Η Citroën συνεχίζει να πρωτοπορεί, καθώς λανσάρει τη νέα υπηρεσία Online Ραντεβού στην επίσημη ιστοσελίδα www.citroen.gr παρέχοντας προηγμένες υπηρεσίες του After Sales.
Με τη νέα υπηρεσία online ραντεβού της Citroën, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για την τακτική συντήρηση, την επισκευή του αυτοκίνητου τους ή για οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία After Sales επιθυμούν.
Το πρόγραμμα αρχικά ισχύει για τις πόλεις των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και εντός των προσεχών ημερών θα συμμετέχει και το υπόλοιπο δίκτυο της Citroen σε ολόκληρη την επικράτεια.
Επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας της Citroen!
Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…
Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…
Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…