This is a rendering του Topspeed.com για το επόμενο Ζ. Έχει “δανειστεί” στοιχεία από τα Sentra και Murano.
With the Toyobaru, the BMW ticks and the Fiata να κάνουν… party, η Nissan he'll have to prepare something very special to fire against them. And, since the 2018 is the year that the successor to the 370Z, τα νέα για τους petrolheads είναι… irritants.
Εν αρχή, ην η… κίνηση. Στη Nissan, έχουν αποφασίσει το νέο μοντέλο (το οποίο αποκαλούν απλά “the Z“) να κρατήσει το rear-wheel drive setup, with one essential difference: To become (even more) fun to drive than their predecessors, since the 350 and 370Ζ are famous for their games of tailgating their. And, to make it even more serious, Nissan, as TopSpeed.gr has previously revealed, is gearing up to revive, εν μέρει, τη “συνταγή” του θρυλικού Datsun 240Z.
And what might that mean? Nissan's vice president and CCO, Shiro Nakamoa, says that the idea of Ζ “χρειάζεται to reconsider“. Και εξήγησε ότι το επερχόμενο μοντέλο θα έπρεπε να είναι smaller and lighter, πιθανότατα “βλέποντας πισω” στις roots of the original, of Datsun 240Z.
While information is scarce, Nissan's vice president and global marketing chief, Roel de Vries, says that the successor to the 370Z could have a range of engines, which will dependent and from each market (1.400 biturbo for Greece, please). And, almost simultaneously, it was leaked that the original version of Z will only be launched convertible and that he'll probably be wearing a four-cylinder two-litre, turbo, hybrid engine, with unknown horsepower. In the future, Nissan will - probably again - launch a version of the Z with the classic V6.
Μικρότερο, ελαφρύτερο, πιο fun to drive με δίλιτρο turbo, υβριδικό, λοιπόν. Τι άλλο μπορεί να σημαίνει αυτό; Μιας και ένα από τα μεγαλύτερα “παράπονα” για το 370Ζ is that it seems very expensive, in the US market, against a Mustang GT, for example, Nissan, does not want the Z-series to have the fate of the -awful and terrible- 300ZX που “He died” πριν ετοιμαστεί αντικαταστάτης, λόγω της τιμής του. Όπερ σημαινει, ότι θα είναι και cheapest.
Και κάτι τελευταίο. Ο Nakamora, μιλά για “επανάσταση” με το Ζ. Και εξηγεί ότι “το GT-R είναι πιο πολύ evolution (εξέλιξη), ενώ το Ζ χρειάζεται να είναι πιο πολύ revolution (επανάσταση) από evolution”.
So while Nissan is preparing the next toy for big kids, the team of TopSpeed.com made a rendering of the next Z, using data from Nissan Sentra and Murano. And, to complete our own, we remind you of two concepts, τα οποία πλησιάζουν πολύ τη φιλοσοφία που περιγράφει ο Ιάπωνας…
Did you like our story? Like us on our Facebook page to support our effort. After all, it doesn't cost anything, does it?
H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…
Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει νέες επιπλέον…
Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…
Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…
Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…
Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…