Categories: UncategorizedNEWS

Where the Aston Martin Valkyrie V12 is based

H Aston Martin μας έδωσε τα πρώτα στοιχεία του νέου hypercar, Valkyrie, που είναι κοντά στην παραγωγή και άφησε τον κόσμο άφωνο. Τώρα, ο σχεδιαστής της Valkyrie, ο ιθύνων νους της Red Bull F1, Adrian Newey, ο οποίος αποκάλυψε κάποια (ενδιαφέροντα) πράγματα για το μοτέρ της Valkyrie, είπε το ωραίο, μιλώντας για τη LaFerrari, Porsche 918, McLaren P1 και τα άλλα hypercars που είναι “αντίπαλοι” της Valkyrie: “Είναι μεγάλα, άχαρα και βαριά“…
Ξέραμε ότι η τεχνολογία του νέου υπεραυτοκινήτου της Aston Martin θα ήταν πολύ κοντά σε αυτή της F1, όμως πόσο; Ο Newey είπε ότι ο κινητήρας της, βασίζεται στον 2,4 λίτρων V8 που χρησιμοποίησε η εταιρεία στη Formula 1 από το 2010 ως το 2013, με ομάδες όπως η Williams.
Πού είναι τα ψαλίδια σας, Val-κυρία μου;

Με όλες τις διαρροές να δείχνουν την horsepower περίπου στο… μαγικό νούμερο των 1000, αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι ο Newey επέμεινε να χρησιμοποιηθεί μια εξάτμιση 12 σε 1, επειδή, όπως εξήγησε, “αυτή το κάνει να ακούγεται σαν να στροφάρει διπλάσια απ’ όσο στροφάρει στην πραγματικότητα”. Δηλαδή, ένας κινητήρας σαν αυτόν που φορά η Valkyrie και έχει κόκκινα στις 11.000 σ.α.λ., ακούγεται σαν να στροφάρει στις 22.000; Κάτι τέτοιο θα κάνει το Mazda 787Β να ακούγεται παιχνιδάκι μπροστά της και, πιθανότατα ο ήχος θα μοιάζει με αυτόν των V12 μονοθεσίων της F1 από τα μακρινά 90s.

Το εσωτερικό της Valkyrie είναι επίσης σκληροπυρηνικό και εμπνευσμένο από τη Formula 1

 

Ξέρουμε επίσης ότι η Valkyrie δεν θα φορέσει τελικά κιβώτιο από τη Ricardo, την εταιρεία που φτιάχνει τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη για την Bugatti, αλλά ένα νέο, μονού συμπλέκτη που σχεδίασε μόνος του o Newey και δεν έχει… όπισθεν. Η Valkyrie θα κάνει όπισθεν χρησιμοποιώντας μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ της.

Η Aston Martin ήθελε να χρησιμοποιήσει τον V12 της One-77, αλλά ο Newey επέμεινε ότι έπρεπε να χρησιμοποιηθεί ο V12 που θα ήταν εμπνευσμένος από τους Cosworth της F1. Σε ό,τι αφορά το μέγεθος, αυτό πιθανότατα θα είναι περίπου όσο της LaFerrari. Αλλά, σύμφωνα με τον Newey, όχι “τόσο βαρύ και αδέξιο”. 

George Karagiannis

Recent Posts

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

4 mins ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

4 hours ago

Driving Volkswagen ID.3 Pro Performance: the symbol of transition (Video)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

6 hours ago

Behold, the all-electric Mercedes Benz G580 EQ

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

7 hours ago

Alfa Romeo Giulia and Stelvio Quadrifoglio Super Sport: with the Mille Miglia wind (Video)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

20 hours ago

Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition: celebrating a legendary racing heritage

Σε στενή συνεργασία με την Bugatti, η The Little Car Company παρουσίασε για πρώτη φορά…

23 hours ago