Και στο βάθος… αποζημιώσεις. Ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες η VW/Audi έχει συμφωνήσει να αποζημιώσει με ένα γενναίο ποσό τους ιδιοκτήτες των μοντέλων που εμπλέκονται στο dieselgate, είχαν δηλαδή λογισμικό που παραποιούσε τις εκπομπές ρύπων (σχετικό ρεπορτάζ του TopSpeed.gr here ) , στην Ελλάδα, επικρατεί ένα… χάος.
Για την ακρίβεια, όσο το VAG δεν συμφωνεί με τις ευρωπαϊκές Αρχές με τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπιστεί το σκάνδαλο, οι ενώσεις καταναλωτών συγκρούονται με τις ελληνικές Αρχές σε ό,τι αφορά την προστασία των 9.000 καταναλωτών στη χώρα μας που αγόρασαν τα μοντέλα με το defeat system.
Μάλιστα, από τις πρώτες ώρες που ξέσπασε το σκάνδαλο, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, στις 15 Οκτωβρίου 2015, απέστειλε στονΓενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή,Αντώνιο Παπαδεράκη, επιστολή, θέτοντας υπόψιν του το πρόβλημα που είχε προκαλέσει στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Volkswagen, η εταιρία με την εγκατάσταση σε αυτά, «συσκευών απάτης», εν αγνοία των καταναλωτών.
Επειδή ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή δεν απαντούσε, το ΚΕΠΚΑ επανήλθε με νέα επιστολή, στις 5 Νοεμβρίου 2015.
Η αντίδραση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στις δύο επιστολές, ήταν να αποστείλει μια επιστολή, στους επίσημους διανομείς του ομίλου Volkswagen, ζητώντας στοιχεία. Επειδή δεν ενημέρωνε το ΚΕΠΚΑ, επί μήνες, για το αποτέλεσμα της επιστολής της προς τη Volkswagen, στις 18 Μαρτίου 2016, της υπενθυμίσε με νέα επιστολή το πρόβλημα.
Και πάλι ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή αγνόησε τις επιστολές του ΚΕ.Π.ΚΑ., αλλά κυρίως τους ιδιοκτήτες «πειραγμένων» αυτοκινήτων, στην Ελλάδα. Έτσι, στις 6 Ιουνίου 2016, το κέντρο απέστειλε αυστηρή επιστολή – προειδοποίηση, στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Και ως εκ θαύματος, στις 8 Ιουνίου 2016, το Κέντρο έλαβε απάντηση, από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Και η απάντηση του αρμοδίου φορέα (συνεχίζεται παρακάτω)
“Δυστυχώς”, λέει το ΚΕΠΚΑ, “η απάντηση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή ούτε μας ικανοποιεί, ούτε μας βρίσκει σύμφωνους. Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή δέχεται, χωρίς καμία έρευνα, τα όσα ισχυρίζεται η Volkswagen, ότι δηλαδή «τα αυτοκίνητα, με το πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή και δεν πρόκειται να επηρεαστεί η κατανάλωση ή οι επιδόσεις αυτών, μετά τα τεχνικά μέτρα αποκατάστασης».
Καλούμε τους καταναλωτές – κατόχους «πειραγμένων» αυτοκινήτων να επικοινωνήσουν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, ώστε να μπορέσει το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών να προγραμματίσει τις μελλοντικές του δράσεις, για την επίλυση του προβλήματος. Επικοινωνήστε, άμεσα, με τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. Η καθυστέρηση μπορεί να αποβεί μοιραία, για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους”.
Αν κάποιος θέλει να επικοινωνήσει με το ΚΕΠΚΑ, τα στοιχεία του here
Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…
Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…
Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…