Categories: UncategorizedNEWS

GT Black Series : The new Nurburgring Record Holder

  After winning its 7th consecutive Formula 1 title, Mercedes is also celebrating today for gaining the highest step on the Nurburgring record podium. The stunning GT Black Series (click here for the article), managed to dethrone Porsche's GT2 RS, setting an amazing time of 6:43. 

 

  With an officially recorded and confirmed time of 6:43,616 for the 20.6 kilometres of the Green Hell and 6:48,047 for the full lap (see at the end of the article for details), the GT Black Series becomes the fastest production car (which is why we don't count the GT2 RS MR's 6:40), with a time 31 seconds faster than its younger sister, the GT R Pro (read our tribute, by clicking here). 

  What's most impressive, however, is that Mercedes did nothing more than simply make the most of its tuning capabilities and possibilities. which has as standard The GT Black Series. At the wheel was the 35-year-old Mercedes-AMG driver in the GT3 class, Maro Engel.

  Engel and the Mercedes engineers used the following setup to achieve the record. The front splitter was opened to the Race position, while the upper and lower rear spoiler flaps were set to the middle position. The GT Black Series adjustable suspension was set at -5mm front and -3mm rear, while the front and rear camber was set to the maximum possible negative camber, -3.8 degrees front and -3 degrees rear. On the electronically adjustable anti-roll bars, Engel used the stiffest of the three available settings, while on AMG Traction Control, he used positions 6 and 7 (At 0, it allows full sway bar freedom, while at position 9, almost none at all). All of these, are settings that any owner can make, since they are part of the standard equipment of the GT Black Series.

 

  Το ίδιο είναι και τα ελαστικά που χρησιμοποίησε η Mercedes, τα ειδικά σχεδιασμένα για εφαρμογή στη GT Black Series, Cup 2 R της Michelin, με μοναδική “διαφορά”, τη προθέρμανση τους με κουβέρτες στα pit, καθώς ο χρόνος κοστίζει πολύ χρήμα στο Nurburgring. Τα φρένα της GT Black Series δεν έδειξαν κανένα σημάδι κόπωσης σύμφωνα με τον Engel, ενώ το roll-cage και οι ζώνες 4 σημείων (μέρος του Track Package, που αποτελεί βασικό στοιχείο εξοπλισμού), δίνουν μεγάλη σιγουριά και αίσθησης ασφάλειας στον οδηγό, σε περίπτωση που συμβεί το αναπάντεχο.

  The 400 kg of vertical aerodynamic load at 250 km/h enabled Engel to travel at almost 270 km/h on the Kesselchen section of the track, while on the long Doettinger Hoehe straight, the GT Black Series' speed exceeded 300 km/h.

  Ο Maro Engel δήλωσε : “Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο downforce παράγει η GT Black Series και το πόσο σιγουριά σου δίνει, να την οδηγήσεις στο όριο. Τα συγχαρητήρια μου στους μηχανικούς του Affalterbach για το αυτοκίνητο που δημιούργησαν. Χαίρομαι ιδιαίτερα που μου δόθηκε η ευκαιρία να δείξω τις ικανότητες που έχει αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο”. Αξίζει να σημειώσουμε οτι με θερμοκρασία 7 βαθμούς στον αέρα, 10 στην άσφαλτο και με πολλά κομμάτια σε γρήγορες στροφές να είναι ελαφρώς υγρά, λόγω του οτι βρίσκονται στη σκία, οι συνθήκες ήταν κάτι λιγότερο απο ιδανικές για την επίτευξη ενός ρεκόρ.

  Η επίσημη και επιβεβαιωμένη χρονομέτρηση των γύρων που πραγματοποίησε η GT Black Series, έγιναν απο την εταιρεία τηλεμετρίας “Wige Solutions” και επιβεβαιώθηκαν απο τους επόπτες του Nurburgring, τόσο για την ακρίβεια της χρονομέτρησης, όσο και για το οτι το αυτοκίνητο έφερε μόνο στοιχεία του βασικού μέρους του εξοπλισμού του. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το γύρο, στο βίντεο που ακολουθεί :

 

Clarification on the length of the track

  Σύμφωνα με τη παράδοση και τη χρονομέτρηση που γίνεται επί σειρά ετών, ο επίσημος χρόνος που δημοσιεύεται αφορά την εκκίνηση εν’ κινήσει απο τη γραμμή στην έξοδο των pit (είναι το σημείο που γίνεται η είσοδος απο το κομμάτι της πίστας Grand Prix στη Nordschleife) και ολοκληρώνεται πριν τη τελυταία στροφή (στο κομμάτι που το Nordschleife ξεκινά να μπαίνει στη πίστα Grand Prix). Αυτό γίνεται απο το 1997, για ιστορικούς λόγους, απο το “Supertest” του “Sport Auto”. Το κομμάτι λοιπόν που δε μετριέται, ονομάζεται “T13 straight”.

  Επειδή όμως απο το 2019, η “Nurburgring 1927 Gmbh” (η ίδια η πίστα δηλαδή), εισήγαγε το δικό της πίνακα χρόνων και τη δική της επιτροπή εμπειρογνωμόνων που επιβεβαιώνουν πως τα αυτοκίνητα δε φέρουν καμία ειδική μετατροπή, συνυπολογίζει και την ευθεία T13. Για αυτό και υπάρχουν δύο μήκη πίστας (20.6 & 20.832 χιλιόμετρα, αντίστοιχα).

 

Alexandros Fertakis

Recent Posts

Renault Rafale E-Tech 4×4 300hp: «Υπερηχητικό»

Εμπνευσμένο από τα γαλλικά μαχητικά αεροσκάφη, Rafale, το νέο Renault Rafale στην κορυφαία έκδοση E-Tech…

9 hours ago

Με θετικό πρόσημο οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον Απρίλιο στην ΕΕ – Καλπάζει η ελληνική αγορά (Γραφήματα)

Θετικό πρόσημο κατέγραψαν οι ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων τον μήνα Απρίλιο στην ΕΕ, ενώ η ελληνική…

10 hours ago

Ετοιμάστε το Subaru σας για καλοκαιρινές αποδράσεις με δωρεάν τεχνικό έλεγχο και εκπτώσεις!

Έχετε Subaru; Ετοιμαστείτε για καλοκαιρινές αποδράσεις! Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος 15 Σημείων & -20% σε γνήσια…

11 hours ago

Το νέο MINI John Cooper Works θα κάνει το ντεμπούτο του στις 24 Ώρες του Nürburgring

Οι φίλοι της MINI και οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν με ανυπομονησία το ντεμπούτο…

12 hours ago

Νέο Kia EV3: Θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία των compact ηλεκτρικών SUV

Η Kia αποκάλυψε σήμερα όλες τις λεπτομέρειες του Kia EV3, του ολοκαίνουργιου compact ηλεκτρικού SUV…

13 hours ago

Nissan Juke: Discreet upgrade

The Nissan Juke, from its launch in 2010 to the present day, has never been...

17 hours ago