ΝΕΑ

Ferrari Roma Spider: Dolce Vita στον ανοιχτό ουρανό με 612 ίππους

Η Ferrari Roma Spider είναι το τελευταίο κάμπριο μοντέλο που προστέθηκε στη γκάμα του Prancing Horse. Συνδυάζει το διακριτικά ρετρό στυλ από τη σταθερή οροφή με μια αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που κλείνει σε 13,5 δευτερόλεπτα με ταχύτητα έως και 60 χιλιόμετρα την ώρα.

Η αναδιπλούμενη μαλακή οροφή υποχρεώνει να υπάρχει ένας ελαφρώς διαφορετικός σχεδιασμός για τη Roma Spider. Οι σχεδιαστές τροποποίησαν το σχήμα του πίσω παραθύρου. Το πίσω μέρος του καλύμματος έχει μια επένδυση στο χρώμα του αμαξώματος που χωρίζει την επιφάνεια σε δύο τμήματα, ώστε να υπάρχει χώρος για την αποθήκευση της οροφής. Το κάτω τμήμα ενσωματώνεται σε μια ενεργή αεροτομή από ανθρακονήματα.

Η Ferarri θα προσφέρει στους αγοραστές τη δυνατότητα να επιλέξουν εξειδικευμένα υφάσματα και ραφές με αντίθεση για την οροφή. Για να διατηρούν οι επιβάτες την άνεση τους με την οροφή κατεβασμένη, υπάρχει ένας ηλεκτρικά ενεργοποιούμενος ανεμοθώρακας που ενσωματώνεται στην πλάτη του πίσω καθίσματος.

Όπως και το κουπέ, η Roma Spider διαθέτει έναν V8 3,9-λίτρων twin-turbo που αποδίδει 612 ίππους μεταξύ 5.750 και 7.500 στροφών ανά λεπτό. Η μέγιστη ροπή είναι 760 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 3.000 έως τις 5.750 στροφές ανά λεπτό. Η κόκκινη γραμμή του κινητήρα βρίσκεται στις 7.500 στροφές ανά λεπτό. Η μόνη επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οκτώ ταχυτήτων.

Η Ferrari εκτιμά ότι η Roma Spider φτάνει τα 62 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και τα 124 km/h σε 9,7 δευτερόλεπτα. Για σύγκριση, το μοντέλο με τη σκληρή οροφή φτάνει επίσης τα 62 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, αλλά τα 124 km/h σε 9,3 δευτερόλεπτα. Η Ferrari αναφέρει την τελική ταχύτητα και των δύο πάνω από τα 320 km/h.

Η Roma Spider ζυγίζει 84 κιλά περισσότερο από το μοντέλο με τη σκληρή οροφή. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από το σύστημα ανοίγματος της οροφής. Ο ηλεκτρικός ανεμοθώρακας προσθέτει επίσης βάρος.

Η Roma Spider αναμένεται να είναι σε θέση να διατηρεί τους επιβάτες άνετους σε μεγάλες αποστάσεις. Οι μπροστινοί επιβάτες διαθέτουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων, τα οποία είναι θερμαινόμενα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και θερμαντήρας αυχένα. Το υπόλοιπο εσωτερικό είναι όπως στο coupe, όπου η ψηλή κεντρική κονσόλα δημιουργεί ξεχωριστά κόκπιτ για τους εμπρός επιβάτες. Η διάταξη περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων για τον οδηγό. Υπάρχει μια κεντρική οθόνη 8,4 ιντσών και οι αγοραστές μπορούν να καθορίσουν μια προαιρετική οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού.

Photo Gallery

 

 

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

24 ώρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

2 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago