ΝΕΑ

Ford: Με το τελικό αμάξωμα και βαρύ καμουφλάζ το νέο ηλεκτρικό Crossover

Η Ford ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό crossover στην Ευρώπη.  Αποτελεί μέρος των προσπαθειών της εταιρείας να μετατρέψει τη γκάμα της στην Γηραιά Ήπειρο σε αποκλειστικά ηλεκτρική μέχρι το τέλος της δεκαετίας.  Οι νέες φωτογραφίες που εξασφάλισε το Motor1.com απαθανατίζουν το στιβαρό crossover που δοκιμάζεται δημόσια για πρώτη φορά με το τελικό του αμάξωμα.

Οι φωτογραφίες δείχνουν το crossover με πολύ βαρύ καμουφλάζ σε ολόκληρο το αμάξωμα με μερικά μόνο σημεία εκτεθειμένα.  Το EV έχει μια επίπεδη όψη με έναν προεξέχοντα μπροστινό προφυλακτήρα που φιλοξενεί ένα ορθογώνιο κάτω άνοιγμα που πλαισιώνεται από κάθετες εισόδους.  Τμήματα των προβολέων ξεπροβάλλουν μέσα από το καμουφλάζ, ωθημένα στις άκρες του καπό.

Η Ford κάλυψε και το πίσω μέρος, κρύβοντας τις πιο λεπτές σχεδιαστικές λεπτομέρειες.  Το crossover διαθέτει μια μικρή αεροτομή οροφής, μια ογκώδη πέμπτη πόρτα και έναν ψεύτικο διαχύτη με σπορ εμφάνιση.  Μοιάζει με ένα τυπικό crossover σε αναλογίες και με λίγες εκπλήξεις στο στυλ.  Ο φωτογράφος δεν μπόρεσε να απαθανατίσει το εσωτερικό, αλλά φαίνεται ότι η Ford προσπάθησε να το κρύψει κάτω από μια μοκέτα.

Το νέο EV της Ford αποτελεί μέρος της συνεργασίας με τη Volkswagen.  Οι δυο τους υπέγραψαν συμφωνία το 2020 για συνεργασία στην ανάπτυξη EV, παρόλο που η Ford πρόσφατα μείωσε τις φιλοδοξίες της σε δύο μόνο μοντέλα.  Η αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να εργάζεται σε ένα «μεσαίου μεγέθους crossover», που υποτίθεται ότι είναι αυτό το μοντέλο, και ένα «sport crossover».

Το νέο ηλεκτρικό όχημα του Blue Oval φημολογείται ότι μοιράζεται τις βάσεις με το Volkswagen ID.4, αφού αναπτύχθηκε στην ίδια πλατφόρμα MEB.  Ωστόσο, το Ford πιστεύεται ότι έχει ένα μοναδικό εσωτερικό και θα προσφέρει 500 χιλιόμετρα αυτονομίας στον κύκλο WLTP.  Θα μάθουμε περισσότερα για το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης EV της Ford και τη γκάμα του όταν κάνει το επίσημο ντεμπούτο του.

Η Ford δεν έχει ανακοινώσει πότε σκοπεύει να αποκαλύψει το νέο EV, αλλά θα μπορούσε να συμβεί τον επόμενο μήνα.  Το νέο crossover υποτίθεται ότι θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2023, με τη Ford να το παράγει στο εργοστάσιό της στην Κολωνία της Γερμανίας.  Το σπορ crossover που αναπτύσσει επίσης η Ford πιθανότατα θα έχει πιο στυλιζαρισμένη σχεδίαση και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2024.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

2 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

2 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

2 ημέρες ago

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

3 ημέρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

3 ημέρες ago