Categories: UncategorizedNEWS

BMW is preparing a 444 hp M2!

Η BMW το υποσχέθηκε, όταν λάνσαρε τη Μ4 CS, νωρίτερα φέτος, ότι αυτή ήταν μόνο η αρχή μιας σειράς νέων μοντέλων που θα φορούν το θρυλικό σήμα CS. Δεν πέρασε πολύς καιρός και φαίνεται ότι είναι έτοιμη να διατηρήσει την υπόσχεσή της, ετοιμάζοντας τη M2 CS. Όμως, αυτά δεν είναι τα μεγάλα νέα που θα συγκλονίσουν τους φίλους της βαυαρικής μάρκας. Γιατί, σύμφωνα με το βρετανικό Car, η BMW εργάζεται πάνω σε μια παντοδύναμη έκδοση της Μ2, the GTS.

Σε ό,τι αφορά τη Μ2 CS, το πιθανότερο είναι ότι θα αποδίδει 402 ίππους και 370 lb-ft. Δηλαδή θα είναι ισχυρότερη κατά 37 ίππους από τη “νορμάλ” Μ2, ενώ έχει υποβληθεί σε εντατική “δίαιτα” από την οποία έχει χάσει 25 κιλά. Η “δίαιτα” περιλαμβάνει αλουμινένια οροφή, λεπτότερα τζάμια στα παράθυρα, ελαφρύτερα σπορ καθίσματα και άλλες επεμβάσεις αφαίρεσης βάρους.

Δες στο spy video τις δοκιμές της Μ2 CS σε βίντεο του YouTuber cvdzijden.

 

Η M2 CS θα έχει επίσης μεγαλύτερα φρένα, νέες ζάντες, βελτιωμένη aerodynamics και θα είναι χαμηλότερη από τη σημερινή Μ2. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχουν επίσης ceramic brakes , όπως και σκληρότερες αναρτήσεις.

Κάτι που δεν… θα κρατήσει την υπόσχεσή της η BMW, είναι τα κιβώτια. Παρότι το αφεντικό του Μ Division έχει πει ότι καμία Μ δεν θα διατίθεται πλέον με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και παρότι η Μ4 CS διατίθεται μόνο με επτατάχυτο διπλού συμπλέκτη, η M2 CS θα διατίθεται και με χειροκίνητο και με DCT. Το ποια επιλογή θα είναι καλύτερη, θα το δούμε στην πορεία, καθώς ξέρουμε μεν ότι η M2 CS χρειάζεται 4,2 δευτερόλεπτα για το σπρίντ στα 100 χ.α.ω., όμως δεν ξέρουμε με ποιο κιβώτιο επιτεύχθηκε αυτό το αποτέλεσμα.

Και ενώ το νέο μοντέλο δοκιμάζεται εδώ και κάμποσο καιρό στο Nurburgring, άρχισαν οι φήμες για τα μεγάλα νέα. Συγκεκριμένα, το βρετανικό περιοδικό Car αποκαλύπτει ότι η BMW δουλεύει σε μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική Μ2, τη GTS. Όπως ακριβώς η Μ4 GTS και η Μ2, θα αποκτήσει το σύστημα που ψεκάζει αποσταγμένο νερό στην εισαγωγή και το intercooler, ώστε να τη βοηθά να αποδίδει τα μέγιστα, δηλαδή 444 ίππους. Η BMW, επίσης, σκοπεύει να ελαφρύνει 50+ κιλά τη Μ2 GTS και να της φορέσει το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό που εξελίσσεται για την επόμενη Μ5.
Και ενώ ξέρουμε ότι η Μ2 CS θα λανσαριστεί το δεύτερο τετράμηνο του 2018, δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ημερομηνία άφιξης της GTS. Θα περιμένουμε…

George Karagiannis

Recent Posts

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

23 mins ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

2 hours ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 days ago

BMW Motorrad presents the Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

4 days ago