Η ίδια πηγή μας λέει ότι hypercar της AMG θα έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 1 προς 1.
Tip3: Όλοι λένε ότι το hypercar θα ονομάζεται AMG R50 για τον μισό αιώνα που κλείνει η AMG. Όμως ο Moers είπε ότι το μοντέλο δεν σχετίζεται με τα “γενέθλια”