Uncategorized

Εάν η ζωή ειναι ενα ταξίδι, τότε έχει σημασία τι οδηγούμε, λέει η Mazda

Βλέποντας τα σημερινά αυτοκίνητα της Mazda, δεν σου παίρνει πολύ χρόνο για να καταλάβεις πόσο έχει βελτιωθεί η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία 15 χρόνια. Με συναρπαστικά μοντέλα όπως το Mazda3, Mazda6,RX8 και το νέο 2016 Mazda MX-5 Miata, φαίνεται ότι το σλόγκαν “Zoom Zoom” δεν απεικονίζει σωστά την εικόνα της μάρκας Mazda στους καταναλωτές. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η Mazda έχει ξεκινήσει μια νέα διαφημιστική εκστρατεία με τίτλο «Driving materrs» για να αναδείξει όχι μόνο την διασκέδαση και το fun-to-drive πνεύμα της μάρκας, αλλά και την ασφάλεια, το στυλ και την οικονομία στα καύσιμα.

Το πρώτο διαφημιστικό στη νέα καμπάνια είναι ένα σποτ 60 δευτερόλεπτων που ονομάζεται «Η ζωή ενός οδηγού»  όπου η εστίαση είναι περισσότερο στο ότι αυξημένη γκάμα των αυτοκινήτων της Mazda συμπληρώνει κάθε ανάγκη, από το πρώτο αυτοκίνητο αυτοκίνητο της οικογένειας, μέχρι το αυτοκίνητο για διασκέδαση (λέγε με MX5).


H Mazda ελπίζει ότι οι νέες διαφημίσεις θα δημιουργήσουν μια «συναισθηματική σύνδεση» μεταξύ των αγοραστών και των αυτοκίνητων της. Μένει μόνο να δουμε ποτε θα επιστρέψει η Mazda στην Ελλάδα για να οδηγήσουμε το νέο ΜΧ5.

Panagiotis Karagiannis

Recent Posts

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

15 hours ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

16 hours ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

17 hours ago

XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024 with the support of Jeep

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

2 days ago

BMW Group enters the next phase with Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

2 days ago

Olivier Francois: Four new Fiat cars in the pipeline

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

3 days ago