NEWS

Porsche: 603 hp for the all-electric Macan

Το ηλεκτρικό crossover διαθέτει μια μεγάλη μπαταρία 100 kWh

Μιλάμε για το ηλεκτρικό Macan εδώ και αρκετά χρόνια και ωστόσο οι παραδόσεις στους πελάτες δεν θα ξεκινήσουν μέχρι το 2024. Η Porsche είχε σχεδιάσει να ξεκινήσει τις πωλήσεις το 2023 αλλά πρόσφατα αποφάσισε να καθυστερήσει το EV λόγω προβλημάτων που αντιμετώπισε  από το λογισμικό Cariad του Ομίλου Volkswagen.  Για να απαλύνει την αναμονή, η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε κάποιες τεχνικές προδιαγραφές, αρκετά ζουμερές.

Όπως είναι γνωστό, το νέο Macan θα βασίζεται στη νέα Premium Platform Electric που αναπτύχθηκε από κοινού με την Audi.  Η πιο ισχυρή έκδοση θα έχει έως και 603 ίππους και περισσότερα από 1.000 Nm ροπής από την διάταξη διπλού κινητήρα με κίνηση σε όλους τους τροχούς.  Θα κατασκευάζονται επίσης με προδιαγραφές κίνησης στους πίσω τροχούς με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος.

Η νέα Premium Platform Electric που θα βασίζεται η ηλεκτρική Porsche Macan

Ενώ το απόβαρο παραμένει μυστήριο, γνωρίζουμε ότι θα κατανεμηθεί 48 % μπροστά και 52 % πίσω.  Το ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων θα αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με μεικτή χωρητικότητα 100 kWh (96 έως 98 kWh χρησιμοποιήσιμες).  Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800 V, οι ιδιοκτήτες του Macan EV 2024 θα μπορούν να επωφεληθούν από την μπαταρία με τις 12 πρισματικές κυψέλες ισχύος άνω των 270 kW.

Η Porsche ανέφερε στο InsideEVs ότι μια μικρότερη μπαταρία δεν θα είναι διαθέσιμη ενώ μια μεγαλύτερη δεν υποστηρίζεται από την πλατφόρμα PPE.  Η εμβέλεια παραμένει μυστικό προς το παρόν, αλλά γνωρίζουμε ότι οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να αναπληρώσουν την μπαταρία από 5 έως 80 % σε 25 λεπτά.  Για να αυξηθεί η ταχύτητα φόρτισης, έξυπνη μηχανική έχει προχωρήσει στην ανάπτυξη της μπαταρίας έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί καλύτερα με φορτιστές 400V χωρίζοντας το πακέτο 800V σε δύο μισά.

Εντατικές δοκιμές για το ηλεκτρικό SUV

Άλλες λεπτομέρειες για την ηλεκτρική Macan επιβεβαιώνουν ένα ηλεκτρονικό διαφορικό κλειδώματος στο πίσω μέρος και μια αύξηση 15 % για τη γωνία διεύθυνσης για να κάνει το όχημα πιο ευέλικτο.  Για τον ίδιο λόγο, υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης έως και πέντε μοίρες που λειτουργεί σε ταχύτητες κάτω από 80 χλμ./ώρα.

Ως τελική σημείωση, πρέπει να αναφερθεί ότι το ICE και το EV Macans θα συνυπάρχουν για αρκετά χρόνια προτού διακοπεί η παραγωγή του πρώτου.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

8 hours ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

9 hours ago

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 days ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

4 days ago